Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

Det er lov å vere skeptisk - det er eg også.

 

Folk har vert kritisk på generelt grunnlag etter to kampar, det er der det skurrar. Og ordlyden til fleire her inne har tyda på avfeiing av hans kapteineigenskapar.

Link to comment
Share on other sites

Det er lov å vere skeptisk - det er eg også.

 

Folk har vert kritisk på generelt grunnlag etter to kampar, det er der det skurrar. Og ordlyden til fleire her inne har tyda på avfeiing av hans kapteineigenskapar.

18939[/snapback]

 

Helt enig med deg der. En kan hverken avfeie han som kaptein eller

si han er en kanonkaptein.

Men enig ordlyden til flere her inne både om Henry og Wenger

skurrer sterkt.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Og det som er kanskje enda mere latterlig er at det er de samme individene som har slaktet både Lehmann, Cygan og Lauren ved enhver anledning.

Huff og huff, snakker om å sitte igjen med en flau smak i kjeften :D

18892[/snapback]

 

Hvis du tror alle Arsenal supportere er en gjeng tankeløse sauer

som ikke klarer å se når nevnte Lehmann,Cygan,Lauren og

Gilberto og for den saks skyld spiller bra har du ikke mye

respekt for mange på dette forumet.

Har absolutt ingen flau smak i munnen fordi jeg er kritisk til

Thierry som kaptein.

Væremåte og personen Thierry Henry er hvorfor jeg har vært

skeptisk. Spesielt de oppgitte faktene over lagkamerater på

banen som han har vist.

Tror du jeg har vært kritisk pga av 2 kamper da er du jaggu

meg patetisk.

18922[/snapback]

 

Jeg vet at ikke ALLE arsenal-supportere er en gjeng tankeløse sauer men jeg tror nok noen få her inne er noe i nærheten iallefall:P

Jeg gidder i grunnen ikke å karakterisere deg noe videre.

Hvorfor du kritiserer Lehmann, Cygan, Lauren, Wenger osv ved den minste anledning, har ikke jeg peiling på, men jeg synes det er ytterst upassende.

Det må det da være lov å si???

Link to comment
Share on other sites

Og det som er kanskje enda mere latterlig er at det er de samme individene som har slaktet både Lehmann, Cygan og Lauren ved enhver anledning.

Huff og huff, snakker om å sitte igjen med en flau smak i kjeften B)

18892[/snapback]

 

Hvis du tror alle Arsenal supportere er en gjeng tankeløse sauer

som ikke klarer å se når nevnte Lehmann,Cygan,Lauren og

Gilberto og for den saks skyld spiller bra har du ikke mye

respekt for mange på dette forumet.

Har absolutt ingen flau smak i munnen fordi jeg er kritisk til

Thierry som kaptein.

Væremåte og personen Thierry Henry er hvorfor jeg har vært

skeptisk. Spesielt de oppgitte faktene over lagkamerater på

banen som han har vist.

Tror du jeg har vært kritisk pga av 2 kamper da er du jaggu

meg patetisk.

18922[/snapback]

 

Jeg vet at ikke ALLE arsenal-supportere er en gjeng tankeløse sauer men jeg tror nok noen få her inne er noe i nærheten iallefall:P

Jeg gidder i grunnen ikke å karakterisere deg noe videre.

Hvorfor du kritiserer Lehmann, Cygan, Lauren, Wenger osv ved den minste anledning, har ikke jeg peiling på, men jeg synes det er ytterst upassende.

Det må det da være lov å si???

18996[/snapback]

 

Greit nok det, men tror nok de som følger med på forumet her vet

at jeg er den som har stått bak både Lauren,Ljungen og Bergkamp

når de er urettvist blitt kritisert. Å påstå at jeg kritiserer de nevnte spillere

ved den minste anledning er rett og slett usant.

At jeg sier det motsatte også har vist gått deg hus forbi,men drit i det.

Ser ingen vits i å fortsette en diskusjon når fakta ikke er på bordet.

Det må jeg få lov å si.

