Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

Gledelig statistikk! Viser de harde fakta om kvalitetene til spillerne som er med på lista. Henry er jo selvskreven. Synes også at Pires, Cole og Vieira fortjener plassen.

 

Litt gledelig er at ingen spillere fra Man U har funnet veien til listene.

10549[/snapback]

 

TOP OF THE PREMIER STATS

 

KEEPERS

P Cech (Chelsea) 5.68 - 10th overall

J Jaaskelainen 4.48 - 32nd overall

D James (Man City) 4.43 - 34th overall

N Martyn (Everton) 4.28 - 43rd overall

T Sorensen (Villa) 4.26 - 44th overall

 

 

DEFENDERS

J Terry (Chelsea) 6.21 4 - 4th overall

A Cole (Arsenal) 5.91 - 7th overall

B Lauren (Arsenal) 5.64 - 11th overall

W Gallas (Chelsea) 5.05 - 15th overall

K Toure (Arsenal) 4.69 - 23rd overall

 

 

MIDFIELDERS

F Lampard (Chelsea) 7.76 - 2nd overall

R Pires (Arsenal) 6.45 - 3rd overall

C Makelele (Chelsea) 6.20 - 5th overall

D Duff (Chelsea) 5.75 - 9th overall

P Vieira (Chelsea) 5.61 - 12th overall

 

 

STRIKERS

T Henry (Arsenal) 8.57 - 1st overall

E Gudjohnsen (Chelsea) 6.08 - 6th overall

A Johnson (Ppalace) 5.79 - 8th overall

J Hasselbaink (Middlesbrough) 4.73 - 21st overall

W Rooney (Man Utd) 4.69 - 24th overall

 

W Rooney! Han spiller på Manuuuu!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Thierry snubs Real for new £80k-a-week deal

 

Thierry Henry is set to give Arsenal a massive boost by signing a new £80,000-a-week deal before the start of the new season.

 

La oss håpe dette stemmer, så vi slipper alle disse evinnelige Real Madrid-spekulasjonene denne sommeren. Jeg tror aldri han ville dratt, men det hadde uansett vært deilig å fått det bekreftet gjennom en ny avtale. Disse tabloide spekulasjonene kan jeg godt være uten, uavhengig av sannhetsgehalt, eller mangel på sådan.

 

Den nåværende kontrakten løper i to år til, og jeg tipper dermed en forlengelse vil strekke seg til 2009 eller 2010.

Link to comment
Share on other sites

Guest Magnus

Må berre føye meg inn i rekka av beundrerar av denne store spelaren med den store personligheten. Lojaliteten han viser er sjeldan kost i dagens fotball-verd......

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever
Må berre føye meg inn i rekka av beundrerar av denne store spelaren med den store personligheten. Lojaliteten han viser er sjeldan kost i dagens fotball-verd......

11761[/snapback]

 

Jaja....vi elsker vel denne spilleren alle sammen :) Ikke bare fordi han er en helt fantastisk spiller som spiller for helt riktig lag ;) , men fordi han også viser hvor høyt han elsker senne klubben :D Husker det var diskusjon om hvilke spillere som spiller med hjertet for laget, vel, her har vi en av dem ihvertfall :lol: Har såååå stor respekt for han :huh:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Thierry Henry stadfester at han overhode ikke har noen planer om å forlate Arsenal:

 

"I have no intention of going anywhere," Henry told The Sun.

 

"I heard that Spanish clubs are ready to pay out to secure my transfer, but that's no part pf my plans.

 

"I'm very happy at Arsenal. It's the family spirit that matters."

 

The former Monaco hit-man insists Arsenal did not take a step backwards after being dethroned as Premiership champions by London rivals Chelsea last season.

 

"We did not go backwards last season, but getting the title back will be very difficult," he added.

 

Kilde : Henry makes Gunners vow [sky Sports]

 

Nå er det vel ikke så mange som hadde trodd noe annet heller da, men morsomt å lese isåfall.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

En britisk avis som jeg ikke husker navnet på har idag skrevet at Henry kanskje er på veg bort, bare fordi han ikke har skrevet ny kontrakt med Arsenal enda!

 

Dette kaller jeg sludder! Han har sagt han vil avslutte karrieren i Arsenal og han er trolig den mest lojale spilleren vi har i klubben så han går nok ikke så lett herfra!

