Jump to content

2007.08.12 Fulham H


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

118 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 267
  • Created
  • Last Reply

Og der var kampen ferdig.. jeg fikk ikke noen av streamsene til å fungere så jeg har bare sitti og hørt på ATVO og jeg var nesten på gråten når jeg hørte at Toure skaffet straffe og RVP putta.. men når Hleb putta 2-1 målet fikk jeg tårer i øynene! Takk Hleb!

Link to comment
Share on other sites

Vanvittig lettelse å se det skuddet fra Hleb gå inn! Og så utrolig fortjent!! :D

 

Vi styrte hele kampen og skapte et lass med sjanser, men bare for å være litt negativ, så var det forferdelig å se på hvordan vi sløste med sjansene i dag, akkurat som gjennomgangsmelodien forrige sesong. Forsvarsspillet vårt var heller ikke veldig imponerende, syns Fulham fikk litt for mange billige sjanser.

 

Bendtner gjorde en god figur da han kom inn, masse innsats og et par gode forsøk også. Walcott gjorde også en grei jobb selv om han burde ha fått mere ut av sjansen på overtid.

 

Alt i alt syns jeg det er en bra laginnsats, og herlig å se på når spillerne viser samholdet sitt når de feirer målene :D

Link to comment
Share on other sites

Det var ein ekstremt viktig seier me fekk i dag! Det er vel ingenting som er så bra, som å opna sesongen med seier :D Eg skal vera ærleg å sei at eg var nok ikkje av dei mest optimistiske jo lengre ut i kampen me kom... "New season, same old story" tenkte eg

 

Men eg tar av meg hatten for måten gutane reiser og nektar å gje opp! Bendtner synst eg var svært frisk etter at han kom inn, og han tapte vel ikkje ein einaste hodeduell. Så eg håpar å få sjå mykje meir av han vidare i sesongen.

 

Hleb var også ganske god i dag, dersom han har fått orden på avslutningane, så skal ein ikkje sjå vekk i frå at han kan få seg eit fint antall mål denne sesongen. Men det er vel litt tidleg å sei endå...

 

Så må eg jo trekka fram straffa til Robin, fy fa** den var rå!

 

Uansett så var dette kun første kampen, og det er endå ein lang veg å gå, og det er nok forsatt ein god del ting som kan rettast på, men alt i alt er eg fornøyd!

 

Edit: Her er måla

Healy: http://www.dailymotion.com/relevance/searc...0-1-healy_sport

Straffa til RvP: http://www.dailymotion.com/relevance/searc...fulham-11_sport

Hleb sitt i reprise: http://www.dailymotion.com/relevance/searc...fulham-21_sport

Link to comment
Share on other sites

Off det er brutalt å være arsenal supporter, men oj oj oj som jeg elsker det. Helt sliten nå. Dette gjør livet som supprter verdt alt frustrasjon og banning i sofaen.

Veldig viktig seier som jeg tror det kan bygges videre på. Fortsatt noe å rydde opp i bakover og med denne seieren får man håpe persi og resten finner roen til å klare og finne nettet oftere. (honør til warner for en bra kamp). Synes også det er nydelig å se at det ikke står på insattsen til gutta. Flamini gjir ivertfall alt uannsett hva det måtte være ut på der og synes Hleb var veldig posetiv idag.

Link to comment
Share on other sites

Positivt: Tre poeng og Bendtners innsats.

 

Negativt: Spillerne våre er helt evneveike i avslutningssituasjoner, får håpe Eduardo virkelig kan bli en mann som scorer hver gang på de enkle sjansene sine. Får vi det, har vi mye.

Link to comment
Share on other sites

Dette var helt fantastisk, kan ikke beskives med ord! Etter ca.80 minutter trodde jeg at jeg skulle dø, men så kom mannen selv Kolo Toure å lagde straffe, deretter nydelig av Hleb(som blir stor i år). Og stor respekt til Fulham og Sanchez som tør å angripe og ikke ligge med 11.mann innenfor 16.meter. Jaja, seieren satt langt inne, men ****** deilig å starte med reint bord! Tror jeg må slutte å skrive nå, og så heller koble ut med de to gjenværende kampene idag :D

Link to comment
Share on other sites

Det jeg synes er verdt å nevne fra kampen:

+ Samarbeidet mellom Sagna og Eboue.

+ Skapte mange sjanser og kom til mange avlsutninger.

+ Veldig god laginnsats og mistet aldri håpet.

+ Godt innhopp av Bendtner.

+ Nye Sagna gjør en god kamp

+/- Toure var god i forkant av straffen og gjorde mye bra. Scoret nesten etter bra skudd. Hadde også en veldig fin takling som reddet oss i første. Holdt på å ødelegge dagen med et selvmål.

+/- van Persie var meget sikker fra 11-meteren, men jeg må innrømme at jeg var litt redd ettersom skuddene hans ikke var helt optimale i dag, i likhet med touchet hans. Men han linket bra opp med andre spillere.

+/- Hleb klarte å få hull på byllen allerede i første kampen. Var likevel den som sløste klart mest. Burde scoret minst ett til. Ble snytt for straffe, men ved flere anledninger kom den gamle skuddvegringen tilbake. Pasningene satt i alle fall bedre enn forrige sesong.

+/- Fabregas sin pasning til Hleb i forkant av målet var bra. Men jeg synes foten hans ikke var av samme kaliber som forrige sesong. En del dårlige pasninger og dødballer. Jobbet bra.

- Ineffektiviteten.

- Lehmanns tabbe.

- Litt dårlig kommunikasjon både offensivt og defensivt til tider. Frustrasjon / stress ?

- Til tider for mye balltrilling foran mål. Må bli mer direkte

- Hvor blir det av de gamle arsenal-kontingene?

Link to comment
Share on other sites

Lehmann får mye pepper her. Sånn sett fortjent, men det var mange Arsenalspillere som var svakere enn Jens i dag. Gir Hleb MoM og forsvarsfireren godkjent, men da er det også stopp. Med unntak av straffen var van Persie heller svak. Elendige mottak stoppet et utall bra oppbygninger. Fabregas var også langt under pari i størtstedelen av kampen. Lite kreativ selv om han til syvende og sist regisserer snuoperasjonen. Flamini er med for å balansere midtbanen, men er i store deler av kampen faktisk hakket hvassere enn Cesc.

 

Uflaks og flaks i dag gav 3 poeng i boks. Positivt å ta tre poeng på en dag det lugger, men det er et par spillere spesielt som må heve seg vesentlig fremover skal dette bli et seriøst forsøk på ligatittelen. De to er Cesc og van Persie som nå skal være forgrunnsfigurene i "nye Arsenal".

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...