Går ut fra at det ikke er en overdrivelse å si at denne diskusjonen

stopper her for meg.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Greit nok det, men tror nok de som følger med på forumet her vet

at jeg er den som har stått bak både Lauren,Ljungen og Bergkamp

når de er urettvist blitt kritisert. Å påstå at jeg kritiserer de nevnte spillere

ved den minste anledning er rett og slett usant.

At jeg sier det motsatte også har vist gått deg hus forbi,men drit i det.

Ser ingen vits i å fortsette en diskusjon når fakta ikke er på bordet.

Det må jeg få lov å si.

Går ut fra at det ikke er en overdrivelse å si at denne diskusjonen

stopper her for meg.

19065[/snapback]

 

Men så hadde jeg vel heller ikke påstått at du har kritisert Ljungberg og Bergkamp vel?

Lehmann, Cygan og Wenger derimot....

Ok, nok om det, du er i godt selskap her på forumet.

Link to comment
Share on other sites

Visste ikke at på et forum hvor en skal diskutere ting

at en bare skal være POSITIV til alt.

Å begrunne sin bekymring evt. kritisering er helt greit.

Selvsagt også det positive.

Har ingen problemer med å si at jeg har skrevet både positive og NEGATIVE

ting om Monsier Wenger,Cygan og Lehmann.

Så lenge kritikken eller skepsisen er velbegrunnet

så fortsetter jeg å gjøre jeg det.

 

Uansett så burde målsetningen i bunn og grunn være....

nettopp at du er en ARSENALSUPPORTER.

 

Gooner forever!

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Visste ikke at på et forum hvor en skal diskutere ting

at en bare skal være POSITIV til alt.

Å begrunne sin bekymring evt. kritisering er helt greit.

Selvsagt også det positive.

Har ingen problemer med å si at jeg har skrevet både positive og NEGATIVE

ting om Monsier Wenger,Cygan og Lehmann.

Så lenge kritikken eller skepsisen er velbegrunnet

så fortsetter jeg å gjøre jeg det.

 

Uansett så burde målsetningen i bunn og grunn være....

nettopp at du er en ARSENALSUPPORTER.

 

Gooner forever!

19162[/snapback]

 

Kjør på med kritikk og hvis meningers mot.

 

Klart Cygan ikke er noen ønske midtstopper. han er livsfarlig. Mangler tempo, plasseringsevne, virker stort sett usikker. Skummelt med en slik forsvarer.

Kanskje vår dårligste siden Blockley (vel Gilles var fæl på midtstopperplassen).

 

At det diskuteres Henrys rolle som kaptein finner jeg naturlig. Han viste svake takter mot Chelsea (ikke en kaptein verdig), og verst er det om kapteinsrollen skal gå utover hans egne prestasjoner. Vi er jo godt vant fra den kanten.

 

Lehmann er tross storspill de siste månedene, fortsatt Arsenals svakeste nr 1 siden før Bob Wilson epoken. Lehmann har blundret titt og ofte i Arsenaldrakta. Og slik kan man ikke la gå upåaktet hen. Dette hadde vært et merkelig diskusjonsforum i så tilfelle.

 

Når det gjelder Wenger, så er det klart hans måte å sette opp lag, innkjøp av spillere etc vekker diskusjon.

 

Dette kalles engasjement, og bekymringer for en klubb vi alle er glade i.

 

Meninger bør respekteres, så sant de er begrunnet og ikke støtende.

 

Kjør på med både positiv og negativ kritikk; vi diskuterer!!!!!

19173[/snapback]

 

Diskusjon er fornøyelig og eneste grunnen til at jeg gidder å være her inne :ph34r:

Meningene til bl.a. mee and bertie er imidlertid både ubegrunnede og støtende.

Jeg ser på samtlige arsenal-spillere som mine kjæreste venner og kommer til å forsvare de så lenge det renner blod gjennom meg.

Dette uavhengig av resultater, dvs hvis vi ender opp som nr 10 denne sesongen kommer jeg sannsynligvis til å være den eneste som fortsatt forsvarer Lehmann, Cygan, Wenger osv.

