Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

Guest Beelzebot

Med tanke på de nye tidene, er det ikke krise for meg om selveste Kong Henry skulle forsvinne for en masse pund ved sesongslutt. Jeg synes at vi under hans fravær har klart oss bra. Det skjerper hele laget, og en skal ikke se bort i fra at de unge spillerene vokser enda mer på enda mer ansvar.

 

 

skriver ikke henry under ny kontrakt, kan han forlate klubben neste somme for sånn ca. £5-6 mill. jeg kan ikke helt se hvordan det skal slå positivt ut for klubben...

Link to comment
Share on other sites

Med tanke på de nye tidene, er det ikke krise for meg om selveste Kong Henry skulle forsvinne for en masse pund ved sesongslutt. Jeg synes at vi under hans fravær har klart oss bra. Det skjerper hele laget, og en skal ikke se bort i fra at de unge spillerene vokser enda mer på enda mer ansvar.

 

 

skriver ikke henry under ny kontrakt, kan han forlate klubben neste somme for sånn ca. £5-6 mill. jeg kan ikke helt se hvordan det skal slå positivt ut for klubben...

22460[/snapback]

 

 

Med tanke på at Wenger kanskje slutter om noen år og Henry nærmer seg 30, er det ikke unaturlig at han vurderer og faktisk kanskje skifter klubb neste sommer. I så tilfelle har han gitt Arsenal veldig mye, og blir en av de siste stjernene som følger Wenger ut døren.... En skal i allefall ikke se bort i fra dette. Og, det er ingen krise! Wenger har lagt et grunnlag som bærer også om både han og Henry slutter. Jeg blir rørt av å tenke på det. Fantastisk:

 

- akademi

- unge superlovende spillere

- stadion

- .... og et utrolig grunnlag for inntekter

 

Vi har et veldig godt utgangspunkt med tanke på en fremtid uten Henry! Men for all del. En skadefri Henry i 3-4 sesonger til, - ja takk!

Link to comment
Share on other sites

Guest luckylars
Henry skylder ikke arsenal noe som helst

22441[/snapback]

 

Skylder han ikke Arsenal noe? Hvem var det som reddet han fra en benketilværelse i Juventus? Hvem var det som gjorde Henry til den spilleren han er i dag? Det var Wenger det. Wenger var overbevist om at Henry kunne bli en spiss i verdensklasse. Og selv om Henry i starten ikke viste tegn til dette, så fortsatte Wenger å ha klokkeklar tro på han.

 

Så Henry skylder både Wenger og Arsenal mye. Uten Wenger er det ikke sikkert at Henry hadde fått vist det potensialet han hadde. Det er ikke sikkert Henry hadde vært en spiller i verdensklasse.

22442[/snapback]

Er helt enig med deg Kim. Henry skylder oss mye.

22457[/snapback]

 

Er dere seriøse?

Henry inne i sin 7 sesong for Arsenal, kommer til å ta Wright sin rekord i løpet av denne sesongen så mener dere at han skylder Arsenal noe?

Klart at Wenger har gjort han til en verdens beste spiss men en kan ikke forvente mer av en spiller å være i 7 sesonger og ta klubbrekord i antall mål.

 

Uansett, jeg tror han kommer til å ta et par år til. Hvis ikke blir han lagkammerat med Vieira.

 

 

--

Lucky Lars

Link to comment
Share on other sites

Wenger har vært med og gjort Henry til spilleren han er.

Henry har gitt Arsenal 7 år med fantastisk spill.

Her er det ikke snakk om at noen skylder noen noe.

Begge parter har fått igjen varen og mer til.

Har liten tro på at disse partene skiller lag. :D

Link to comment
Share on other sites

Wenger har vært med og gjort Henry til spilleren han er.

Henry har gitt Arsenal 7 år med fantastisk spill.

Her er det ikke snakk om at noen skylder noen noe.

Begge parter har fått igjen varen og mer til.

Har liten tro på at disse partene skiller lag. :)

22470[/snapback]

 

Ser heller ingen grunn til at han ikke skal dra. Dette er nå et helt åpent spørsmål,

og jeg vil ikke bli overrasket om han drar. Og da er det etter min mening heller ingen krise.

