Jump to content

2007.08.12 Fulham H


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

118 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

100% tror på seier. Sier mye om forventningene ;)

 

Håper på dette laget:

 

Lehmann

Sagna-Toure-Gallas-Clichy

Eboue-Fabregas-Diaby/Flamini-Rosicky

Van Persie-Eduardo

 

Denilson og Fabregas er ikke noe godt par. De er for like i spillestilen og ingen av dem er særlig gode duellspillere. Flamini synes jeg har gjort det bra i pre-season og fortjener plassen dersom Diaby ikke er 100%. Tror vi vinner 4 - 1 og havner rett på førsteplass. Vi har mange hjemmekamper i starten, noe som betyr at vi bør ligge i toppen de første rundene.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 267
  • Created
  • Last Reply

Må si at jeg er ganske iponert over laget i de treningskampene, bortsett fra den vi tapte da :) Tror dette er sesongen vi kommer til å kjempe om 1 plassen.

 

Off Topic: Du burde vel forandre signaturen din? :P

 

On Topic:

Gleder meg sykt til denne kampen ;) Tror vi vinner 2 - 0.

 

------------------------------Fabianski------------------------------

 

--------Sagna----------Toure---------Gallas-----------Clichy-----

 

--------Walcott---------Diaby---------Fabregas-------Rosicky----

 

------------------------Eduardo------van Persie--------------------

 

Tror Walcott slår skikkelig til i år B)

Link to comment
Share on other sites

100% tror på seier. Sier mye om forventningene ;)

 

Håper på dette laget:

 

Lehmann

Sagna-Toure-Gallas-Clichy

Eboue-Fabregas-Diaby/Flamini-Rosicky

Van Persie-Eduardo

 

Denilson og Fabregas er ikke noe godt par. De er for like i spillestilen og ingen av dem er særlig gode duellspillere. Flamini synes jeg har gjort det bra i pre-season og fortjener plassen dersom Diaby ikke er 100%. Tror vi vinner 4 - 1 og havner rett på førsteplass. Vi har mange hjemmekamper i starten, noe som betyr at vi bør ligge i toppen de første rundene.

Håper også på dette laget, tror dette laget kan gjør mye bra denne sesongen! (+ Gilberto)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har trua på seier. Kan vel egentlig ikke tro noe annet mot et svakt Fulham -lag hjemme på Emirates. Dette blir rett og slett seier, ellers blir jeg utrolig skuffa!

 

Laget håper og tror jeg blir som følger:

--Lehmann--

Sagna--Touré--Gallas--Clichy

Eboue--Fabregas--Diaby--Rosicky

--------RvP----Eduardo------

 

Benken har jeg ikke altfor mye å si om, for der kan det fort være overraskelser, men ikke usanssynlig med Almunia, Denilson, Senderos, Bendter og Flamini.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Trua er stor og regner med at det er det samme i arsenal leieren ;)

Håper og tipper det blir noe lignende som dette laget:

 

Lehman/Fabianski

 

Sagna Toure Gallas Clichy

 

Eboue/Hleb Fabregas Diaby Rosicky

 

Van Persie Eduardo

Link to comment
Share on other sites

Oi, 55 stykker tipper seier, 1 tipper uavgjort og 0 tipper tap.

Alle er jo positive unntatt han ene :P

 

Laget:

-------------Lehmann------------

Sagna-Gallas------Toure-Clichy

Eboue-Fabregas-Gilberto-Rosicky

-------Eduardo-van Persie------

 

4-4-2

Link to comment
Share on other sites

Oi, 55 stykker tipper seier, 1 tipper uavgjort og 0 tipper tap.

Alle er jo positive unntatt han ene :P

 

Laget:

-------------Lehmann------------

Sagna-Gallas------Toure-Clichy

Eboue-Fabregas-Gilberto-Rosicky

-------Eduardo-van Persie------

 

4-4-2

 

Bytt plass på Gallas og Toure. Erstatt Gilberto med en annen midtbanespiller. Ellers tror jeg du er ganske nær de som starter mot Fulham. Kan hende Hleb spiller istedet for Eduardo.

Link to comment
Share on other sites

Egentlig håper jeg at Arsenal spiller 4-5-1 i denne kampen, med Hleb rett foran Van Persie. Tror ikke vi skal gå for en enkel seier, og må forsøke å unngå et baklengs. Altfor mange kamper begynte slik i fjor.

 

Du mener vel rett bak?

Helt klart spennende med Hleb i midten, på kanten er han ikke særlig god, dog, på sitt beste er han fantastisk, men det er ganske sjelden. Så han litt i en kamp på Hviterussland, da spilte han i midten og styrte spillet flott. Når vi spiller hjemme mot et såpass svakt lag som Fulham bør kanskje Wenger vurdere å spille med to spisser i tillegg til Hleb offensivt. Sånn som dette f,eks:

Diaby/Eboue-Fabregas-Rosicky

Hleb

vanPersie-Eduardo

 

Iom at det kanskje ikke blir så aktuelt med innlegg fra den høyre midtbanespilleren fordi vi spiller såpass smalt passer nok Diaby bedre enn Eboue i en sånn formasjon. I 4-4-2 er jeg helt sikker på at Eboue er et bedre valg, men da spiller vel Diaby uansett inne i midten!?

Link to comment
Share on other sites

Skal sitte ringside i denne kampen:D:D Gleder meg noe sinnsykt!!! Hvem er det som har stemt for tap i pollen?

 

Bør bli en seier, men blir ikke overrasket dersom Fulham gjør dette vanskelig for oss. Fjorårets resultater på hjemmebane ligger fremdeles friskt i minne.

 

Skal stemme på en hjemmeseier!

 

Noen som husker de to ligaåpningene på hjemmebane mot Coventry og Norwich på 90-tallet? Det var stygge siffer ;)

 

PS! God tur! B)

Link to comment
Share on other sites

Skal sitte ringside i denne kampen:D:D Gleder meg noe sinnsykt!!! Hvem er det som har stemt for tap i pollen?

God tur.

Tror selv på seier. Men har vanskelig for å se for meg storseier. Jeg tror faktisk nivået på lagene bak oss er hevet i år. Det er bra for oss, skal vi ta fjorårssesongen i betraktning; vi vinner jo mot de gode lagene og går på blemmer mot de svakere. Tror ikke det er bare Tottenham som kan true topp fire.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...