Det eneste jeg ber om er en smule magamål når vi skal vurdere våre spillere ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Diskusjon er fornøyelig og eneste grunnen til at jeg gidder å være her inne ;)

Meningene til bl.a. mee and bertie er imidlertid både ubegrunnede og støtende.

Jeg ser på samtlige arsenal-spillere som mine kjæreste venner og kommer til å forsvare de så lenge det renner blod gjennom meg.

Dette uavhengig av resultater, dvs hvis vi ender opp som nr 10 denne sesongen kommer jeg sannsynligvis til å være den eneste som fortsatt forsvarer Lehmann, Cygan, Wenger osv.

Det eneste jeg ber om er en smule magamål når vi skal vurdere våre spillere ;)

19234[/snapback]

 

Du må da ikke ta kritikken av spillerne innover deg! Det er ikke du som kritiseres når noen påkaller vrede på grunn av Lehmanns manglende prestasjoner.

Du har misforstått, eller falt for flokselen: Kjærlighet gjør blind.

 

Er vi kommet dithen at man personlig blir såret av diskusjonen bør man vurdere sitt engasjement.

Det gjør jeg nå iallefall, jeg gidder ikke å produsere uvenner ved å ha felles interesse.

19247[/snapback]

 

 

 

Faen er det du mener Oskar, vurdere ditt engasjement???

Lurer på om det har klikka for deg :ph34r:

Du misforsto meg skikkelig hvis du trodde JEG ble personlig såret.

Jeg tar jo på meg rollen som forsvarer her da og det må jo til skal det bli temperatur vet du ;)

Mulig jeg overdrev en smule men du er jo en av de som gjør dette forumet verdt å være på.

Fortsett kritikken med uforminsket styrke, og ikke tro at vi blir uvenner av den grunn.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Du misforsto meg skikkelig hvis du trodde JEG ble personlig såret.

Jeg tar jo på meg rollen som forsvarer her da og det må jo til skal det bli temperatur vet du :P

 

Kanskje du bør vurdere forsvarerrollen, og ta slike jobber også i det sivile....? ;)

 

Iallefall synes du overbevist i uskyld hos de mest skyldige.

 

Godt at det ikke er "bad feelings"! :blink:

19316[/snapback]

 

 

Vi har nok med chelsky-supporter Steinar Wiik Sørvik i den rollen i na byn.

Den viktigste jobben til Arsene Wenger angående spillerstall i 2005 er å få forlenget kontrakten med Thierry Henry, ellers er stallen vår klar for å ta gull.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har bestandig sett for meg at Henry kom til å bli i Arsenal karrieren ut. Men det faktum at han avventer å signere kontrakt nå, gjør meg en smule bekymret. Får bare håpe at han holder det han bestandig har sagt, at han vil være i Arsenal så lenge klubben vil ha han.

Link to comment
Share on other sites

Noe av det latterligste jeg vet er arsenal-supportere som hiver seg på bølgen og forlanger Henrys avgang som kaptein etter et par kamper.

For deretter å utbasunere at det er for tidlig å synes at han er en god kaptein etter fulham-kampen i går.

Snakk om å møte seg selv i døren. ;)

18891[/snapback]

 

 

Møte seg selv i døren?

Forlange avgang som kaptein- for tidlig å synes han er en god kaptein etter Fulham-kampen.

Dette er ikke motsigelser, men fra negativisme til skepsis.

 

Jeg er ikke sikker på hvilke supportere du siktet til, men ditt innlegg virket lite gjennomtenkt. Selv har jeg både gitt ros og ris til alle spillerene du nevner i neste innlegg, men jeg har aldri hevdet at noen av dem burde forsvinne. Det er ikke fordi man er god til noe at man er best til alt. Jeg er fortsatt skeptisk til Henry som kaptein, min begrunnelse er at det virker som denne nye rollen går utover hans prestasjoner i kampene. Jeg vil ikke se en 90% Henry med kapteinsbind, da foretrekker jeg en 100% uten. Noen spillere er naturlige kapteiner, andre drukner litt i rollen. Jeg føler at Henry foreløbig kan plasseres i kategori nummer 2.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Henry avventer å signere ny kontrakt. Hva venter han egentlig på?

