Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

nå er ikke tribalfootball.com den mest pålitelige nettsiden når det gjelder disse tingene..

men når vi som kun ser kampene ser at vi har litt tynn stall, så legger i hvert fall henry selv merke til det..

 

håper selvfølgelig ikke dette er sant, men skulle det bli nødvendig kan vi jo altid forsterke i januar

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Akkurat nå så er det ikke mye eller mange man kan stole på.

Henry har bekreftet at han blir i Arsenal karrieren ut, men hvorfor signerer han ikke "arket"?

 

Vieira sa også at han skulle være karrieren ut i Arsenal......

Wenger sa han skulle kjøpe 2 klassespillere...........

Cole vil bli kaptein, han elsker Arsenal, men Chelsea enda mer.....

 

Man kan ikke stole på noen i Arsenal.....utenom Pat Rice!

 

Henry viser ikke akkurat tillitt. Og endatil er han utropt til kaptein!

 

Nei de fornekter seg ikke de nyrike......

19613[/snapback]

 

 

Pat Rice er den største bløffmakeren!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Helt greit å stole på Wenger, men liker også supportere som

har egne meninger.

Syns det begynner å bli mange korte innlegg med Wenger

knows på mange tråder uten noen som helst begrunnelse

for sine synspunkter.

Det er lite interessant å lese og gir egentlig forumet veldig lite.

Er enig med deg Oskar det er en smule betenkelig at han ikke

signerer.

19551[/snapback]

 

Hvorfor synes jeg dine innlegg alltid, uten unntak, er latterlige???

Har du ikke fått med deg mine synspunkter om at Henry er utnevnt til kaptein, er du noe bedøvet i bakhodet.

Hva er betenkelig med at han ikke signerer nå??

19596[/snapback]

 

Merkelig er at du føler deg truffet, men det sier vel det meste.

Dine innlegg er stort sett banale og personhetsende og jeg

har liten interesse av å diskutere med en som aldri diskuterer sak

skikkelig.

Når du kan løfte diskusjonene opp på et litt høyere nivå kan

jeg være med.

Foreløpig blir dette for lavpannet for meg.

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg har oppfattet det riktig....har altså Henry drøyet med å gå i forhandlinger om ny langtidskontrakt. Jeg har faktisk forståelse for at en stjernespiller som Henry blir litt avventende..., når man ser at en toppspiller som Vieira drar og....tilsynelatende ikke blir erstattet.

 

Henry er en toppspiller, og fortjener å spille på et topp lag. Jeg håper virkelig at Wenger lykkes med den nye strategien og ungdomssatsingen...og at Henry blir.

 

Når kontrakten til Henry begynner å løpe ut...vil jo verdien synke drastisk... Håper virkelig ikke dette blir en Wiltord-, Edu-saga.

 

Men på den andre siden er jeg glad for at det er Wenger som holder igjen på transfer-fronten...og at det ikke er Dein og Hill-Wood... Det betyr jo bare at ressursene er der...og at Wenger vet hva han vil ha..

 

Venter i spenning....:-)

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Merkelig er at du føler deg truffet, men det sier vel det meste.

Dine innlegg er stort sett banale og personhetsende og jeg

har liten interesse av å diskutere med en som aldri diskuterer sak

skikkelig.

Når du kan løfte diskusjonene opp på et litt høyere nivå kan

jeg være med.

Foreløpig blir dette for lavpannet for meg.

19837[/snapback]

 

 

Uforandret, fortsatt usannsynlig latterlig.

At du gidder.

Mulig at du ikke klarer å følge med men undertegnede har diskutert arsenal i lange tider nå.

Velkommen til å delta men hvis det eneste du bidrar med er nedrakking av våre spillere, foreslår jeg at du inntar et annet forum.

Link to comment
Share on other sites

Uforandret, fortsatt usannsynlig latterlig.

At du gidder.

Mulig at du ikke klarer å følge med men undertegnede har diskutert arsenal i lange tider nå.

Velkommen til å delta men hvis det eneste du bidrar med er nedrakking av våre spillere, foreslår jeg at du inntar et annet forum.

19839[/snapback]

 

Har vært supporter i snart 30 år og kommer til å fortsette med det.

At du ikke følger med på forumet er krystallklart. Hvis du mener

mine innlegg er kun nedrakking av spillere må du være mindre

begavet eller på godt norsk lite intelligent.