 

Jeg blir så irritert når sånne duste-aviser skriver sludder og vås om Gud og Hvermann, hver eneste dag! Jeg er drittlei!! :xxx:

 

Hva mener dere andre om dette??

Link to comment
Share on other sites

At jeg skulle se en tråd med Henry's navn på i rykteforumet hadde jeg jammen ikke trodd.

 

Bare satse på at han gjør som han pleier da å avkrefter ryktene med engang.

Høres forresten ut som rent sludder med tanke på vår nye arena neste år. Hadde vel ikke vært så dumt å føre Arsenal inn på første kamp der som kaptein!?

 

Hvorfor vi vil oss selv så mye vondt som å tråle nettet for rykter i de engelske avisene hver dag er ikke godt å si, men det er jammen ikke lett å la vær heller!

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Dette er tull! Han er nettopp blitt kaptein, er 4 mål unna rekorden til Wright, ny stadio på vei, brenende ønske om å vinne champions league med arsenal, så dette er silly season!!! Vieira var begynt å bli gammel og viste svakheter i siste periode og har 9 år bak seg, Henry kan forsvinne om en god stund når han har begynt å miste teften og årene trekker på. Skjer ikke enda, men jeg tror han faktisk avslutter karieren i arsenal sånn som Bergkamp!

Link to comment
Share on other sites

Føler meg trygg på at Henry blir i Arsenal. Han er er alt for tro mot klubben og ikke minst manager Wenger. Og som Parlur sier:

 

Han er nettopp blitt kaptein, er 4 mål unna rekorden til Wright, ny stadio på vei, brenende ønske om å vinne champions league med arsenal

 

Han har all grunn til å bli og alt å tape på å bynne på nytt i en ny klubb med enda større forventninger ettersom han er verd alle pengene i verden og jeg er sikker på vi vil kreve det for han også.

Link to comment
Share on other sites

Sludder...??? Ja Vieira sa også at han skulle avslutte karrieren i Arsenal.

Jeg tar ingenting for gitt når det gjelder fotballspillere og managere. Der sies så mye som man ikke lever opp til. Kun penger gjelder!

16354[/snapback]

 

Mee and Bertie har et poeng, selv om jeg tror at Henry blir på Highbury i nærmeste fremtid.

 

Men det er ganske tydelig at det er pengene som styrer spillerne. Lojalitetsbegrepet blir stadig svakere. Dessverre.

Link to comment
Share on other sites

Sludder...??? Ja Vieira sa også at han skulle avslutte karrieren i Arsenal.

Jeg tar ingenting for gitt når det gjelder fotballspillere og managere. Der sies så mye som man ikke lever opp til. Kun penger gjelder!

16354[/snapback]

 

Mee and Bertie har et poeng, selv om jeg tror at Henry blir på Highbury i nærmeste fremtid.

 

Men det er ganske tydelig at det er pengene som styrer spillerne. Lojalitetsbegrepet blir stadig svakere. Dessverre.

16424[/snapback]

 

Dere har litt rett i det ja...men jeg tror at han blir jeg!

Jeg tror ikke at Henry går etter penger jeg...var det ikke sånn Anelka ble "ødelagt"??

Og sånn tror jeg ikke at henry blir...

Og så er det ikke mange som går fra en klubb fem kamper etter de har blitt kaptein da...ikke at han ikke kan gå etter enda lengre tid heller...men jeg vet bare at han blir. Jeg har ingen grunn til å "vite" det...men det er nok veldig lite sannsynlig..iallefall ikke uten at Arsenal blir en veeeldig rik klubb! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex
Føler meg trygg på at Henry blir i Arsenal. Han er er alt for tro mot klubben og ikke minst manager Wenger. Og som Parlur sier:

 

Han er nettopp blitt kaptein, er 4 mål unna rekorden til Wright, ny stadio på vei, brenende ønske om å vinne champions league med arsenal

 

Han har all grunn til å bli og alt å tape på å bynne på nytt i en ny klubb med enda større forventninger ettersom han er verd alle pengene i verden og jeg er sikker på vi vil kreve det for han også.

16379[/snapback]

 

 

Var vel jeg som sa det da :) Men vi er nok alle enig om at vi ikke har noe å bekymre oss for!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...