Å se om laget tilfresstiller hans ambisjoner og at laget i så måte er godt nok?

Venter han på bedre tilbud andre steder fra?

 

Og samtidig lanserer Cole seg som en fremtidig kaptein......

 

Vel vel......er det exit Henry til sommeren?

19477[/snapback]

 

 

Tror slett ikke at Henry bløffer når han sier at han elsker Arsenal, London og medspillerne sine.

Jeg tror også det er sant at han elsker tanken på å lede dette vanvittig talentfulle laget ut på emirates stadium som kaptein.

Alt skriveriet om at Wenger frykter for Henrys avgang er sprøyt og ønsketenkning fra chelsky-vennlige aviser.

HENRY FOR PRESIDENT

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Noe av det latterligste jeg vet er arsenal-supportere som hiver seg på bølgen og forlanger Henrys avgang som kaptein etter et par kamper.

For deretter å utbasunere at det er for tidlig å synes at han er en god kaptein etter fulham-kampen i går.

Snakk om å møte seg selv i døren. :)

18891[/snapback]

 

 

Møte seg selv i døren?

Forlange avgang som kaptein- for tidlig å synes han er en god kaptein etter Fulham-kampen.

Dette er ikke motsigelser, men fra negativisme til skepsis.

 

Jeg er ikke sikker på hvilke supportere du siktet til, men ditt innlegg virket lite gjennomtenkt. Selv har jeg både gitt ros og ris til alle spillerene du nevner i neste innlegg, men jeg har aldri hevdet at noen av dem burde forsvinne. Det er ikke fordi man er god til noe at man er best til alt. Jeg er fortsatt skeptisk til Henry som kaptein, min begrunnelse er at det virker som denne nye rollen går utover hans prestasjoner i kampene. Jeg vil ikke se en 90% Henry med kapteinsbind, da foretrekker jeg en 100% uten. Noen spillere er naturlige kapteiner, andre drukner litt i rollen. Jeg føler at Henry foreløbig kan plasseres i kategori nummer 2.

19481[/snapback]

 

Interessant og gjennomtenkt innlegg :D, men foreløpig stoler jeg mere på Wengers utsagn om at Henry er den fødte lagkaptein.

Link to comment
Share on other sites

Helt greit å stole på Wenger, men liker også supportere som

har egne meninger.

Syns det begynner å bli mange korte innlegg med Wenger

knows på mange tråder uten noen som helst begrunnelse

for sine synspunkter.

Det er lite interessant å lese og gir egentlig forumet veldig lite.

Er enig med deg Oskar det er en smule betenkelig at han ikke

signerer.

Link to comment
Share on other sites

Wengers avgjørelse om å gi kapteinsbindet til Titi er nok et tiltak for å holde ham i klubben. Han ville nok vært et alternativ til jobben uansett da han har lederegenskaper så det holder. Utrolig å se hvordan han jobber defensivt når han mister en ball og viljen er der. Viljen kunne sikkert vært der litt oftere, men dette handler jo om disponering av krefter også. Samtidig ser man at han "pusher" medspillerne sine gjennom en kamp og maner tilskuerene til å støtte laget. Som kaptein tror jeg Henry vil gjøre en god jobb. Han nyter helt sikkert stor respekt i spillergruppa og blandt de ansatte ellers, samtidig som han er Arsenals mest profilerte spiller. Om han vil signere ny kontrakt vil kun tiden vise, men han ytrer jo stadig at Arsenal er hans hjem og at han trives veldig godt både i klubben og i London. Håper disse meningene står ved lag og at han signerer en ny langtidsavtale snarlig.

Link to comment
Share on other sites

Wenger fears Henry considering Arsenal future

tribalfootball.com - September 2, 2005

 

Arsenal boss Arsene Wenger fears his lack of summer signings could be weighing on the mind of captain Thierry Henry.