Du får fortsette personhetsen din sjøl på et annet forum.

Jeg gidder ikke kaste bort tid på slike diskusjoner som jeg mener

er en av årsakene til at forumet har fallert.

Hvis du ikke har fått det med deg er forumet åpent for diskusjon

om både positive/negative aspekter ved vårt elskede Arsenal.

Har du problemer med det bør du heller sjøl søke et annet forum.

Denne kranglinga di får du evt. ta på pm,

Link to comment
Share on other sites

Merkelig er at du føler deg truffet, men det sier vel det meste.

Dine innlegg er stort sett banale og personhetsende og jeg

har liten interesse av å diskutere med en som aldri diskuterer sak

skikkelig.

Når du kan løfte diskusjonene opp på et litt høyere nivå kan

jeg være med.

Foreløpig blir dette for lavpannet for meg.

19837[/snapback]

 

 

Uforandret, fortsatt usannsynlig latterlig.

At du gidder.

Mulig at du ikke klarer å følge med men undertegnede har diskutert arsenal i lange tider nå.

Velkommen til å delta men hvis det eneste du bidrar med er nedrakking av våre spillere, foreslår jeg at du inntar et annet forum.

19839[/snapback]

 

Vel Jensemann, hvis du ikke har annet å bidra med enn personhets mot debattanter her inne, foreslår jeg at du inntar et annet forum.

 

Personhets og latterliggjøring av andres innlegg godtas overhodet ikke.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Uforandret, fortsatt usannsynlig latterlig.

At du gidder.

Mulig at du ikke klarer å følge med men undertegnede har diskutert arsenal i lange tider nå.

Velkommen til å delta men hvis det eneste du bidrar med er nedrakking av våre spillere, foreslår jeg at du inntar et annet forum.

19839[/snapback]

 

Har vært supporter i snart 30 år og kommer til å fortsette med det.

At du ikke følger med på forumet er krystallklart. Hvis du mener

mine innlegg er kun nedrakking av spillere må du være mindre

begavet eller på godt norsk lite intelligent.

Du får fortsette personhetsen din sjøl på et annet forum.

Jeg gidder ikke kaste bort tid på slike diskusjoner som jeg mener

er en av årsakene til at forumet har fallert.

Hvis du ikke har fått det med deg er forumet åpent for diskusjon

om både positive/negative aspekter ved vårt elskede Arsenal.

Har du problemer med det bør du heller sjøl søke et annet forum.

Denne kranglinga di får du evt. ta på pm,

19841[/snapback]

 

Det som først og fremst irriterer meg med deg er at du forsøker å sette premissene for hvordan diskusjonen skal foregå her inne.

Faktisk så irettesetter du oss andre som ikke skriver slik det passer deg.

Da tenker jeg først og fremst på innlegg som: "det er alt for mange korttenkte innlegg som ender opp med Wenger knows", samtidig insinuerer du at vi som er uenige med deg ikke har egne meninger men stoler blindt på vår manager.

Er det dette du mener med å være intelligent og å løfte diskusjonen på et høyere nivå??

Jeg for min del prøver bare å påpeke det faktum at Wenger både har kunnskaper, erfaring, kjenner spillere, form og spillerstall på en helt annen måte enn både du og jeg har.

Det burde vi alle ta inn over oss og ha respekt for.

Selvfølgelig er det allikevel lov å uttrykke sin frustrasjon og skepsis innimellom men når det blir et mønster ut av mishagsytringene og klagingen, må det iallefall være lov å være uenig med deg??

Ellers synes jeg du bør slutte med å skrive at du ikke gidder å krangle med meg når du bruker utrolig mye tid på å karakterisere meg som lite begavet og lite intelligent og samtidig beskylde meg for personhets i neste øyeblikk.

Hva er dette for noe sprøyt egentlig???

Bli voksen, forøvrig har jeg vært arsenal-supporter lengre enn deg :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

At du Jensemann sier at andre setter premissene for hvordan diskusjonen skal foregå her føler jeg blir urimelig.

 

Såvidt jeg husker var jo grunnen til denne opphetete diskusjonen at du ikke klarte å respektere at noen mente at Henry kanskje ikke var det ideeles kapteins emnet, og at spillet hans kanskje kunne bli noe hemmet av at han hadde dette vervet.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking

Denne tråden har utviklet seg til det bizzarre.

