Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

Disse uttalelsene fra Henry gjør vel at alle plutselig forguder Henry igjen og all dritt slengingen som mange har kommet med her blir glemt.

 

Jeg har hele tiden hatt troen på Henry og dette bekrefter mine tanker rundt hans spill og form denne sesongen. At Henry plutselig skulle gå fra å være verdens beste til å bli hjelpeløs er IKKE fordi han nærmer seg 30! Utrolig lei all praten om at "han er ikke den yngste" etc. En spiller på 29 er på topp!

Link to comment
Share on other sites

Noen som har tellinga på hvor mange mål han har scoret for Arsenal? Vet at det er mer enn 220 som det står "under" tråden.

På www.wikipedia.com står det at han har scoret 226 mål, og det ble sist oppdatert 12 Mars 07.

 

Men jeg vet ikke om de stemmer!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Henry concern over Arsenal ambition

tribalfooball.com - April 05, 2007

 

Arsenal captain Thierry Henry is reportedly weighing up his future at Emirates stadium.

El Mundo Deportivo says Henry spoke to manager Arsene Wenger this week seeking information about his plans for the summer market. Henry is anxious to see the Gunners strengthened by experienced signings and the answer he received from Wenger left him non-plussed.

 

The Spanish newspaper says Henry is now considering his future, which is sure to alert Inter Milan president Massimo Moratti, who would love to bring the Frenchman to the San Siro next season.

 

gjør det enkelt og bytt han med eto..

Link to comment
Share on other sites

Stygt å si det, men hadde vi fått noe godt i bytte samt en haug cash, så er jeg faktisk positiv til et salg av Henry. Henry har sikkert mye godt igjen i seg, men slik utviklingen har vært denne sesongen så har vi blitt altfor avhengige av ham. Spillet fungerer dårlig når han er på banen, og nesten ikke i det hele tatt når han er skadd. Hadde vi for eksempel fåt Eto'o pluss cash, så hadde vi kunnet kjøpe en klassespiss til(Torres?). Denne dealen hadde vi gått styrket ut av.

Link to comment
Share on other sites

Henry har ikke bidratt så altfor mye denne sesongen. Tror han er over høyden i Arsenal, og blir ikke overrasket om Wenger lar han gå. Om jeg er fornøyd med det eller ikke betyr jo ikke noe fra eller til <_<

 

Så gjenstår det å se hva Arsenal velger å gjøre. En ny målhungrig spiss kan godt gjøre det vel så bra for klubben som en halvskadd og utilpass Henry. Blir spennende å følge silly season til sommeren ;)

Link to comment
Share on other sites

kan tilbakegangen til henry ha noe med at han har skifta sko merke lite sansynlig men det kan jo ha noe og si??

 

nei sannsynligvis ikke det har sikkert ingenting å si at han har skifta skomerke skal ikke være så avgjørende på formen hans ihvertfall er nok heller andre ting som gjør at han ikke har spilt opp mot sitt beste i år som for eksempel skader og vanskelige arbeidsforhold da tenker jeg på at det sjelden har vært løp rundt han som har frigjort rom som han selv kunne arbeide i regner med henry savner pires??

Link to comment
Share on other sites

kan tilbakegangen til henry ha noe med at han har skifta sko merke lite sansynlig men det kan jo ha noe og si??

 

nei sannsynligvis ikke det har sikkert ingenting å si at han har skifta skomerke skal ikke være så avgjørende på formen hans ihvertfall er nok heller andre ting som gjør at han ikke har spilt opp mot sitt beste i år som for eksempel skader og vanskelige arbeidsforhold da tenker jeg på at det sjelden har vært løp rundt han som har frigjort rom som han selv kunne arbeide i regner med henry savner pires??

Jeg må le! <_<

Link to comment
Share on other sites

kan tilbakegangen til henry ha noe med at han har skifta sko merke lite sansynlig men det kan jo ha noe og si??

 

nei sannsynligvis ikke det har sikkert ingenting å si at han har skifta skomerke skal ikke være så avgjørende på formen hans ihvertfall er nok heller andre ting som gjør at han ikke har spilt opp mot sitt beste i år som for eksempel skader og vanskelige arbeidsforhold da tenker jeg på at det sjelden har vært løp rundt han som har frigjort rom som han selv kunne arbeide i regner med henry savner pires??

Jeg må le! :lol:

 

Jeg skifta skomerke en gang og forstuet håndledde rett etter på :blink: :lol: hahahahahaa

Link to comment
Share on other sites

kan tilbakegangen til henry ha noe med at han har skifta sko merke lite sansynlig men det kan jo ha noe og si??

 

Noe av det dummeste jeg har hørt. Jeg spiller med pumasko, og er fortsatt pissdårlig. Det er mannen i skoene som teller, ikke selve skoene.

Link to comment
Share on other sites

Arsène Wenger has described stories of Thierry Henry leaving Arsenal as “completely invented”.

 

Nå har både Wenger og Henry avkreftet ryktet om at han skal bort(hvordan kunne noen tvile??). Blir spennende neste sesong med en skadefri og sulten Henry klar for kamp!

 

Bra,nå gleder jeg meg til neste sesong ;)

En sulten Henry blir nok bra,pluss enda noen ung gutter på Arsenal som utvikler seg mer og mer :unsure:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...