Jump to content

2007.08.12 Fulham H


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

118 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 267
  • Created
  • Last Reply

Det ekke no straffe,, Ikke snakk om! ;) det der gjør han ikke med vilje, bra dømt

... mange dommere ville dømt straffe der.

 

;) Tviler.... Er helt uforskyldt.. men bra dømt å ikke dømme straffe der ;)

Vi ble derimot snytt for ett soleklart straffespark, kommer til å irritere meg grønn på det i ettertid om det blir tap eller uavgjort her :P

Link to comment
Share on other sites

Det ekke no straffe,, Ikke snakk om! ;) det der gjør han ikke med vilje, bra dømt

... mange dommere ville dømt straffe der.

 

;) Tviler.... Er helt uforskyldt.. men bra dømt å ikke dømme straffe der ;)

Vi ble derimot snytt for ett soleklart straffespark, kommer til å irritere meg grønn på det i ettertid om det blir tap eller uavgjort her :P

Jaja, du står for din sak, jeg får min.. Sier ikke at det var straffe, men mange dommere vill dømt straffe der.. Uansett, nok om det.. Dømt er dømt

Link to comment
Share on other sites

Vi har et veldig godt tak på Fulham. Desverre sitter scoringa langt inne, og keeperen til Fulham har en meget god kamp. Samarbeidet mellom Eboue og Sagna synes jeg er veldig bra. Synd det ikke er like bra mellom Mozart og Clichy, men de skal ikke ha skylden for at vi ikke har putta. Hleb har hatt flere store sjanser, men nok en gang viser han at han ikke er noen målscorer. Blir dog snytt for en soleklar straffe. van Persie linker godt med de andre spillerne, men kommer til for få gode avslutninger selv. Fabregas er desverre ikke på det nivået han var sesongen før, mens Flamini spiller på det jevne. Bakover synes jeg det fungerer bra. Toure, som jeg var litt urolig for i pre season, viser at han er tilbake. Noe smårufs bakover, men god kontroll. Målet er kun Lehmanns skyld. Dette skal gå greit

Link to comment
Share on other sites

Vi har et veldig godt tak på Fulham. Desverre sitter scoringa langt inne, og keeperen til Fulham har en meget god kamp. Samarbeidet mellom Eboue og Sagna synes jeg er veldig bra. Synd det ikke er like bra mellom Mozart og Clichy, men de skal ikke ha skylden for at vi ikke har putta. Hleb har hatt flere store sjanser, men nok en gang viser han at han ikke er noen målscorer. Blir dog snytt for en soleklar straffe. van Persie linker godt med de andre spillerne, men kommer til for få gode avslutninger selv. Fabregas er desverre ikke på det nivået han var sesongen før, mens Flamini spiller på det jevne. Bakover synes jeg det fungerer bra. Toure, som jeg var litt urolig for i pre season, viser at han er tilbake. Noe smårufs bakover, men god kontroll. Målet er kun Lehmanns skyld. Dette skal gå greit

 

Enig i det du skriver.. Bortsett fra at jeg syns ikke du kan felle noe dom over Fabregas etter 45 min.. Tror han blir enda bedre denne sesongen(om mulig :P

 

Har god tro på at vi kan snu detta!! ;) Men da må vi holde tempo oppe..

Link to comment
Share on other sites

Er sinnsykt typisk at en "debutant" keeper skal spille som en gud. Kanskje vi skulle slengt på Fabianski? ;)

 

Alt er bedre enn Lehmann :P

enig han er så forbanna arogant

 

No må de slappe av litt.. Lehmann er ein av PL`s beste keeperar, og det er lenge sidan sist gong han gjorde ei tabbe.. Og kanskje du kan utdjupe litt om kva du meinar med at Jens er arrogant..?

 

 

Når det gjeld Warner, så fekk han nokre innhopp i fjor òg, og gjorde ein god jobb! Så han er jo ikkje akkurat debutant.. Å komme inn på den måten som han gjorde, er kanskje ein av dei beste måtane å kome inn på.. Ein rekk ikkje å bli nervøs, og ein har ingenting å tape..

Link to comment
Share on other sites

Er sinnsykt typisk at en "debutant" keeper skal spille som en gud. Kanskje vi skulle slengt på Fabianski? :P

 

Alt er bedre enn Lehmann :angry:

enig han er så forbanna arogant

 

No må de slappe av litt.. Lehmann er ein av PL`s beste keeperar, og det er lenge sidan sist gong han gjorde ei tabbe.. Og kanskje du kan utdjupe litt om kva du meinar med at Jens er arrogant..?

 

 

Når det gjeld Warner, så fekk han nokre innhopp i fjor òg, og gjorde ein god jobb! Så han er jo ikkje akkurat debutant.. Å komme inn på den måten som han gjorde, er kanskje ein av dei beste måtane å kome inn på.. Ein rekk ikkje å bli nervøs, og ein har ingenting å tape..

 

Lehmann var en av Premier Leagues beste keepere. Nå er han ikke det. Jeg mener at Almunia er mye bedre, så hvorfor bruker de ikke han?

Link to comment
Share on other sites

Er sinnsykt typisk at en "debutant" keeper skal spille som en gud. Kanskje vi skulle slengt på Fabianski? :P

 

Alt er bedre enn Lehmann :angry:

enig han er så forbanna arogant

 

No må de slappe av litt.. Lehmann er ein av PL`s beste keeperar, og det er lenge sidan sist gong han gjorde ei tabbe.. Og kanskje du kan utdjupe litt om kva du meinar med at Jens er arrogant..?

 

 

Når det gjeld Warner, så fekk han nokre innhopp i fjor òg, og gjorde ein god jobb! Så han er jo ikkje akkurat debutant.. Å komme inn på den måten som han gjorde, er kanskje ein av dei beste måtane å kome inn på.. Ein rekk ikkje å bli nervøs, og ein har ingenting å tape..

 

Lehmann var en av Premier Leagues beste keepere. Nå er han ikke det. Jeg mener at Almunia er mye bedre, så hvorfor bruker de ikke han?

 

Helt enig, Almunia er bedre enn Jens nå.

 

Og lenge siden Jens gjorde en tabbe? Herregud.. han gjorde sinnsykt mange tabber i fjor også.. f.eks. med at han løp ut i feltet og trakk seg idet ballen kom sånn at det var åpent mål.. f.eks som han gjorde mot PSV

Link to comment
Share on other sites

 

No må de slappe av litt.. Lehmann er ein av PL`s beste keeperar, og det er lenge sidan sist gong han gjorde ei tabbe.. Og kanskje du kan utdjupe litt om kva du meinar med at Jens er arrogant..?

 

 

Når det gjeld Warner, så fekk han nokre innhopp i fjor òg, og gjorde ein god jobb! Så han er jo ikkje akkurat debutant.. Å komme inn på den måten som han gjorde, er kanskje ein av dei beste måtane å kome inn på.. Ein rekk ikkje å bli nervøs, og ein har ingenting å tape..

 

Hehe, det jeg mente var at en 2. keeper blir slengt utpå sånn som nå, og har en kongekamp.

Link to comment
Share on other sites

:angry:--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Aug 12 2007, 02:12 PM) 100032[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Helt enig, Almunia er bedre enn Jens nå.

 

Merkelig at Wenger, som har 100 gongar meir peiling på fotball enn alle oss her inne til sammen, brukar Jens då..

 

Det er jo akkurat det jeg sier! Merkelig...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...