Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

Guest Van Persie
Tenk å starte sessongen 2006/07 på den nye stadioen, UTEN Henry,Bergkamp,kanskje Pires og Viera. Det kan jo ikkje skje. Hadde vært fint om Wenger kjøpte inn noen spillere av kaliber når vi skal entre Emirate stadium.

21389[/snapback]

Henry blir i Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Mourinho og Abramovitchskaya ville ofret sin høyre arm for å få verdens beste spiller til brua.

Men, som sangen sier: Thierry Henry, will never join the fucking chelsea.

Barcelona, Real Madrid og Juventus ville sprengt banken om de fikk sjansen på Henry.

Meldingen fra Wenger og Highbury er klinkende klar:

No fucking way!!!!!

Thierry kommer til å lede laget ut på Ashburton Grove neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

For meg helt utenkelig at han forlater Arsenal, men skjønner han godt hvis ikke Wenger får ræva i gir og skaper et lag som godt nok til å vinne alt.

Pr. i dag er vi definitivt dårligere enn for 2 år siden og det er ganske bekymringsfullt.

Ikke bra nok resultater gjør at stjerne forsvinner, sånn er det bare..

 

Til slutt er ikke en FA-cuptrofé noe trøst for dem når man en gang i karrieren vil nå helt til topps i Champions League.

Derfor dro Vieira og Henry kan følge etter.

 

Se på de lagene som er favoritter til CL-troféet. Milan, Juventus, Barca, B. Munchen, Chelsea.

De har verdensstjerner på BENKEN! Vi har gode spillere benket, men ingen som er helt på toppnivå som disse lagene har.

 

F.eks. Sjekk disse lagoppstillingene som Juventus og Milan stilte i ligakamp i går.

 

JUVENTUS:

 

Starting lineup:

32 Christian Abbiati

7 Gianluca Pessotto

21 Lilian Thuram

28 Fabio Cannavaro

19 Gianluca Zambrotta

16 Mauro Camoranesi

23 Giuliano Giannichedda

4 Patrick Vieira

18 Adrian Mutu

17 David Trezeguet

25 Marcelo Zalayeta

 

Subs:

12 Antonio Chimenti

6 Robert Kovac

20 Emanuele Blasi

11 Pavel Nedved

8 Emerson

9 Zlatan Ibrahimovic

10 Alessandro Del Piero

 

MILAN:

 

Starting:

1 Nelson Dida

2 Cafu

13 Alessandro Nesta

31 Jaap Stam

4 Kakha Kaladze

23 Massimo Ambrosini

21 Andrea Pirlo

20 Clarence Seedorf

22 Kaka

7 Andrei Shevchenko

32 Christian Vieri

 

Subs:

 

16 Zeljko Kalac

5 Alessandro Costacurta

8 Ivan Gattuso

10 Rui Costa

14 Johann Vogel

27 Claudio Serginho

11 Alberto Gilardino

 

Sånne tropper trenger man hvis man skal vinne seriegull OG Champions League!

Vet at det er mye penger, men etter det jeg har forstått er det bra med midler i Arsenal nå.

Vi trenger en bredere stall og det fort!!

 

Tilbake til Henry... Jeg tror derimot han ikke vil ha større suksess i en annen liga enn Premier League. Dette pga. tempoet og måten Arsenal spiller på.

Jeg tror han blir!

 

Men skulle han finne på å dra til Barca, så må vi eventuelt få Eto'o OG Ronaldinho i bytte! :angry:

Link to comment
Share on other sites

Det er jo blitt kåring av verdens beste spiller og sånt...

og vi ser ingen Thierry Henry på verdens-laget, heller Eto'o. Og hvorfor trenger Barca henry hvis Eto'o er der da? :angry:

 

(Bare så dere vet det så er jeg sterkt uenig i FIFA's ranking...)

Link to comment
Share on other sites

Akk - det er for mange svake i troen her.

Henry blir.

Har han noensinne sagt noe som ligner på noe annet?

Wenger sier "never be sure" for å sette fokus på hvor

spillervennlige overgangsrelene er, ikke for at han er

redd Henry går noe sted. Om noen vil hyle på seg panikk

så gjerne for meg. Dein gidder heller ikke :angry:

Link to comment
Share on other sites

Frustrerende dette, men tror ikke Henry stikker. Synes folk blir litt "gale" så fort ting ikke går riktig vei.. Jeg velger å gi tålmodighet en sjanse og ikke få full panikk allerede i september. Uansett så tror jeg champions league er muligheten i år, premier league blir nok litt for vanskelig..

