Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

helt klart at Henry vil score mange mål enda. Bergkamp er vel 35 nå så Henry er velkommen til å spille i klubben vår i hvertfall like lenge som han. håper at Henry vinner tittelen som årets spiller til jula som kommer. litt lenge til jul, men håper at han får den, det har han fortjent.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

hehe ja er helt enig med deg der.. cisse har kanskje fart, men ser ikke ut som om han kan måle seg med ferdighetene til Henry!

Jeg har lagt merke til at cisse ikke er en så god medspiller, skyter istedenfor å legge igjenn. som mot chelski! Når han kom inn de sisste minuttene, skyter fra skrodt hold istedenfor å legge inn..

Henry hadde gjort noe magisk og det ville stått 1-0 til arsenal der;)

Link to comment
Share on other sites

Dette var trist, terry kåret til årets spiller i premier league.. Skandale.. henry sitter med flest mål og flest Assist!

 

Håper han er tilbake mot man utd 21 mai, da skal vi knuse litt scum fra gaychester!

7254[/snapback]

 

enig i at Henry skulle ha vunnet årets spiller prisen. det er nok bare fordi at Chelski vant ligaen. sånn har det vært før også.

Link to comment
Share on other sites

For å være helt ærlig, så mener jeg vel at Frank Lampard burde fått den prisen foran Terry og Henry. Frank Lampard har hatt en vanvittig sesong på midtbanen til Chelsea, og styrt og ordnet med motstanderen omtrent som han har villet. Og han har ikke minst scort de viktige målene. Lampard og Terry mener jeg, helt ærlig, har vært de beste spillerne i år. Men Thierry Henry er verdens beste fotballspiller for det ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
noen som vet hva Henry løper 100 meter på? eller hvor fort han løper i forhold til profesjonelle sprintere?

7347[/snapback]

Jeg tror han har løpt 40-meter på 4.40 sekunder. Tror Henry løper 9 meter i sekundet

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Thierry Henry har vunnet Golden Shoe

 

Golden Boot

Thierry Henry står nok en gang frem som topscorer i Europa da Samuel Eto'o ikke fikk noen scoring igår for Barcelona i kampen mot Real Sociedad. Henry står bookført med 25 nettkjenninger denne sesongen, mens Eto'o ligger ann til å få andre plass med 24 mål sammens med Marek Mintal fra Nurnberg.

 

Ellers rundt om i Europa har Diego Forlan (Villarreal) 23, Ricardo Oliveira (Real Betis) 22.

 

Såfremst ikke..

Livorno's Cristiano Lucarelli setter inn 2 mål i den siste serierunden i Italia, hvor dem spiller borte mot Messina idag. Diego Forland har også muligheten idag, men også han må score 2 mål i deres kamp mot Levante idag.

 

Thierry Henry har fra før av mottat Golden Boot i EPL:

 

3113343555.jpg

Link to comment
Share on other sites

Lucarelli klarte ikkje å ta igjen vår toppscorar, til tross for ein nettkjenning for Livorno. Då gjenstår det å sjå korleis Diego Forlan gjer det i kveld, for Villareal.

Link to comment
Share on other sites

Golden Boot

Thierry Henry står nok en gang frem som topscorer i Europa da Samuel Eto'o ikke fikk noen scoring igår for Barcelona i kampen mot Real Sociedad. Henry står bookført med 25 nettkjenninger denne sesongen, mens Eto'o ligger ann til å få  andre plass med 24 mål sammens med Marek Mintal fra Nurnberg.

 

Ellers rundt om i Europa har Diego Forlan (Villarreal) 23, Ricardo Oliveira (Real Betis) 22.

 

Såfremst ikke..

Livorno's Cristiano Lucarelli setter inn 2 mål i den siste serierunden i Italia, hvor dem spiller borte mot Messina idag. Diego Forland har også muligheten idag, men også han må score 2 mål i deres kamp mot Levante idag.

 

Thierry Henry har fra før av mottat Golden Boot i EPL:

 

3113343555.jpg

10379[/snapback]

 

likte det bilde der jeg. den får han nok i år og de kommende årene :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Kan noen gi meg en link over listen?.

10445[/snapback]

 

Det kommer vel neppe noen oversikt før i morgen vil jeg tro. Siden Henry og Forlan står oppført med like mange mål denne sesong, avgjøres det vel utifra antall kamper såvidt jeg kan huske (?)

 

Uoffisielt endte listen slik :

 

25 Thierry Henry, Arsenal

25 Diego Forlan, Villarreal

24 Samuel Eto'o, Barcelona

24 Marek Mintal, Nuremberg

24 Christiano Lucarelli, Livorno

22 Ricardo Oliveira, Real Betis

Link to comment
Share on other sites

Gledelig statistikk! Viser de harde fakta om kvalitetene til spillerne som er med på lista. Henry er jo selvskreven. Synes også at Pires, Cole og Vieira fortjener plassen.

 

Litt gledelig er at ingen spillere fra Man U har funnet veien til listene.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...