Jump to content

Carlos Tevez


Guest kellex

Recommended Posts

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Synes det kunne vært å bra å få inn Tevez, selv om jeg heller egentlig kunne tenkt meg Torres. Men siden Liverpool og Man Utd er ute er han så blir det litt vanskelig.

 

Uansett ville Tevez vært en bra forsterkning, som jeg tror ville passet bra inn i Arsenals spillestil, men som antakeligvis blir ganske dyr. Penger burde egentlig ikke bli noe problem uansett.

 

Håper at vi kjøper han (og kanskje gir han en regulering i tillegg :D)! :D

Link to comment
Share on other sites

Tydeligvis bare meg som er ekstremt skeptisk til Tevez. Han er alt for overpriset, og jeg synes ikke han er så fantastisk god som alle ska ha det til heller. Og tenk på hvor ødelagt vårt fantastisk lagbilde vil bli :P

Link to comment
Share on other sites

Ja,han hadde sikker past en Arsenal drakt han!

Døm selv :P

hygdsfg.jpg

 

han passer ikke, og han kommer ikke, så enkelt er det. Han har prestert bra til tider og spesielt på slutten av sesongen, men Wenger er ikke typen til å kjøpe stort. Tevez vil nok koste flesk så ha blir ikke å se i Arsenal drakt neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Ja,han hadde sikker past en Arsenal drakt han!

Døm selv :P

hygdsfg.jpg

 

han passer ikke, og han kommer ikke, så enkelt er det. Han har prestert bra til tider og spesielt på slutten av sesongen, men Wenger er ikke typen til å kjøpe stort. Tevez vil nok koste flesk så ha blir ikke å se i Arsenal drakt neste sesong.

Men plutselig så finner Wenger på å Kjøpe en stjernespiller :P

Da kan vi ikke se bort fra at Tever'n" kommer til Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Håper at vi kjøper han (og kanskje gir han en regulering i tillegg ;))! :P

Dagens ;)

 

 

Hehe! Enig med dere! Det gjelder forøvrig Ronaldinho også, når de tjener mangfoldige tusen lapper

i uka! Har de Jaggu meg råd til tannlegen!!!!!!!1 :P

Link to comment
Share on other sites

 

 

Håper at vi kjøper han (og kanskje gir han en regulering i tillegg ;))! :P

Dagens ;)

 

Meeeget off topic, men er det noen som veit om noen spillere med reggis??? :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...