Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Spekuleres i at det er Götze vi har lagt inn et bud på 30 millioner for og at Wenger har vært i Tyskland for å overbevise han om å komme til oss

 

Götze er flott det. Men ikke den spilleren vi trenger NÅ. Som flere har sagt her trenger vi en stor sterk neger på midten. En skikkelig ryddekar som kan holde balansen i laget.

Götze er en teknikker som nok passer godt i Arsenal, men ingen spiller som ordner problemene våre på kort sikt.

Link to comment
Share on other sites

Götze er absolutt en fin tanke å ha, da! :)

 

Men, hvorfor forlate en tysk toppklubb som er videre i CL til fordel for et Arsenallag i stadig motgang? Jeg ser ikke helt den. Kan jo tenkes at han er veldig keen på Premier League.

Link to comment
Share on other sites

http://www.independent.co.uk/sport/football/transfers/newcastle-target-moussa-sissoko-suspended-by-club-amid-transfer-feud-8463422.html

 

Ser ikke ut til at Moussa Sissoko er en done deal ennå akkurat. Når man ser på denne påståtte oppførselen, og oppførselen som M'Vila har vist, så kan man skjønne hvorfor Wenger styrer unna. Franskmenn har alltid vært et arrogant folkeslag, men den generasjonen franske spillere som var med på å bringe suksess til Arsenal virket å ha en helt annen type personlighet og seriøsitet enn flere av dagens franske talenter viser.

 

Jeg kan også forstå at Wenger styrer unna franske og andre utenlandske talenter. Han har stort sett blitt dolket i ryggen av alle talentene han har hentet siden van Persie. Det er tydelig for meg at Wenger har mer fokus på britiske talenter og etablerte spillere

Link to comment
Share on other sites

Har lest noen vage rykter om at vi utfordrer Man Utd i kampen om Celtics Victor Wanyama. Han tror jeg aldri jeg har sett i aksjon. Er dette noe av hva vi trenger?

 

Jeg så han i ca 20 min når Celtic spilte mot Barcelona. Jeg måtte sperre opp øynene og merka at jeg sa wow flere ganger i løpet den korte tiden.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er generelt negativ til ryktebørsen siden det meste er oppdiktede rykter uten hold i virkeligheten.

Jeg vil likevel kommentere et rykte jeg fant ute på nettet, ikke fordi jeg tror på ryktet men p.g.a. at spilleren er en type som jeg virkelig ønsker som forsterkning i klubben.

 

Spilleren det ryktes om er Mats Hummels fra Borussia Dortmund. Selv om jeg ikke kjenner så mye til spilleren, så liker jeg det jeg leser.

Han er en "offensiv" midtforsvarer som har fart og er god til å tackle, I sin tid på Tysklands U-lag spilte han ofte defensiv midtbane. For meg så høres dette ut som en meget anvendelig defensiv spiller som jeg lenge har etterlyst.

Link to comment
Share on other sites

Tv2sporten nevner Jovetic i dagens spalte, noen som har litt mer håndfast en ryktespalten på tv2sporten???

 

TV2 Sporten sin ryktespalte har nærmest aldri noe håndfast. Jovetic har blitt linket til oss gjennom en italiensk side hvor det var snakk om et bud på €24M, men det er nok dessverre bare diktet opp. Rossi til Fiorentina + Jovetic som er et hett objekt + Arsenal som solgte van Persie = Jovetic til Arsenal.

 

Jeg så han i ca 20 min når Celtic spilte mot Barcelona. Jeg måtte sperre opp øynene og merka at jeg sa wow flere ganger i løpet den korte tiden.

 

Fortsatt ung og temmelig rå, men stort talent ja. Sterk, rask og god teknisk. Har en x-faktor, men mangler kanskje litt på pasningsfoten. Skal man sammenligne med en ung Essien? :P

 

Wanyama hadde nok vært et brukbart kjøp for å si det slik. Klar oppgradering på Frimpong hvertfall og hakket over Coquelin også pdd.

Link to comment
Share on other sites

http://www.vijesti.me/sport/jovetic-tobdzija-20-miliona-funti-clanak-110342

Største avisa i Montenegro

 

Google oversatt:

Arsenal has recently publicly put everyone know that in the near future there is a plan to hire a "big fish", and if you already coming Edinson Kavanija not realistic, "Gunners" are slowly turning to Florence - Italian media are reporting that it is now the first target Stevan Jovetic .

 

He says "football Italy," Arsenal manager Arsene Wenger does not hide that he likes Jovetic and to see him as an ideal reinforcement for the summer. Frenchman believes that the figure of 20 million pounds (nearly 24 million) to meet with the leaders of the club, "Artemio Frankie ".

 

Also, the Frenchman will try to "catch" and Stefan El Šaravija from Milan ...

 

Jovetic is the summer was near departure from Fiorentina, Juventus were interested and Manchester fed, but then Jo-Jo decided to stay another season and then, in conjunction with the club, hear bids and decide on the future.

 

Experts in the Apennines and the arrival of Giuseppe Rosi Viljareala to Fiorentina (recently arrived, zaigraće only in March when it recovers from a knee injury) are seen as habituation "viola" to life without Jovetic, because towards the end of the season.

 

Wenger, on the other hand, a few days ago said that it has nothing to hide and that "crazy Kavanijem" who "is worth every cent it is seeking Napoli." However, it is difficult to believe that El Matador from all the greats of world football who want to chose to go to Arsenal, which is waiting for a trophy since 2005. year.

 

Jovetic this season gave eight goals in Serie A, while Uruguay's 17, making it a leader

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...