Vet folk stiller en del spørsmål vedrørende Arsenals ambisjoner og må si at jeg har stillt meg selv det samme spørsmålet etter å sett Arsenal spille 1/3 del av sitt potensiale. Tro meg folkens når jeg sier at talentet er der, det går nok på selvtillit og det mentale det her! Hvis vi får en god seier mot United eller chelsea så tror jeg ting vil forandre seg! Håper også at Wenger handler litt på markedet nå i januar, for vi har ikke en god nok stall i dag til å mache de andre store lagene i en full sesong!

Ang Henry, så tror jeg han blir. Den dagen jeg evt frykter at han går vil bli den dagen Wenger evt skulle dra.. Vi har en ung gjeng med seriøse gode talenter, snart en av europas beste baner og kjøp av store spillere vil forhåpentligvis komme snart. Ser ingen grunn til at Henry går fra et lag som gjorde han til den han er, en by han elsker og et land han forgudes i. Mitt intrykk av Henry er integritet og en mann som står for det han sier. Velger derfor å tro på Henry, Wenger og Dein og være selvsikker på at han blir!

 

http://www.arsenal-now.com/?page=articles&...from=rss&title=

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke fatte det. "Henry uttalte tidligere denne måneden at han kan være interessert i å prøve seg i en ny klubb neste sesong." Nei jeg gir opp spekulansjonene og jeg vurderer å ikke ville høre mer om Henry-på-vei-bort greiene før en eventuell overgang er bekreftet... <_<

Men et lyspunkt der: Det står ingenting om Barca...

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Jeg kan ikke fatte det. "Henry uttalte tidligere denne måneden at han kan være interessert i å prøve seg i en ny klubb neste sesong." Nei jeg gir opp spekulansjonene og jeg vurderer å ikke ville høre mer om Henry-på-vei-bort greiene før en eventuell overgang er bekreftet... ;)

Men et lyspunkt der: Det står ingenting om Barca...

21652[/snapback]

Uff ;) .

Håper ikke det Henry sier er sant.

Jeg tviler på at han har sagt dette.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke hva jeg skal tro lenger jeg. Henry er den spilleren jeg bestandig har hatt tro på kom til å avslutte karrieren sin i Arsenal. Rett og slett fordi han bestandig har uttalt dette når det har hopet seg opp med rykter om at han er på vei bort.

 

Men nå har ting endret seg. Akkurat nå er det veldig mye rykter rundt Henry og hans fremtid. Men denne gangen er det helt stille fra Henry. Og det får meg til å lure om ting har endret seg. Kanskje ligger det noe i ryktene om at Henry er skuffet over at Wenger ikke har klart å forsterke stallen? Kanskje ligger det noe i ryktene om at han har lyst til å prøve noe nytt, da det kan se ut som han har vunnet alt som går an å vinne med Arsenal?

 

Henry har i likhet med Vieira et veldig sterkt ønske om å vinne CL før han legger skoene på hylla. Og hvis han føler at Wenger og Arsenal ikke klarer å matche hans ambisjoner, skal man ikke se bort ifra at han forlater klubben.

 

Overgangsvinduet i januar og neste pre-season, kan derfor være veldig essensielt i forhold til om Henry blir eller ikke.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke hva jeg skal tro lenger jeg. Henry er den spilleren jeg bestandig har hatt tro på kom til å avslutte karrieren sin i Arsenal. Rett og slett fordi han bestandig har uttalt dette når det har hopet seg opp med rykter om at han er på vei bort.

 

Men nå har ting endret seg. Akkurat nå er det veldig mye rykter rundt Henry og hans fremtid. Men denne gangen er det helt stille fra Henry. Og det får meg til å lure om ting har endret seg. Kanskje ligger det noe i ryktene om at Henry er skuffet over at Wenger ikke har klart å forsterke stallen? Kanskje ligger det noe i ryktene om at han har lyst til å prøve noe nytt, da det kan se ut som han har vunnet alt som går an å vinne med Arsenal?

