Jump to content

2007.08.12 Fulham H


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

118 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Håper på dette laget i en 4-4-1-1 formasjon, som har fungert bra i treningskampene:

 

-----------------Lehmann--------------

 

Sagna-----Toure----Gallas-----Clichy

 

Eboue----Fabregas--Flamini--Rosicky

 

-------------Hleb----------------------

 

------------------Van Persie----------

 

Tipper 2-0 til Arsenal, Van Persie og Rosicky målscorere.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 267
  • Created
  • Last Reply

Håper på dette laget i en 4-4-1-1 formasjon, som har fungert bra i treningskampene:

 

-----------------Lehmann--------------

 

Sagna-----Toure----Gallas-----Clichy

 

Eboue----Fabregas--Flamini--Rosicky

 

-------------Hleb----------------------

 

------------------Van Persie----------

 

Tipper 2-0 til Arsenal, Van Persie og Rosicky målscorere.

 

 

Tror du har lagopstillinga der ja... Personlig hadde jeg ønsket meg Diaby framfor Flamini men Wenger føler vel at han må ha en mer defensivt orientert makker til Fab.

Link to comment
Share on other sites

Endelig skal vi stille med en skikkelig forsvarsrekke igjen. Det blir godt! Ellers håper jeg Wenger lar Eboue spille høyrekant og at Eduardo samt Van Persie spiller sammen fremme:

 

Lehmann

 

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

 

Eboue - Fabregas - Flamini - Rosicky

 

Van Persie - Eduardo

 

Jeg håper vi vinner kampen 1-0! Da har vi lært noe om hvor viktig det er å gjøre en skikkelig jobb i forsvar. Det blir utrolig viktig å luke bort alle målene vi får mot oss. Det er alltid tungt å hente inn lagene igjen, når vi ligger under.

Link to comment
Share on other sites

leste just på arsenal.com at eduardo må ta en fitnesstest på lørdag, og dermed er det en liten sjangse for at han ikke kommer til å spille på søndag, noe jeg selv syns ville vert veldig synd.

 

Gleder meg utrolig, og kommer til å synge for seier!

Link to comment
Share on other sites

Hvis man går inn på fixture lista på Arsenal.com, så kan man se at VELDIG mange av Arsenal-kampene denne sesongen går på ATVO ;)

Bare kommentatorer, ingen live-video fra kampene.

 

Det visste jeg, men det er jo en klar forbedring fra i fjor som kun et fåtall av kampene gikk der i det hele tatt, kanskje vi allerede neste år får noen live-kamper derfra også(hvis man klarer å kjøpe opp noe av rettighetene).

 

Men tilbake til topic: Sitter med blandede følelser foran dette møtet med Fulham. Sanchez har skapt et potensielt sterkt Fulham-lag, men det gjenstår å se om de fungerer sammen og hvor mange av de nye som spiller, men det kan jo være at de får et skikkelig boost ved å måtte bevise for Sanchez at de duger. Jeg tror vi skal klare å slå de og jeg håper for all del det, jeg orker bare ikke å få en tung start på sesongen og det vil ikke være bra for selvtillitten til alle de unge gutta våre heller om det skulle vise seg å bli et tap, men jeg tviler på at det blir det. Jeg overvar Emirates Cup og hvis stemninga på tribunene i kampen mot Fulham er halvparten så god som den var mot PSG og Inter så får spillerne en 12. og kanskje 13. mann også ;)

 

Tror vi bør satse på Diaby eller Flamini sammen med Cesc på midten for å få til litt ekstra muskler på midtbanen og håper at Dudu rister av seg ankelskaden sin og spiller for jeg føler at vi trenger en som må vise seg frem for hjemmefansen og som samtidig er god i boksen og finner målet, så jeg håper på dette laget:

 

-------------------Mad Jens-------------------

--Sagna-----Kolo-----Captain G----Clichy--

--Hleb-------Cesc------Diaby------Rosicky--

--------------Dudu---------RVP----------------

 

Benk: Almunia, Eboue, Flamini, Walcott, Big Phil.

Link to comment
Share on other sites

Spørsmålet i morgen er: Spiller Hleb, eller ikke, og hvis han spiller, hvor spiller han?

 

Regner med Arsenal feier over Fulham i morgen og vinner med minimum to mål. Håper Eboue spiller høyrekant og Hleb som hengende spiss. Eduardo kan få komme inn for Rosicky de siste 30 og Hleb kan spille venstreving.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal vinner overlegent 5-0 med 3mål Van Persie, 2 Eduardo og 1 fra Fab.

 

Alt annet enn seier denne kampen er rett og slett for dårlig!

 

Jens

 

Sagna - Toure - Gallas - Glichy

 

Hleb - Fab - Diaby - Rosicky

 

Van Persie - Eduardo

Link to comment
Share on other sites

Endelig klart for en ny PL sesong, og det blir digg å starte med blanke ark igjen! Jeg er optimistisk, og forventer egentlig tre poeng, men jeg er klar over at dette er en kamp vi fort kan komme til å få problemer i. Fulham har en god keeper, og en del digre og hodesterke spillere. Og uten Gilberto og Adebayor er det ikke mange på laget som er sterke i lufta, og da er det viktig å ikke la dem slippe til med innlegg og ungå farlige dødballsituasoner. Ellers blir det viktig å få med seg en tidlig scoring, slik at vi slipper problemene vi har hatt så altfor mange ganger tidligere. Jeg tror på dette laget:

 

::::::::::::::::::::::::::::::::Lehmann:::::::::::::::::::::::::::::::::

::::::Sagna:::::::::::Toure:::::::::::::Gallas::::::::::::Clichy:::::

:::::Eboue::::::::::::Fabregas:::::::::Diaby::::::::::::Rosicky::::