 

Her er det innlegg etter innlegg som sår tvil om Henrys egenskaper som kaptein, samtidig som det også blir sådd tvil om hans lojalitet til Arsenal, mens verdens beste spiss knapt blir omtalt i positive vendinger av andre enn Jensemann.

 

"Sorry pals", men jeg har problemer med å se at noen av disse resonnementene er basert på annet enn den enkeltes frustrasjoner.

 

Jeg kan ikke med beste vilje se at to kamper mot Chelsea og en kamp mot Newcastle kan anvendes som premisser for å konkludere med at Henry ikke bør være kaptein. Det faktum at han var kaptain, spilte bra og scoret mål mot Fulham synes heller ikke å telle når konklusjonen tas.

 

Henry har enda lenge igjen til kontrakten hans går ut. På den tiden kan han i teorien fornye den både en og to ganger. Det er ingen grunn til å betvile Henrys lojalitet til klubben, selv om han ikke er klar til å signere ny kontrakt denne eller for den saks skyld de kommende 12 måneder.

Link to comment
Share on other sites

Nå vet jeg ikke hvem du henviser til Viggo. Men jeg er ikke enig i din oppfatning av tråden.

 

Det hele diskusjonen her handler om er hvorvidt personen Henry er ett egnet kapteins emne, og hvorvidt det at han er kaptein vil påvirke det han utretter på fotballbanen. Jensemann og ett par andre her har såvidt jeg kan forstå misforstått ihvertfall min, men også ett par andre debattanters synspunkter kraftig.

 

Jeg lå på en solstol i Hellas i sommer og hørte at Henry hadde blitt utnevnt til kaptein. Det første som slo meg var at dette var ett valg som ble gjort på grunnlag av den situasjonen klubben var i. Henry kanskje verdens beste fotballspiller, og også en av de mest lojale, Vieira gikk til Juventus, få eller ingen store stjerner ble handlet inn, media fans etc ville stille spørsmålstegn ved Arsenal's ambisjoner.

 

Sånn jeg ser det er dette ett forsøk eller en forsikring om du vil på å sikre at Henry blir i klubben. Altså en slags "gest" eller en takk for at du er så lojal mot klubben, vi ønsker å gi noe tilbake.

 

Sånn jeg ser det er Henry langt ifra noe typisk kapteins emne. Som noen har poengtert tidligere i tråden så kan jo umulig vi vite hvordan Henry er på trening, i garderoben etc. Men utifra det jeg vet og har sett, som må være grunnlaget for mine meninger her på forumet, så virker det som personen Henry kanskje kan komme til å bruke litt for mye energi på utenomsportslige ting. Litt av grunnen til dette tror jeg er at Henry er en så ærlig, samvittighetsfull person at han bruker for mye tid på å hjelpe motspiller opp etter taklinger, megler i alle situasjoner og prater MYE med dommer.

 

Det er sjelden man ser spisser være kaptein i internasjonal fotball, min mening er at Lehmann, Cole, Sol og Bergkamp ville vært riktigere valg av kaptein i Arsenal.

 

Bare for å fjerne all tvil om min mening om Henry, Wenger etc så vil jeg bare si at jeg per dags dato ikke kan huske å ha skrevet noe styggt om verken Wenger eller andre spillere på dette forumet.Se da bort fra Nelson Vivas.

 

Wenger er vrdens beste manager og Henry verdens beste spiss.

Link to comment
Share on other sites

Thierry Henry ble matchvinner med sin 1-0 scoring mot Irland idag.

Van Persie spilte så vidt jeg kan forstå 90 minutter for nederland.

Den mannen må snart være kvalifisert for en plass i førsteelleveren, mener nå jeg.

20041[/snapback]

 

 

Hørte noe surr om en liten skade? Stemmer det?

Link to comment
Share on other sites

Parlour skrev:

Det er sjelden man ser spisser være kaptein i internasjonal fotball, min mening er at Lehmann, Cole, Sol og Bergkamp ville vært riktigere valg av kaptein i Arsenal.

 

 

Jeg vil da tro at når Wenger skulle velge en ny kaptein, så var det flere kvaliteter og et fremtidspekter han valgte ut ifra.

 

* Hvordan spilleren ER på OG utenfor banen.