 

Up the gunners! :D

Link to comment
Share on other sites

Frank McLintock frykter Arsenal mister Henry hvis vi ikke vinner noe

denne sesongen.

Vieira gikk da han så at Wenger ikke forsterket laget, nå kan de samme skje

med Henry.

Ingen tvil om at Arsenal er betydelig redusert uten Campbell,Gilberto og

Henry på laget.

 

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...5460341,00.html

Link to comment
Share on other sites

Frank McLintock frykter Arsenal mister Henry hvis vi ikke vinner noe

denne sesongen.

Vieira gikk da han så at Wenger ikke forsterket laget, nå kan de samme skje

med Henry.

Ingen tvil om at Arsenal er betydelig redusert uten Campbell,Gilberto og

Henry på laget.

 

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...5460341,00.html

22548[/snapback]

Du må ikke stole på rykter fra The Sun! Det er jo verdens største sladreavis! Jeg tror aldri på rykter derfra jeg, så jeg skal ihvertfall ta dette med ro! :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Frank McLintock frykter Arsenal mister Henry hvis vi ikke vinner noe

denne sesongen.

Vieira gikk da han så at Wenger ikke forsterket laget, nå kan de samme skje

med Henry.

Ingen tvil om at Arsenal er betydelig redusert uten Campbell,Gilberto og

Henry på laget.

 

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...5460341,00.html

22548[/snapback]

Du må ikke stole på rykter fra The Sun! Det er jo verdens største sladreavis! Jeg tror aldri på rykter derfra jeg, så jeg skal ihvertfall ta dette med ro! ;)

22550[/snapback]

 

Voldsomt med tulleinnlegg på deg nå. Er du så desp etter å få ført store mengder innlegg i protokollen?

Link to comment
Share on other sites

Frank McLintock frykter Arsenal mister Henry hvis vi ikke vinner noe

denne sesongen.

Vieira gikk da han så at Wenger ikke forsterket laget, nå kan de samme skje

med Henry.

Ingen tvil om at Arsenal er betydelig redusert uten Campbell,Gilberto og

Henry på laget.

 

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...5460341,00.html

22548[/snapback]

Du må ikke stole på rykter fra The Sun! Det er jo verdens største sladreavis! Jeg tror aldri på rykter derfra jeg, så jeg skal ihvertfall ta dette med ro! ;)

22550[/snapback]

 

Voldsomt med tulleinnlegg på deg nå. Er du så desp etter å få ført store mengder innlegg i protokollen?

22561[/snapback]

Tulleinnlegg? Kanskje jeg har hatt et par i det siste, men dette var ikke et av dem. Jeg sa bare at man ikke kan stole på The Sun og det er vel de fleste enige om?

Link to comment
Share on other sites

Frank McLintock frykter Arsenal mister Henry hvis vi ikke vinner noe

denne sesongen.

Vieira gikk da han så at Wenger ikke forsterket laget, nå kan de samme skje

med Henry.

Ingen tvil om at Arsenal er betydelig redusert uten Campbell,Gilberto og

Henry på laget.

 

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...5460341,00.html

22548[/snapback]

Du må ikke stole på rykter fra The Sun! Det er jo verdens største sladreavis! Jeg tror aldri på rykter derfra jeg, så jeg skal ihvertfall ta dette med ro! ;)

22550[/snapback]

 

Voldsomt med tulleinnlegg på deg nå. Er du så desp etter å få ført store mengder innlegg i protokollen?

22561[/snapback]

Tulleinnlegg? Kanskje jeg har hatt et par i det siste, men dette var ikke et av dem. Jeg sa bare at man ikke kan stole på The Sun og det er vel de fleste enige om?

22563[/snapback]

 

Nettopp, så kvifor skrive det da? Det kvalifiserer seg nok ikkje til tulleinnlegg, men heller eit unødvendig innlegg.

Men no føler eg at eg bidrar å dra dette ut til ein tulledebatt, så kall det bare ein liten digresjon frå mi side :)

Link to comment
Share on other sites

Henry er ikke den viktigste personen i Arsenal. Det er heller ikke ham jeg er mest redd for å miste. Min største frykt er at Wenger skal slutte. Det ville vært MYE VÆRRE!

 

Tenk om vi skulle begynne å spille fotball som Liverpool og Chelsea. Det hadde vært nedtur, det!

