Jump to content

2007.08.12 Fulham H


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

118 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Her er de forskjellige kampene og kanalene de går på:

Lørdag 11. august:

13.30 Premier League-studio (Sport 1)

13.45 Sunderland - Tottenham (Sport 1). Kommentator: Thor-Rune Haugen

16.00 West Ham - Manchester City (Sport 1) Kommentator: Arve Fuglum

16.00 Bolton - Newcastle (Sport 2)

16.00 Derby - Portsmouth (Mix)

18.15 Aston Villa - Liverpool Sport 1). Kommentator: Øyvind Johannessen

20.15 Everton - Wigan (opptak, Sport 1)

 

Søndag 12/08

12.55 arsenal - Fulham (Sport2)

14.10 Supersøndag (Sport 1)

14.30 Chelsea - Birmingham (Sport 1). Kommentator: Johannessen

17.00 Manchester United - Reading (Sport 1). Kommentator: Fuglum

 

Som dere ser, går kampen på TV og i tillegg slipper vi den verste kommentatoren, Fuglum, fordi Sport 2 blir vel kommentert av engelskmenn.

 

Det eneste laget av topp 4 lagene som begynner vanskelig er vel Liverpool, som møter et sterkt Aston Villa.

Resten har relativt enkle kamper.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 267
  • Created
  • Last Reply

Jeg er så enig med deg Christian verste jeg har hørt i hele mitt liv :angry:

Da har du ikke hørt så veldig mye gale i løpet av ditt liv, antar jeg....

 

Nei kanskje ikke de men jeg syns de er verdens verste Komentator! de var d jeg mente me att de var de verste jeg har hørt i hele mitt liv :huh:

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg som en liten unge.. Tror Arsenal tar dette her.. Noe annet ville overraske..

Håper på denne start 11ern..

 

Lehman

 

Sagna Gallas toure clichy

 

 

Hleb fabregas gilberto mozart

 

 

eduardo v.p

 

Lykke til alle gooners!!:angry:

Link to comment
Share on other sites

Håper Sagna starter på høyrebacken, og Eduardo på topp med Robin. Ellers er høyrevingplassen usikker. Eboue har vist fine ting sammen med Sagna i pre-season, mens Hleb har vært en av våre beste spillere i samme periode. Er egentlig hipp som happ hvem som starter der av de to. Ellers er det vel også usikkert hvem som starter sammen med Fabregas på midten, med tanke på at Gilberto er ute.. Flamini har også spilt bra og virket stødig i pre-season, mens Diaby og Denilson også banker på døra. Tviler på at Song starter på søndag.

 

Håper egentlig mest på dette:

 

Jens

Sagna-Toure-Gallas-Clichy

Hleb-Flamini-Cesc-Rosicky

Dudu-van Persie

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror vi kommer til å se hva vi kan kalle en "bastard" til helga jeg faktisk. som antydet tidligere en 4-3-1-2 taktikk. Med tanke på hvem vi mangler etc.

 

Lehmann

Sagna-Toure-Gallas-Clichy

Eboue-Fabregas-Rosicky

Hleb

RvP-Eduardo

 

 

Tror det kunne vært moro :angry:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er så enig med deg Christian verste jeg har hørt i hele mitt liv :angry:

Da har du ikke hørt så veldig mye gale i løpet av ditt liv, antar jeg....

 

Den verste kommentatoren jeg har hørt var han som kommenterte Arsenal - PSV.. mannen var virkelig opptatt av brøstkassa til Alex! "Oi.. sjekk Alex! Sjekk den brøstkassa, ingen som har større enn han på banen!" :P

 

Pluss at han hele tida skulle uttale Gallas og Clichy som de uttaler det i Frankrike, bare at han ikke klarte det :huh:

Link to comment
Share on other sites

Men det er seriøst helt ekstremt hvor ofte det skjer at noen som scorer selvmål gjør opp igjen for seg kan jo bare nevne to i tillegg til Alex: Sigurdsson avgjør kampen på overtid b mot Sandefjord til 3-2 etter å ha scoret selvmål i første omgang og Thuram scorer like godt alle tre målene i VM på hjemmebane i 98, han starter i feil mål men han gjør alt godt igjen med to scoringer rett vei og sender dremed Frankrike til semien nesten på egenhånd. Disse spillerne mobiliserer altså enormt mye mer siden det er akkurat de som har gjort feilen, en skulle egnlig tro at de var like ville etter å ha rette opp på noen andre på laget sin feil.

Link to comment
Share on other sites

Haha, ja, det husker jeg! Forferdelig! Tror det er Arnstein Friling.

 

Det mest irriterende var når han skreik ut etter at Alex slo Diaby i lufta og satte inn 1-1. "Jeg sa det! Jeg sa det! Når Alex scorer selvmål tar han alltid en grusom hevn! Jeg sa det!!!!!!!"

 

Grusomt!

 

Hehe ja, kan tro jeg ble frista til å skru på mute for å si det sånn :P også når Clichy skulle slå innlegg så blokkerte Alex innlegget så sa han "Alex! SJEKK DEN BRØSTKASSA" var veldig nærme å skru på mute da også :P

Link to comment
Share on other sites

Det nærmer seg avspark. Håper vi får en god start på sesongen med seier. Vil være veldig viktig for spillerne! :P

 

Er forresten Diaby skadet, eller ble han bare hvilt i går?