 

Dette kan både være seriøsitet, medmenneskelighe/sympatisk (spillergruppa ser opp til spilleren), kvaliteter som fotballspiller, alderen (nevner vel ikke ut en kaptein som kanskje har 1-sesong igjen i drakta), og at han er det rette alternativet som kan løfte et ungt lag mot nye høyder.

Henry er en spesiell spiller, og at han har en god tone med motspilleren skal jo ikke være et argument på at han ikke passer i denne rollen. Foreløbig har jeg ikke sett et trekk som gjør at han ikke fokuserer på spillet etter han fikk denne rollen av Wenger, for han har fungert bra både som vise-kaptein tidligere sesonger og gjort jobben glimrende denne sesongen.

 

Henry er vel den spilleren som kanskje flest barn og voksne ser opp til på Arsenal, ikke bare pga hans kvaliteter på fotballbanen men også sitt engasjement MOT rasisme. Han står i front mot denne utviklingen som skjer både under fotballkamper og resten av samfunnet, og som må stoppes. Vi kan ikke lengere aksptere at fargede spillere skal bli sjikanert under en fotballkamp, men VI må stå sammen mot slike holdninger. Derfor er jeg stolt av at Henry jobber aktivt mot dette med kampanjen : stand up speak up.

 

En sympatisk mann både på og utenfor banen, absolutt et kapteinsemne.

 

* En kaptein som ville gi stabilitet for klubben i årene som kommer.

 

Hadde Wenger gitt Bergkamp som antakelig spiller sin siste sesong for Arsenal i en alder av 36år, eller Lehmann (snart 36år) som helt sikkert får en skikkelig konkurrent enten i januar eller neste sommer bindet, ja da hadde dette blitt kortsiktige løsninger for denne rollen i laget. Dette vil igjen skape spekulasjoner evt neste sommer på hvem som da blir ny kaptein, noe som ikke gir stabilitet.

Utnevner man en kaptein burde man se langsiktig på hva som er best for klubben, og ikke rulere en slik possisjon i klubben i ny og ne.

 

Cole kunne vært en meget godt alternativ, men Chelsea-saken har nok desverre visst at gutten ikke er voksen nok for et slikt ansvar. Om Cole blir vår neste kaptein skal man ikke se bort ifra, om det da ikke finnes bedre alterenativer når den tid kommer. Uansett tror jeg neste spiller med bindet i Arsenal sin historie vil ta flere år, for Henry føler jeg meg meget sikker på blir i klubben i mange år.

 

Sol: Ja, dette er en spiller som virkelig har en sjefsrolle i forsvarsleddet når han er iform, og er i en viktig alder (blir 31år).

Likevel kan det være at alle de småskadene gav Wenger problemer med å gi han bindet, dette er selvfølgelig bare spekulasjoner fra min side. 21kamper forrige sesong, hvor 16 var ligakamper og mistet mye trening før denne sesongen er jo ikke positivt.

Etter Senderos sitt utrolige spill siste halvdel forrige sesong, så er ikke Sol lengere et 100% sikkert alternativ i laget og dette kan jo også være noe Wenger funderte på når han skulle finne erstatteren til Vieira.

 

Nei, i dagens stall føler jeg at Wenger har gjort det rette alternativet, selv om jeg ikke veit hvordan Henry fungerer under treningene, spillermøter eller lignende. Dette har helt sikker Mr Wenger kontroll på, og da må jeg bare stole på hans valg.

Henry har iallefall IKKE blitt noe dårligere på banen med dette bindet, så hittill har han fungert bra denne sesongen og som vise kaptein tidligere.

:wacko:

Link to comment
Share on other sites

Enig i mye av det du sier her Viera04. Ser at formuleringen min ble noe gal i den setningen du trakk ut. Det jeg mente var at det er bedre kapteinsemner i Arsenal enn Henry i øyeblikket. Alder er helt klart verdt å ta hensyn til, der utgår Bergkamp. Hvor lenge Lehmann skal stå i Arsenal's mål er det umulig å si. Men bli ikke overrasket om han starter i Arsenal's mål på Emirates.

