Jump to content

Carlos Tevez


Guest kellex

Recommended Posts

Guest kellex

United var klart best sist sesong, og nå har de styrket laget med Hargreaves, Nani, Anderson og nå min favoritt Tevez. Må ta av meg hatten for united der! Jeg tror faktisk de kan virkelig dominere mer neste sesong enn de gjorde sist sesong..Nå har de også fått de andre til å frykte dem mer og det vil spille en stor faktor i mange kamper. Tamt av arsenal å stå på sidelinjen og se spillere som Tevez, Ribery og div andre som vi har hatt en reell sjanse å signere i min bok.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Vil absolutt ikke se Tevez til utd, hater og si det, men de virker grusomt sterke hvis de får han i tillegg til de andre, når det er sagt så er det jo ikke sikkert unggutta slår til, men blir de noe i nærheten av ronaldo så tror jeg nok de er den sterkeste kandidaten til gullet i år desverre. Er jo ikke så lenge siden Tevez ville til oss da, håper på noe lobbyvirksomhet av Wenger her, for vi trenger flere forsterkninger en de tre som er kommet. Men det blir vel ett par tre unggutter til. Håper virkelig på Babel, har ikke sett noe særlig av han, men alle jeg har snakket med sier han er ufatttelig god...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Liker ikke helt at vi prøver oss på stjernespillere hos rivalene. Slikt får vi nok smake vår egen medisin av en eller annen gang, frykter jeg.

 

Allikevel er dette selvsagt et meget spennende rykte. Får vi Tevez, tror jeg vi har fått en slik spiss vi trenger. Han scorer ikke nok mål til å være målscoreren vi trenger, men han vil røske opp rom og servere Adebayor slik at togoleseren kan briljere igjen. Tror det kunne vært et fryktet spisspar etter hvert.

 

Jeg tviler dog på at det ligger noe i dette ryktet. Nå har vi hentet Diarra fra Chelsea og Silvestre fra United over to sesonger. Tror ikke lista blir lenger på en stund.

Link to comment
Share on other sites

Liker ikke helt at vi prøver oss på stjernespillere hos rivalene. Slikt får vi nok smake vår egen medisin av en eller annen gang, frykter jeg.

 

Allikevel er dette selvsagt et meget spennende rykte. Får vi Tevez, tror jeg vi har fått en slik spiss vi trenger. Han scorer ikke nok mål til å være målscoreren vi trenger, men han vil røske opp rom og servere Adebayor slik at togoleseren kan briljere igjen. Tror det kunne vært et fryktet spisspar etter hvert.

 

Jeg tviler dog på at det ligger noe i dette ryktet. Nå har vi hentet Diarra fra Chelsea og Silvestre fra United over to sesonger. Tror ikke lista blir lenger på en stund.

Tevez er da West ham spiller?

Link to comment
Share on other sites

Nå er jeg ikke en som skriker etter at Wenger skal "løpe og kjøpe" nye spillere, men spillertypen Tevez er en som kunne passet godt inn i laget.

 

I år har vi hatt for lite bevegelse i spillet vårt og Cesc m.fl har blitt hemmet av at de får for få alternativer å spille til. Det gjelder også Nasri, Denilson og begge backene våre.

 

Tevez springer hele tiden og det hadde passet bra i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Sikkert et spennende rykte, men han er nok ikke spilleren vi trenger som jeg ser det. Tevez vil kanskje komme på bekostning av van Persie, for de vil vel bli samme type spillere i vårt spillesystem.

 

Og så er jeg av den oppfatning at det vi virkelig trenger er å forsterke våre defensive rekker. En kompromissløs stopper og en like kompromissløs defensiv midtbanespiller så tenker jeg laget er komplett nok til å kjempe om gull, heder og ære igjen :-).