::::::::::::::::::::::::::::RvP:::::::::Eduardo::::::::::::::::::::::::

 

 

Vi bør vinne, og jeg tror vi vinner, selv om jeg også frykter en typisk "1-1 match". Får vi et tidlig mål, og dermed tvinger Fulham fremover på banen kan dette bli riktig så moro. Jeg tror gutta fikser dette, og vi vinner komfortabelt 3-0, målgjørere er van Persie x2 og Cesc :P

Link to comment
Share on other sites

---------------Lehmann----------------

Eboue --- Toure --- Gallas --- Clichy

Hleb - Fabregas - Rosicky - Denilson

--------Walcott --- van Persie -------

 

Dette laget er det NRK som har satt opp! Det blir vel ikke det, liker ikke Rosicky sentralt, når Denilson er på vingen. Dessuten tror jeg Eduardo starter på topp, ikke Walcott.

 

Er det såkaldte NRK laget bekreftet, altså det laget vi stiller med i morgen? :P

Noen som vet?

Link to comment
Share on other sites

Er inne på myp2p.eu for å finne ut hvilken kanal den går på på stream.

Når jeg går på "Football -> Sunday" kommer denne meldingen:

 

" New Schedule and info following on Wednesday/Friday. Links can be get on the day itself: Saturday"

Kan derfor ikke sjekke om det er satt opp noen stream eller hvilken kanal/program etc. den går på. Noen som vet, som kan hjelpe ?

Link to comment
Share on other sites

..liker ikke Rosicky sentralt, når Denilson er på vingen..

 

Vil gjerne sjå Rosicky sentralt, det er der han er best! Men då vil eg ikkje ha Denilson på vingen.. Clichy på vingen og Traorè på backen har fungert strålande i oppkøyringa.. :D Men eg får vel neppe viljen min på det punktet.. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Nå gleder jeg meg stort til kampen fyrers igang, alt er tilrettelagt for en fin dag på Emirates Stadium og selvfølgelig her hjemme i Norge. Skal sitte klistret foran TV'en en ganske god stund før avspark, sånn at jeg ikke går glipp av noe viktig info. Er også veldig spent på å se laget denne gang. Tipper et 4-4-2 system!

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg noe ekstremt ja. Har et par forhåpninger for dagen.

Nr. 1. Selvsagt 3 poeng.

Nr. 2. at spissene kommer igang og putter.

Er veldig viktig for selvtilliten at de kommer fort i gang for å unngå press. Van Persie uten mål i 4 kamper, ja da vil det bli et press på gutten, det samme gjelder vår nye Krotaiske Brasilianer. Håper han spiller fra start og får en reell mulighet til å komme igang, og ikke blir avspist med 5-10 minutter. Om han spiller 5 kamper uten mål ,kanskje 4 som innbytter siste 10 minutta, (aviser bryr seg ikke om du spilte bare et minutt, det står 5 kamper og da er det 5 kamper for de) så vil avisene stemple han som fiasko.

 

Var på Premier League oppvarming i går formiddag på et kjøpesenter, og det er absolutt ingen utenom oss Arsenal fans som tror på oss i år. Alle ser rart på meg når jeg sier at jeg er super opptimist i år, har faktisk ikke hatt så god tro de siste 5 årene! Kanskje en del her inne også som tror jeg er gal :D Men som jeg har sagt før, alt er avhengig av en god start, tar vi de første 3-4 kampene, kan dette bli meget morsomt.

Var en Livperpool supporter som sa: Hvordan kan du si noe slikt, dere har jo ikke en eneste spiss som hadde komt inn på de Utd, Pool, Chelsea eller Spurs. Og dere har altfor få spisser, ingen som kan score mål"

Vi får nå se...

Samtidig så legger de et utorlig press på den nye spanjol. Forventningene blandt 90% av Liverpool supporterene er at han blir toppscorer i PL med over 20 mål (er tydligvis ikke så mange som har fått med seg hvor mange mål han scoret i forrige sesong...)

Hvordan var stemningen blandt de mange Arsenal supporterene som var der? Kan vel summere det opp slik: Vedlig nervøse og spendte. Ingen som helt vet om vi skal forvente oss en plass helt i toppen eller 5-10. Mye usikkerhet med andre ord. Og det blir vel slik med et ungt lag, men jeg ser absolutt ingen grunn til at vi skal bli dårligere enn sist sesong, heller bedre, mye bedre!

Lykke til alle sammen!!!

Link to comment
Share on other sites

Skal ikke ta noe for gitt i dag. Vi møter Fulham som har kjøpt et par nye spisser, men vi skal være særdeles bedre enn dette laget.

Viktig at vi får det første målet så det ikke blir nok en slitekamp.

Bare gutta har lagt fra seg undervurderingen og knuser til så tror jeg dette blir en grei hjemmeseier.

 

Håper Eduardo spiller. Evt. Walcott/Hleb være makker for Van Persie.

 

Tips: 3-1!

Målscorere: Van Persie, Rosicky og Walcott! :)

Link to comment
Share on other sites

Dette blir spennende. Er spent på laget og hvordan laget viser seg fram.

En seier her er utrolig viktig for selvtilliten og jeg regner med at

guttene viser seg skikkelig fram.

Viktig at de nye spillerne får en god start også.

 

>Lehmann

 

Sagna Toure Gallas Clichy

 

Hleb Fab Flamini Rosicky

 

Dudu VP

 

Vi vinner 3-1.....

Link to comment
Share on other sites

Lykke til alle sammen. Dette bør gå veien! Som nevnt veldig mange ganger på forumet så er nøkkelen en god start på sesongen. Den kommer og jeg har faktisk troen på minst 3 måls seier. Diaby blir dagens store spiller så fremt han er i start 11'eren

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...