 

Det finnes sikkert uttallige faktorer som spiller for eller imot alle nevnte kapteinsemner i Arsenal. Men poenget mitt er at Henry hadde fått denne posten nesten uansett på det nåværende tidspunktet. Uansett om Lehmann hadde vært 25-28 eller 30 år. Henry er vår desiderst største stjerne. Jeg tror både Wenger og Arsenal vil gjøre mye for å holde han i klubben. Og dette er en av virkemidlene de har.

 

Jeg er forøvrig sterkt uenig i at Henry ikke har virket preget av kapteinsbindet hittil i sesongen. Ser du bort fra Fulham kampen har han vært direkte svak, og mye av fokus har ligget på andre ting enn å true bakrom og leke med motstandernes høyre backer.

 

Ingen ting vil glede meg mer enn at Henry blir en av våre største kapteiner, men jeg føler meg overbevist om at Henry ikke ble valgt til kaptein kun fordi han er den absolutt beste kandidaten i dagens Arsenal tropp.

Link to comment
Share on other sites

Joda parlour, det er helt lov å være uenig, ellers hadde det vært et kjedelig forum hvor alle hadde like synspunkter. :lol:

 

Jeg er uenig i at Henry sitt spill denne sesongen har vært så svak som du beskriver, og jeg skal prøve å forklare noen punkter på dette.

 

* Kampen mot Newcastle ble en kamp hvor vi møtte et lag som satset LITE på offensive kvaliteter, og som igjen skapte lite bakrom hverken bak midtbaneleddet eller forsvarsleddet.

Dette var ingen stor kamp av Arsenal, men Newcastle lykkes mye med sin taktikk så lenge det varte.

Likevel 3poeng i en åpningskamp er ikke dårlig, selv om vi hadde forventninger for flott fotball fra første spark.

 

* Kampen mot Chelsea var heller ingen stor kamp, men der møtte Arsenal et meget godt organisert lag med en drøss av klassespillere over alle ledd. Vi var under-dogs i den kampen, og holdt på å lykkes med en uavgjort om det ikke hadde vært for noen tvilsomme avgjørelser fra dommeren. Greit nok, Lehmann hadde et par klassereddninger, men vi haddee også noen situasjoner som fort kunne endre kampbildet.

Jeg mener fortsatt at vi ble snytt for minst en straffe (Cole), og det var også et par andre tilfeller (hands) som dommeren kunne blåst straffe siden han ikke gjorde det under Cole situasjoen.

Om vi ser målet til Drogba, var også dette en feilaktig avgjørelse (fin offside)

 

Altså, ingen stor offensiv fotball fra Arsenal sin side, men Chelsea var favoritter og har et bedre lag enn oss og derfor var det ikke uventet at vi ikke skapte eller fikk rom til å spille offensiv eller morsom fotball.

 

* Hjemme mot Fulham syntes jeg laget spilte til tider meget bra, og der stod bl.a Henry frem sammen med flere andre i en underholdende kamp. Reyes var imponerende i den kampen.

 

Denne kampen fikk Arsenal større fart på ballen, fikk større rom fremover på banen (Fulham satset friskt og la seg ikke bak for å demme opp Arsenal) og noe som igjen skapte en kamp hvor Henry absolutt liker å spille.

 

Altså: 3 kamper er blitt spilt, og enkelte har gitt oss lite rom fremover på banen. Skyldes dette motstanderen sin taktikk, spillerene våre (Henry med lite fokus...?) eller er det rett og slett slik fotballen er?

 

* Det er tidlig i sesongen, og alle er ikke på topp så tidlig. Dette påvirker selvfølgelig hvordan enkelte spillere fungerer i kampene, og kan dette være noe som har påvirket Henry. Rett etter ferien og en hard oppkjøring?

Skal vi forresten forvente geniale kamper hele tiden av en slik spiller som Henry, eller kan han også få lov til å ha en dårlig dag på jobb, eller være litt uferdig så tidlig i sesongen?

Kan det faktisk være LAGET som ikke har fungert så tidlig denne sesongen, og at dette vises bl.a på Henry som vi forventer mål, assist og underholdning av?

 

* Arsenal spiller nå uten Vieira, og den possisjonen han har hatt i spillesystemet er ikke lett å bare erstatte/endre på en sommer. Kan dette være noe som har hemmet Arsenal sitt offensive spill hittill denne sesongen, og selvfølgelig også Henry?

Vieira var jo en gigant og trygghet i laget, og det er ikke å stikke under en stol.....