 

Lurte på det samme. Stusset på at det var Denilson som kom inn for Cesc, og ikke Abou, siden det er Diaby som er best egnet i en offensiv rolle. Dog klarte Denilson seg utmerket, og Wenger ville vel se hvem av Denilson og Flamini som skulle starte mot Fulham siden Gilberto ikke er til stede.

Men jeg så at Diaby sto og så kampen sammen med Cesc og noen til, og i og med at Cesc er skadet, kan det være mulig at Abou også er det da... Ikke vet jeg, men det er vel mest sannsynlig. Selv om Wenger ikke har nevnt det i noen intervjuer.

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...t-team+training

 

Ser at Diaby var i aksjon på Members day i går, så da er han klar. :P

Link to comment
Share on other sites

Ja vell, ny sesong starter på søndag.

Skal bli morro å se hvliken form vi viser. Også spent på å se ossen formasjon wenger starter med, 442 eller 451. Og selvfølgelig ossen Eduardo klarer seg mot engelsk motstand.

 

Tror dette blir laget:

Jens

Eboue Kolo Gallas Clichy

 

Hleb Flamini Cesc Rosicky

 

persie dudu

 

almunia, senderos, sagna, walcott, diaby

 

Satser på en " enkel" seier hvor vi spiller glitrende angerpsfotball, " the arsenal way"...

Link to comment
Share on other sites

Dumt at Gallas tenkte han skulle øke vårt favorittstempel i denne kampen fra stor favoritt til enorm favoritt. Hvis dette og verserer i de engelske mediene vil nok det være ekstremt bra for de.

Uansett godt å ha noe å glede seg til selv om lørdagen skulle gå rett til h********. Håper virkelig på Diaby vsa av Diaby og Eboue helt ute til høyre. Nok av finspillende pingler, iaf hvis Eduardo starter. Får håpe spillerne ikke titter innom pollen vår, neida. Jeg har en følelse på at dette blir en ny U som i fjor. Steintøff bortekamp mot Blackburn venter allerede neste helg, ikke akkurat ulikt i fjor ;) Men først skal selvfølgelig Sparta Praha beseires, litt skummelt med disse kvalikkampene så tidlig i sesongen. Tre poeng i første runde vil jo selvfølgelig gjøre laget ekstremt godt, da føler de at de har gjort mye rett i sine forberedelser. 1. Serierunde er jo vår desidert største sjanse til å lede serien denne sesongen så jeg håper virkelig vi vinner 3-0 eller noe sånt.

Link to comment
Share on other sites

Dumt at Gallas tenkte han skulle øke vårt favorittstempel i denne kampen fra stor favoritt til enorm favoritt. Hvis dette og verserer i de engelske mediene vil nok det være ekstremt bra for de.

Uansett godt å ha noe å glede seg til selv om lørdagen skulle gå rett til h********. Håper virkelig på Diaby vsa av Diaby og Eboue helt ute til høyre. Nok av finspillende pingler, iaf hvis Eduardo starter. Får håpe spillerne ikke titter innom pollen vår, neida. Jeg har en følelse på at dette blir en ny U som i fjor. Steintøff bortekamp mot Blackburn venter allerede neste helg, ikke akkurat ulikt i fjor ;) Men først skal selvfølgelig Sparta Praha beseires, litt skummelt med disse kvalikkampene så tidlig i sesongen. Tre poeng i første runde vil jo selvfølgelig gjøre laget ekstremt godt, da føler de at de har gjort mye rett i sine forberedelser. 1. Serierunde er jo vår desidert største sjanse til å lede serien denne sesongen så jeg håper virkelig vi vinner 3-0 eller noe sånt.

 

Det blir kanskje litt for mye med Diaby ved siden av Diaby ;)

Jeg tror på en storseier, 4-0. Rvp scorer 2, Eduardo scorer 1 og Rosicky 1.

Link to comment
Share on other sites

Må bare spørre om noe som egentlig ikke har så mye emd det her å gjøre. Hvordan er det man kan se høydepunktene og målene fra kamper ? Sånn som f.eks www.Arizaweb.com, noen som har noen andre ?

 

Hvis du mener høydepunkter fra Arsenal sine kamper så er det Arsenal TV Online som er tingen ;)

 

Edit: Hva er det jeg ser? Arsenal TV Online sender Arsenal - Fulham på søndag!

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...VE+on+TV+Online

Link to comment
Share on other sites

Man får ikke se kampen, man får bare høre komentatorer som komenterer direkte. Siden ATVO har ikke rettighetene til å sende kampen. :P Please note: Due to TV rights restrictions we can't show live video for Premier League games however we can offer comprehensive pre-match, live and post-match coverage of the game Kopiert fra Arsenal.com

 

Håper at dette laget stiller fra start:

Lehmann - Sagna - Toure - Gallas - Clichy - Hleb - Fabregas - Gilberto/Diaby - Rosicky - Van Persie - Adebayor

 

Eduardo da Silva som en joker???

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...