 

Nei, om Henry går, vil det alltid finnes en løsning. Det blir en helt annen sak om Arsenal skal begynne å lempe igjen. Det ville absolutt vært det værste for meg...

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Idag går den legendariske Frank Mclintock ut og sier at vi kan vinke farvel til Henry om vi ender denne sesongen uten å ha vunnet titler.

Henry elsker Arsenal, men Real Madrid og Barcelona kan bli fristende mener han.

Tror nok desverre dette kan bli en realitet også. Henry har vært her siden 1999 så det spørs om han blir værende her resten av karrieren.

Lagt til nyhet her: www.love2arsenal.com

Link to comment
Share on other sites

Frank McLintock frykter Arsenal mister Henry hvis vi ikke vinner noe

denne sesongen.

Vieira gikk da han så at Wenger ikke forsterket laget, nå kan de samme skje

med Henry.

Ingen tvil om at Arsenal er betydelig redusert uten Campbell,Gilberto og

Henry på laget.

 

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...5460341,00.html

22548[/snapback]

Du må ikke stole på rykter fra The Sun! Det er jo verdens største sladreavis! Jeg tror aldri på rykter derfra jeg, så jeg skal ihvertfall ta dette med ro! ;)

22550[/snapback]

 

Voldsomt med tulleinnlegg på deg nå. Er du så desp etter å få ført store mengder innlegg i protokollen?

22561[/snapback]

 

Ja, faktisk så virker det litt sånn for tida... I dag registrerer jeg at han "troner" på toppen av "dagens topp 10 postere" med 20 innlegg så langt, mens han hadde iallefall 36 i går. Så han virker litt desp ja.. ;)

MenMen, ikke bare dumt som kommer ut fra tastaturet hans heller da... ;)

 

Men Henry da...:

Det er så synd at de i styret i Arsenal og de som har god peiling på Arsenal liksom, som McLintock sier at det er lite trolig at henry blir. Jeg er helt enig med han, men det er så dumt å nesten få bekreftet en overgang av en av de som (nesten) styrer Arsenal! :)

Link to comment
Share on other sites

På tide at Henry kommer med en kommentar, så vi får slutt på disse ryktene!

Han er såpass proff at han ikke stikker av midt i sesongen uansett.

 

Avisene elsker jo å skape rykter, så dette er nok bare oppspinn så det holder..

Link to comment
Share on other sites

Vanskelig å vite hvorvidt det er noe i dette... Men når Vieira kunne forsvinne...så blir jeg vel ikke akkurat overrasket om Henry går samme vei.

 

Selv om jeg synes midtbanen har vært helt okay denne sesongen, og savnet av Vieira kanskje ikke har blitt så merkbart som de største pessimistene fryktet....så gir et sånt salg et signal til spillergruppen, når lagets kaptein og en verdensstjere forsvinner...og tilsynelatende ikke blir erstattet.

 

Jeg har faktisk forståelse for at Henry ikke signerer ny kontrakt tvert. En verdensstjerne som Henry fortjener å spille sammen med andre verdensstjerner. Edu og Vieira ut... Hleb inn.

Det minner jo ikke akkurat om superambisjoner, selv om vi absolutt har gode juniorer og talenter. Fotball spilles tross alt i nuet.

 

Jeg tror virkelig at Wenger må ut å hente inn noen virkelig kvalitetsspillere i januar... Håper dette blir nok til å overbevise Henry om at Arsenal er klubben for ham. Jeg stoler på at Wenger har et lurt trekk eller to...i januar-vinduet. :-)

Link to comment
Share on other sites

På tide at Henry kommer med en kommentar, så vi får slutt på disse ryktene!

Han er såpass proff at han ikke stikker av midt i sesongen uansett.

 

Avisene elsker jo å skape rykter, så dette er nok bare oppspinn så det holder..

22831[/snapback]

 

Engi i dett første du skriver. Når ryktene når ett så stort omfang, er det på sin plass med en komentar.

Det som gjør meg ekstra bekymret er at Henry ved tidligere anledninger har vært raskt ute med ett demanti.

Nå er det øredøvende stille.... :blink:

 

Er redd Wengers inaktivitet på transfermarkedet i sommer kan koste oss dyrt. ;)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...