 

* Wenger har satset og gitt tillitt til de unge spillerene til denne sesongen, og har derfor ikke kjøpt inn store klassespillere som mange har ønsket. Dette vil føre til at troppen er ganske urutinert, men dette vil igjen gi meget god erfaring for fremtiden som ser meget lys ut.

I en tropp som vi har denne sesongen, kan vi ikke forvente at vi skal "spille ut" Chelsea på bortebane, eller kreve ligagull med champagne fotball i alle kamper.

 

Vi kan forvente at laget er med å kjemper om en topp-plassering, men må ikke kreve suksess til enhver tid, selv om vi har hatt noen himmelske år under Wenger sitt styre. Det er et lag for fremtiden som Wenger bygger opp, og dette kan "kanskje" føre til et par sesonger som ikke blir som det har vært de siste sesongene. Tiden vil vise, men at vi er med i toppen det er jeg trygg på. :ph34r:

 

Uansett: Jeg synes det er alt for tidlig å konkludere MOT Henry som kaptein etter 3seriekamper, og det har jeg prøvd å argumentere for i dette innlegget og tidligere.

Link to comment
Share on other sites

Uforandret, fortsatt usannsynlig latterlig.

At du gidder.

Mulig at du ikke klarer å følge med men undertegnede har diskutert arsenal i lange tider nå.

Velkommen til å delta men hvis det eneste du bidrar med er nedrakking av våre spillere, foreslår jeg at du inntar et annet forum.

19839[/snapback]

 

Har vært supporter i snart 30 år og kommer til å fortsette med det.

At du ikke følger med på forumet er krystallklart. Hvis du mener

mine innlegg er kun nedrakking av spillere må du være mindre

begavet eller på godt norsk lite intelligent.

Du får fortsette personhetsen din sjøl på et annet forum.

Jeg gidder ikke kaste bort tid på slike diskusjoner som jeg mener

er en av årsakene til at forumet har fallert.

Hvis du ikke har fått det med deg er forumet åpent for diskusjon

om både positive/negative aspekter ved vårt elskede Arsenal.

Har du problemer med det bør du heller sjøl søke et annet forum.

Denne kranglinga di får du evt. ta på pm,

19841[/snapback]

 

Det som først og fremst irriterer meg med deg er at du forsøker å sette premissene for hvordan diskusjonen skal foregå her inne.

Faktisk så irettesetter du oss andre som ikke skriver slik det passer deg.

Da tenker jeg først og fremst på innlegg som: "det er alt for mange korttenkte innlegg som ender opp med Wenger knows", samtidig insinuerer du at vi som er uenige med deg ikke har egne meninger men stoler blindt på vår manager.

Er det dette du mener med å være intelligent og å løfte diskusjonen på et høyere nivå??

Jeg for min del prøver bare å påpeke det faktum at Wenger både har kunnskaper, erfaring, kjenner spillere, form og spillerstall på en helt annen måte enn både du og jeg har.

Det burde vi alle ta inn over oss og ha respekt for.

Selvfølgelig er det allikevel lov å uttrykke sin frustrasjon og skepsis innimellom men når det blir et mønster ut av mishagsytringene og klagingen, må det iallefall være lov å være uenig med deg??

Ellers synes jeg du bør slutte med å skrive at du ikke gidder å krangle med meg når du bruker utrolig mye tid på å karakterisere meg som lite begavet og lite intelligent og samtidig beskylde meg for personhets i neste øyeblikk.

Hva er dette for noe sprøyt egentlig???

Bli voksen, forøvrig har jeg vært arsenal-supporter lengre enn deg :lol:

19851[/snapback]

 

ta dette heller over PM.

Link to comment
Share on other sites

Uforandret, fortsatt usannsynlig latterlig.

At du gidder.

Mulig at du ikke klarer å følge med men undertegnede har diskutert arsenal i lange tider nå.

Velkommen til å delta men hvis det eneste du bidrar med er nedrakking av våre spillere, foreslår jeg at du inntar et annet forum.

19839[/snapback]

 

Har vært supporter i snart 30 år og kommer til å fortsette med det.

At du ikke følger med på forumet er krystallklart. Hvis du mener

mine innlegg er kun nedrakking av spillere må du være mindre

begavet eller på godt norsk lite intelligent.

Du får fortsette personhetsen din sjøl på et annet forum.