 

The Mirror says several Arsenal players were left extremely concerned that the transfer window shut without Wenger adding a major name to his Highbury squad.

 

Henry is privately concerned that the club may be left behind by Chelsea and Manchester United. He has two years left on his contract and Arsenal are keen to talk to him about a new deal but negotiations have not progressed and Spanish giants Barcelona are watching the situation closely.

 

Henry and several other players are believed to be fed-up and growing depressed at the lack of new faces which has led to even Wenger admitting recently that he is uncertain of his star man's long-term future.

 

Wenger said last week: "We are ready to negotiate a new long-term contract but I have the impression he is not. Thierry is my priority.

 

"He is the new captain, he is the one who must lead this club into the new stadium. I can't imagine him not being part of the project, but at the moment we have not sorted it."

Link to comment
Share on other sites

Ja skulle jaggu gjort seg å miste Henry til sommeren! Må si eg tviler på at det vil skje, men muligheten er der dersom vi mot all formodning ikke skulle klare og hevde oss i år(vinne noe).. Det sagt tror eg Wenger vil forsterke laget i januar eller til sommeren og entre Ashburton Grove med knallsterkt mannskap ;)

Link to comment
Share on other sites

Etter hva som står i avisene..om det er til å stole på..så

er Thierry ikke fornøyd med at ikke Wenger har handlet

inn mer spillere.

Jeg må innrømme at dette liker jeg ikke, men Henry har også

sagt at vi har utrolig mye spennende på gang.

Kanskje var Vieira den første av våre store franske spillere

som går????

Håper ikke det og håper og tror at Thierry signerer.

Link to comment
Share on other sites

Ja, hvis disse medieoppslagene skulle medføre riktighet, så er det tydeligvis ikke bare enkelte av oss supportere som er misfornøyd med det Wenger har prestert på transfermarkedet i sommer, men også Henry og flere av spillerne.

 

Hvis det er noe som helst sannhet i dette, er jeg redd for at vi må vinne PL eller CL for å få han til å signere ny kontrakt.

 

En av grunnene til at jeg ikke avfeier disse ryktene, er at Henry ikke har vært ute og avfeid dem.

Link to comment
Share on other sites

Riktig det Kim, men husker jeg ikke feil så var det

innkjøpspolitikken til Wenger Vieira også var misfornøyd med.

Leser en det Thierry sier er det omtrent likt hva Vieira

sa.

Iom at Wenger kommenterer dette så er dette ikke

en bra situasjon.

Se ellers tråden ambisjonsnivået i Arsenal hvor dette

er diskutert før ferien.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Helt greit å stole på Wenger, men liker også supportere som

har egne meninger.

Syns det begynner å bli mange korte innlegg med Wenger

knows på mange tråder uten noen som helst begrunnelse

for sine synspunkter.

Det er lite interessant å lese og gir egentlig forumet veldig lite.

Er enig med deg Oskar det er en smule betenkelig at han ikke

signerer.

19551[/snapback]

 

Hvorfor synes jeg dine innlegg alltid, uten unntak, er latterlige???

Har du ikke fått med deg mine synspunkter om at Henry er utnevnt til kaptein, er du noe bedøvet i bakhodet.

Hva er betenkelig med at han ikke signerer nå??

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Ja, hvis disse medieoppslagene skulle medføre riktighet, så er det tydeligvis ikke bare enkelte av oss supportere som er misfornøyd med det Wenger har prestert på transfermarkedet i sommer, men også Henry og flere av spillerne.

 

Hvis det er noe som helst sannhet i dette, er jeg redd for at vi må vinne PL eller CL for å få han til å signere ny kontrakt.

 

En av grunnene til at jeg ikke avfeier disse ryktene, er at Henry ikke har vært ute og avfeid dem.

19577[/snapback]

 

 

Hvor mange ganger skal Henry tilbakevise disse ryktene for at du skal kunne være trygg??

En gang i uken, to ganger i uken, hver dag???

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...