Jump to content

Champions League 2007/2008


Runcie McAdams

Recommended Posts

Det ble en nederlender, en brasilianer og en spanjol som skulle sørge for fotballfesten denne kvelden.

De sender f meg ikke Arsenal kampen og ikke f om de har greie på Arsenal laget :D

Hvem er den brasilianer de skriver om som sørget for fotballfesten??????

Biologisk sett er jo Eduardo brasillianer.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 195
  • Created
  • Last Reply

Det ble en nederlender, en brasilianer og en spanjol som skulle sørge for fotballfesten denne kvelden.

De sender f meg ikke Arsenal kampen og ikke f om de har greie på Arsenal laget :D

Hvem er den brasilianer de skriver om som sørget for fotballfesten??????

 

De sendte jo kampen på Viasat 3, så å si at de ikke sendte kampen blir jo litt dumt.. men de kunne sendt den på TV3 istedet

Link to comment
Share on other sites

Hvem er den brasilianer de skriver om som sørget for fotballfesten??????

 

Eduardo

 

Eduardo Da Silva ble født i Brasil, men flyttet til Kroatia da han var 15 år gammel. altså han er opprinnelig brasilianer, men er kroatisk statsborger :D

Link to comment
Share on other sites

Hvem er den brasilianer de skriver om som sørget for fotballfesten??????

 

Eduardo

Ja,Eduardo Alves da Silva er født i Rio De Janeiro i Brasil , men han

er en kroatisk fotballspiller og spiller for Kroatia.

Han er da en kroat og ikke Brasilianer!!!!

Så det så :D

Link to comment
Share on other sites

Hvem er den brasilianer de skriver om som sørget for fotballfesten??????

 

Eduardo

 

Eduardo Da Silva ble født i Brasil, men flyttet til Kroatia da han var 15 år gammel. altså han er opprinnelig brasilianer, men er kroatisk statsborger ;)

 

We got Da Silva

We got Da Silva

He is Crozilian

One in a million...kremt billion?! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ja nei. Da er det 2,5 timer til siste kamp i gruppespillet. Alle tegn tyder på at vi blir gruppetoer (måtte jeg for all del måtte svelge min egen påstand med peppersaus og friske grønsaker senere i kveld). Jeg ser frem til trekningen av 8.delsfinalene fredag 21.des. med skrekkblandet forventning. Som følgende artikkel forteller:

så får Liverpool det knalltøft i 8.delsfinalen uansett hvem de trekker.

 

Det samme kan vel med letthet sies om Arsenal (dersom vi ikke slumper til og vinner gruppa). Vi kan i første omgang møte ett av følgende lag:

 

AC Milan

Real Madrid

Barcelona

Inter Milano

Porto

 

Jeg har her rangert de etter hvor lite lyst jeg har på at de skal møte Arsenal i 8.delsfinalen. Hadde vært morsomt med monstrüm mot Barca. Latt Henry få smake picken ;) Milan og Real er definitivt ikke ønskelige motstandere.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jeg ønsker meg Fenerbache (stavekontroll takk) i kvarten!!!

 

Det er sånne lag vi driter oss ut mot. Minner om PSV og Villarreal (var på håret). Når det er sagt vil jeg helst ikke møte noen av de andre som gikk videre i kveld. Liverpool, Porto, Real Madrid hadde smakt bedre :) Men, uansett, spiller vi som i kveld slår vi alle!

Link to comment
Share on other sites

Håper ikke vi møter et engelsk lag! Vi kan møte hvem som helst, bare ikke engelsk!

 

Jeg tar gjerne ManU i kvarten, for å ydmyke de skikkelig!

 

Kvartfinale CL spilles

 

01 - 02 April 2008

08 - 09 April 2008

 

og vi har kamp borte mot ManU 13.april. Resultater som følger:

 

CL Arsenal - ManU 0-0

CL ManU - Arsenal 1-1

 

PL ManU - Arsenal 0-1

 

Fy for et scenario DET hadde vært, og hvilken drømmeuke!!!

Link to comment
Share on other sites

Det er vel mest sannsynlig 4 engelske lag i bollen når kvartfinalene trekkes, noe som forøvrig er meget sterkt. Jeg har vel en magefølelse på at det blir ett helengelsk oppgjør. Får håpe vi slipper to engelske oppgjør nå. Det typiske hadde vel vært om vi trakk det usympatiske laget fra Manchester, noe jeg slett ikke ønsker. Liverpool bør være overkommelige over to kamper, og Chelsea like så, selv om de nok er hakket verre å knuse.

 

Håper på to gørr kjedelige oppgjør mellom Chelsea og Liverpool i kvarten, der det går til straffer etter to ganger 0-0. Manchester-djevlene kan godt få bryne seg på et storlag, men mest sannsynlig trekker de Tyrkerne.

Link to comment
Share on other sites

Jeg for min del tar hvem som helst UNTATT Fenerbache. For det første mener jeg de er kraftig undervurdert, dette er et lag som tross alt slår ut et meget sterkt Sevilla-lag. For det andre har jeg overhode ingen ønsker om en tur til heksegryta i Istanbul; DET er ingen kosetur.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...