Jeg gidder ikke kaste bort tid på slike diskusjoner som jeg mener

er en av årsakene til at forumet har fallert.

Hvis du ikke har fått det med deg er forumet åpent for diskusjon

om både positive/negative aspekter ved vårt elskede Arsenal.

Har du problemer med det bør du heller sjøl søke et annet forum.

Denne kranglinga di får du evt. ta på pm,

19841[/snapback]

 

 

Jeg mener å huske at mitt navn har blitt nevnt som en grunn til at dette forumet angivelig har blitt så dårlig? Kanskje jeg kan ta noe av støyten for disse kranglene? Jeg synes dere klarer å stelle i stand nok dritt uten meg her på forumet!

Link to comment
Share on other sites

Hihi! :huh:

 

Er dette en tråd om Thierry Henry eller en tråd om krangling og diskutering som er helt på jordet?? :ph34r:

Mhm, det er en Tråd om Henry ja, det er faktisk det!

Kan dere ikke bare ta disse diskusjonene på en tråd som dere som vil krangle lager, eller kanskje på PM...! :lol:

 

 

Forresten så tar Henry ny klubbrekord i morgen håper jeg på! :blink:

Han scorer to nydelige mål, og et av de kommer til å bli månedens beste i PL! :o

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg har oppfattet det riktig....har altså Henry drøyet med å gå i forhandlinger om ny langtidskontrakt. Jeg har faktisk forståelse for at en stjernespiller som Henry blir litt avventende..., når man ser at en toppspiller som Vieira drar og....tilsynelatende ikke blir erstattet.

 

Henry er en toppspiller, og fortjener å spille på et topp lag. Jeg håper virkelig at Wenger lykkes med den nye strategien og ungdomssatsingen...og at Henry blir.

 

Når kontrakten til Henry begynner å løpe ut...vil jo verdien synke drastisk... Håper virkelig ikke dette blir en Wiltord-, Edu-saga.

 

Men på den andre siden er jeg glad for at det er Wenger som holder igjen på transfer-fronten...og at det ikke er Dein og Hill-Wood... Det betyr jo bare at ressursene er der...og at Wenger vet hva han vil ha..

 

Venter i spenning....:-)

19838[/snapback]

 

Thierry er mye viktigere enn det Paddy var synes jeg, hvis Henry ikke er på matta så blir det ikke målsjangser! Han er verdens beste spiss og han har like mange målgivende som mål, og det oser det respekt av! Så hvis vi eventuelt kommer til å miste Henry så kommer det nok til å komme en erstatter da, selv om det ikke går an å erstatte han heller skikkelig!

Men hjertet hans står nok i Arsenal, han blir nok ikke solgt neste overgangsmarked heller tror jeg! Han skriver nok snart en ny langtidskontrakt! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Akkurat det er jeg helt enig i. Thierry Henry er en

av hjørnesteinene i Arsenal, og jeg tør ikke tenke

meg Thierry langtidsskadet.

Han er ikke bare en målscorer av rang, men han er

også den som har flest målgivende.

At hjertet hans er i Arsenal tror jeg også, og håper han

signerer i nær framtid.

Link to comment
Share on other sites

Vi er alle enige i en ting på forumet og det er at Henry er en stor fotballspiller, de fleste setter han kanskje opp som den største i klubben. Personlig synes jeg han er det siste femårets store spiller sammen med Zidane. Rykter går nå så smått i forhold til Barcelona og Reyes uttrykker noe urolighet.

 

Men fra et rent forretningsmessig synspunkt er ikke tiden inne for å selge Henry til neste år. Han vil etter dette aldri kunne bli så god som han har vært frem til nå. Akkurat som Vieira kanskje med fordel skulle være solgt i fjor, ut i fra forretningsmessige hensyn. Misforstå meg ikke jeg ønsker han i klubben ut karrieren, men for klubben i et lengre perspektiv kunne det kanskje være iks så dumt, men hva mener andre.

Link to comment
Share on other sites

Helt klart at Henry er en av hjørnesteinene i Arsenal, og sannsynligvis vår viktigste spiller.

Men vi klarte da oss forholdsvis bra uten Henry de siste 2-3 mnd av forrige sesong.

 

Selvfølgelig er Henry utrolig viktig, men Arsenal vil leve videre som ett topplag den dagen han forsvinner eller legger opp også.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...