Ben Elfen Posted July 19, 2010 Report Share Posted July 19, 2010 I morgen tidlig drar jeg til Østerrike for å dekke Arsenals pre-season for Arsenal Norway. Herregud som jeg gleder meg . Jeg regner med å ta en del filmer og bilder, så jeg kan sikkert last opp en del når jeg kommer tilbake. Gjør meg en tjeneste og følg ekstra nøye med på keeperne, og kom gjerne med en egen oppdatering på dem. Han siste som var der og kom med en keeperoppdatering har tydeligvis ikke peiling. God tur BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
vieira04 Posted July 19, 2010 Report Share Posted July 19, 2010 Gjør meg en tjeneste og følg ekstra nøye med på keeperne, og kom gjerne med en egen oppdatering på dem. Han siste som var der og kom med en keeperoppdatering har tydeligvis ikke peiling. God tur BE Alle som ikke har ditt syn i en debatt, har ikke peiling. Skjønner ikke hvorfor du gidder å være på et forum med en slik holdning. Synes du burde respektere andre sine meninger litt mer, men kanskje for mye forlangt? Ellers, nyt turen Magnus87. Håper på et godt referat av dine synspunkter på spillerene der nede, både de rutinerte/etablerte, de nye, og de unge fremmadstormende talentene. God tur! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted July 19, 2010 Report Share Posted July 19, 2010 Alle som ikke har ditt syn i en debatt, har ikke peiling. Skjønner ikke hvorfor du gidder å være på et forum med en slik holdning. Synes du burde respektere andre sine meninger litt mer, men kanskje for mye forlangt? Ellers, nyt turen Magnus87. Håper på et godt referat av dine synspunkter på spillerene der nede, både de rutinerte/etablerte, de nye, og de unge fremmadstormende talentene. God tur! At en ikke har peiling, betyr vel ikke at alle som mener noe annet enn meg ikke har peiling? BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
vieira04 Posted July 19, 2010 Report Share Posted July 19, 2010 At en ikke har peiling, betyr vel ikke at alle som mener noe annet enn meg ikke har peiling? BE Holdningen din BE, det er den som kommer frem med slike "beskrivelser". Så lenge en kommer med sine meninger på en seriøs måte, så skal man ikke få slikt slengt etter seg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted July 19, 2010 Report Share Posted July 19, 2010 Holdningen din BE, det er den som kommer frem med slike "beskrivelser". Så lenge en kommer med sine meninger på en seriøs måte, så skal man ikke få slikt slengt etter seg. Jeg har sunne holdninger, ingen ting i veien med det Til moderator: er det fortsatt lov å kalle meddebattanter for kjøtthuer? Be Link to comment Share on other sites More sharing options...
vieira04 Posted July 19, 2010 Report Share Posted July 19, 2010 Jeg har sunne holdninger, ingen ting i veien med det Til moderator: er det fortsatt lov å kalle meddebattanter for kjøtthuer? Be hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Madsis Posted July 20, 2010 Report Share Posted July 20, 2010 Til moderator: er det fortsatt lov å kalle meddebattanter for kjøtthuer? Be Hahahaha Dagens Opptur: Vant 500 kr på skrapelodd! Dagens Nedtur: Regnet i dag... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted July 20, 2010 Report Share Posted July 20, 2010 Opptur: - Ikke mye egentlig Nedtur: - Den kuksugeren av en linjedommer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted July 20, 2010 Report Share Posted July 20, 2010 Opptur: - Ikke mye egentlig Nedtur: - Den kuksugeren av en linjedommer. Ironisk at årets mål kom i en målløs kamp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Madsis Posted August 14, 2010 Report Share Posted August 14, 2010 Dagens opptur: har bursdag i dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted August 14, 2010 Report Share Posted August 14, 2010 Dagens opptur: har bursdag i dag Gratulerer med dagen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted September 12, 2010 Report Share Posted September 12, 2010 Får bli uka`s opptur! : Tunnel på Ronny Johnsen i firkant! Burde egentlig bare legge opp nå, gi meg på topp? Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted September 12, 2010 Report Share Posted September 12, 2010 Legg opp nå ja! Ikke ofte man tar luka på en CL vinner Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted September 12, 2010 Report Share Posted September 12, 2010 Var det jeg også tenkte Link to comment Share on other sites More sharing options...
termax Posted December 22, 2010 Report Share Posted December 22, 2010 Ble pappa for første (og siste?) gang i natt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted December 22, 2010 Report Share Posted December 22, 2010 Ble pappa for første (og siste?) gang i natt Grattis, en ny gooner er født Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted December 22, 2010 Report Share Posted December 22, 2010 Ble pappa for første (og siste?) gang i natt Gratulerer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted December 22, 2010 Report Share Posted December 22, 2010 Ble pappa for første (og siste?) gang i natt Gratulerer så mye! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted January 30, 2011 Report Share Posted January 30, 2011 Hyggelig søndag! Arsenal karer seg videre i FA-cupen, selv om det så stygt ut en stund. Tottene taper for Fulham, Athletico Bilbao(som er klubben jeg heier på i Spania) slår Atletico Madrid 2-0 i Madrid, Shitty må ut i omkamp mot Notts County, og en helt enormt spennende VM-finale i håndball for herrer mellom Danmark og Frankrike! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner For Life Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 Skulle kjøre fra skolen og ned i sentrum for å fylle på statoil koppen, men da jeg kom nedøver sammen med mine andre kompiser, så så jeg at det kom ei regnbyge, så jeg svinga av og tok turen hjem. Får så vite at Biltilsynet hadde kommet på statoil med tralla og avskiltet 3 mopeder. Hadde jeg dratt ned der så hadde jeg også endt opp med en moped uten skilt og en "kjekk" lappe der tallet 4200 står. LITT flaks skal man ha! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 Eksamen i JUS123 Forvaltningsrett 2 er gjennomført og det er sommerferie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikl02 Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 Eksamen i JUS123 Forvaltningsrett 2 er gjennomført og det er sommerferie! Gratulerer! Må også være en deilig følelse. Går 3. året på VGS nå, og selv om vitnemålet mitt går rett til helvete med ræva karakterer og mye fravær, kom jeg dog opp i Breddeidrett som muntlig eksamen, og er veldig fornøyd med det. Det kan kanskje veie opp for de mange 2erne som er stående på kortet fra før? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted June 15, 2011 Author Report Share Posted June 15, 2011 Sommerferie for mitt vedkommende også! I morgen drar jeg på avslutningstur til Barcelona med klassen, det blir nok bra! Kanskje jeg støter på Fabregas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Castor Posted June 15, 2011 Report Share Posted June 15, 2011 Sommerferie for mitt vedkommende også! I morgen drar jeg på avslutningstur til Barcelona med klassen, det blir nok bra! Kanskje jeg støter på Fabregas? Da er det i såfall din oppgave å overtale han til å bli værende i London! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted June 15, 2011 Report Share Posted June 15, 2011 Sommerferie for mitt vedkommende også! I morgen drar jeg på avslutningstur til Barcelona med klassen, det blir nok bra! Kanskje jeg støter på Fabregas? Hvis du tilfeldigvis skulle treffe på Pique så må du gjerne sparke han i piquen fra meg. Da først får jeg en opptur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.