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi skulle hentet Tevez, ville jeg håpet på at han ble brukt i en vingposisjon istedet for som spiss. Vi har rett og slett for få vinger som tør å gå på løp i bakrom istedetfor å prøve å utfordre på egenhånd eller ender opp i en playmakerposisjon i midten. Walcott er blitt en spiller som klarer å variere dette med en enorm hurtighet og god teknikk. Likevel savner jeg en Ljungbergtype som tør å gå på løp i fra dypet. Vi har nok playmakertyper i Denilson, Diaby, Cesc, Nasri, RvP og evt Rosicky når han er tilbake.

 

Tevez er en spiller som løper og løper. I tillegg til å være mye på løp fremover er han også med å hjelper godt tilbake når han må. En slik arbeidsinnsats vi muligens mangler.

 

Så er spørsmålet da om det er noe som helst hold i dette ryktet. Jeg hadde ikke takket nei, så lenge han ville blitt brukt som ving...

Link to comment
Share on other sites

Enig med deg, Stefan B. Hvis vi skal svi av cash, vil jeg ikke at det skal bli på Tevez. Både fordi jeg ikke helt ser at vi trenger ham, men jeg må også innrømme at jeg hadde hatt problemer med å akseptere det. Det er ikke få stygge ord og få langefingre jeg har gitt Tevez etter at han flyttet nordover.

Link to comment
Share on other sites

Tevez er en fantastisk god spiller på sitt beste, og ville helt klart gitt noe ekstra til laget vårt, men jeg er skeptisk til å svi av så mye penger på han. Føler det er andre deler i laget vårt som trenger forsterkninger, i stedet for en spiss til en slik pris her og nå.

 

Vi får tilbake en "ny" spiss i Eduardo, og vi har også Vela som ikke har fått så mange sjansene enda. Vil heller at Wenger henter en ny forsvarer og en ny midtbanespiller nå i Januar. Hvis han først skal kjøpe noen.

Link to comment
Share on other sites

Liker ikke helt at vi prøver oss på stjernespillere hos rivalene. Slikt får vi nok smake vår egen medisin av en eller annen gang, frykter jeg.

 

Allikevel er dette selvsagt et meget spennende rykte. Får vi Tevez, tror jeg vi har fått en slik spiss vi trenger. Han scorer ikke nok mål til å være målscoreren vi trenger, men han vil røske opp rom og servere Adebayor slik at togoleseren kan briljere igjen. Tror det kunne vært et fryktet spisspar etter hvert.

 

Jeg tviler dog på at det ligger noe i dette ryktet. Nå har vi hentet Diarra fra Chelsea og Silvestre fra United over to sesonger. Tror ikke lista blir lenger på en stund.

Tevez er da West ham spiller?

 

Jo, han er vel det, men det finnes nok enkelte klausuler som United har lagt inn i låneavtalen til Tevez, så om vi skal hente Carlitos, må vi nok inn i forhandlinger også med Man Utd.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Robin Van Persie er bedre en Tevez og jeg ville ikke byttet RVP med noen andre (kanskje Villa) men RvP har enorme kvaliteter, som vi kommer til å ha glede av i mange sesonger framover :)

Link to comment
Share on other sites

Ingen tvil om at Van Persie er overall en bedre spiller enn det Tevez er, men fortsatt er det endel ting ved Tevez jeg liker veldig godt. Han arbeidsinnsats på banen er formidabel, noe som vi kunne trengt på topp. Et sikkelig aggresivt ledd som aldri gir seg. Slik er hverken Adebayor, Bendtner eller Van Persie i dag. Jeg tror Tevez kunen løst opp endel på topp, gitt mer rom og mindre ro for motstanderens forsvarere. Dette hadde som sagt gitt mere rom, og vi hadde da hatt en enklere jobb med å tre igjennom Walcott, Diaby, Adebayor osv. Så jeg er ikke i tvil om at Tevez ville blitt en knallspiller i Arsenal trøya, og han hadde representert noe vi ikke allerede har i dagens stall. Så ja til Tevez, men ikke for enhver pris!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...