 

Henry har i likhet med Vieira et veldig sterkt ønske om å vinne CL før han legger skoene på hylla. Og hvis han føler at Wenger og Arsenal ikke klarer å matche hans ambisjoner, skal man ikke se bort ifra at han forlater klubben.

 

Overgangsvinduet i januar og neste pre-season, kan derfor være veldig essensielt i forhold til om Henry blir eller ikke.

21732[/snapback]

 

Grunnen til at det er litt stille fra Henry om dagen er pga av at han ble sendt bort for å hvile på skaden sin i 10 dager. Når han er tilbake i trening så skal de forhandle om ny kontrakt. Dette ordner seg så fort han er tilbake og kan gå i samtale med klubben. Henry har sagt han vil bli og ser det som en stor stolthet å bli arsenals nye kaptein. Alle parter virker ivrige på å fortsette og klubben er veldig spenende akkurat nå, og tiden vil vise resultater, vent og se gooners!

Link to comment
Share on other sites

begynner faen meg og lure på om det er noe i dette jeg og..

 

ser jo hvordan arsenal spiller uten denne mannen, uten han så er vi heldig om vi klarer 4 plass i pl..

 

håper ikke han følger med på italiensk fotball hvert fall. for der ligger jo viera an til og bli topscorer..er jo faen så god der at det er helt jævlig..

 

hvis henry ser dette begynner han gjerne og lure på om han skulle hatt seg en ny utfordring han og...

 

 

please stay!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har tidligere vært inne på at Henry kanskje kommer tilbake før vi frykter. leser at Wenger ikke er sikker på at han er tilbake til kampen mot West Brom 15.oktober, noe somn er en opplysning å ta fatt i . Regner med at de to gutta er mye i kontakt med hverandre (de bør være det i forbindelse med ny kontrakt) og at Wenger vet hvordan tilstanden er. Det betyr at han kan være raskere tilbake enn opprinnelig fryktet, tipper jeg. Greit at han må stå over landskampene for vår del. Greit at det er landskamper i skadeperioden hans. Tipper at han er tilbake om tre ligakamper. Det skulle vel være mot WB det om jeg ikke teller feil.

Link to comment
Share on other sites

Guest luckylars
Jeg har tidligere vært inne på at Henry kanskje kommer tilbake før vi frykter. leser at Wenger ikke er sikker på at han er tilbake til kampen mot West Brom 15.oktober, noe somn er en opplysning å ta fatt i . Regner med at de to gutta er mye i kontakt med hverandre (de bør være det i forbindelse med ny kontrakt) og at Wenger vet hvordan tilstanden er. Det betyr at han kan være raskere tilbake enn opprinnelig fryktet, tipper jeg. Greit at han må stå over landskampene for vår del. Greit at det er landskamper i skadeperioden hans. Tipper at han er tilbake om tre ligakamper. Det skulle vel være mot WB det om jeg ikke teller feil.

22012[/snapback]

 

Bare han er klar til Scum kampen den 29 Oktober så er jeg fornøyd. Kanskje et innhopp mot City for å få litt kamptrening. Tenk når han slår Wright sin regkord på WHL :angry:

 

--

Lucky Lars

Link to comment
Share on other sites

Mourinho og Abramovitchskaya ville ofret sin høyre arm for å få verdens beste spiller til brua.

Men, som sangen sier: Thierry Henry, will never join the fucking chelsea.

Barcelona, Real Madrid og Juventus ville sprengt banken om de fikk sjansen på Henry.

Meldingen fra Wenger og Highbury er klinkende klar:

No fucking way!!!!!

Thierry kommer til å lede laget ut på Ashburton Grove neste sesong.

21419[/snapback]

 

Jeg er helt enig med deg der!

Henry har ikke hjerte til å komme til Chelski, og heller ikke å spille mot Arsenal!

Men jeg vet at det er en drøm for mange spillere å få spille med Ronaldinho, og Ronaldinho har jo sagt at han vil ha Henry til Barca, og jeg tror ikke at Henry er så veldig motvillig til det. Men vi får se...

Link to comment
Share on other sites

Etter Birmingham-kampen i dag er det to ukers pause pga. landskamper. Neste kampen er da borte mot West Bromwich lørdag 15. oktober. Wenger har sagt han ikke tror Henry rekker denne.

 

Sannsynligvis er han tilbake hjemme mot Manchester City 22. oktober eller borte mot Tottenham en uke senere.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...