Jump to content

Dagens Opptur


hermz

Recommended Posts

  • Replies 653
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...

Ørn-Horten rykker opp til 2. divisjon etter en thriller ut av dimensjoner! Over to kamper er sjansestatistikken at Kvik har hatt 26 sjanser, mot ørns usle 3... 3-3 totalt og bortemålsregelen gjør sitt for at det er Ørn vi ser i 2. divisjon (og på oddskupongen igjen)! En gledens dag i en ellers hard og kjip eksamentid..!

Link to comment
Share on other sites

Uff, det er leit! Ørn er vel kanskje det verste laget på jord, og jeg klarer ikke telle alle de gangene jeg har banket gørra ut av de på Lystlunden :D

 

En trist dag for norsk fotball! ;)

 

Heia Eik-Tønsberg!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Call of Duty modern warfare 2 er kommet ut i butikkene, og jeg var selvfølgelig på gamestop å kjøpte meg dette fantastiske spillet! :)

 

Eneste minuset er at det er fryktelig avhengighetsskapende, og jeg frykter jeg må hoppe ut fra skolen...

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte CoD MW 1 for to mnd siden, og klarer ikke helt se det store i det. Hva er det som er så bra med det egentlig?

 

CoD konseptet i seg selv er jo sinnsykt bra, historien i Modern Warfare er også morsom å følge! Call of Duty er verdens bestselgende enkeltmannspill gjennom tidene, det sier vell egentlig det meste. På tidspunktet MW 1 kom ut var grafikken overlegen i forhold til diverse andre krigsspill som f.eks Battlefield serien. MW 2 har blitt enda bedre, naturlig nok, på grafikken, hver minste detalj er tatt med alt fra sannsynlig blodsprut til møkk på offentlige dass. Det er også flere utrolig morsome missions på MW 2. Nå har ikke jeg spilt det ut enda, men jeg har til nå gjort alt fra å kjørt snøscooter i nordlige Asia, til å hjelpe ut gisler fra en oljeplattform i Russland. CoD er også en av de beste spillene å spille over nettet. Jeg spiller x-box, og live funksjonen er meget underholdene. Prøv å sett deg inn i det, så vil du forstå hva jeg mener, da vil du se hvilket fantastisk spill Call of Duty er!

Link to comment
Share on other sites

De skulle ikke vært lov til å gi ut slike spill i eksamenstida :). CoD:MW2, FM og FIFA10 er alle potensielle feller. FIFA har jeg klart å la vente, da jeg uansett ikke har tid til å sette meg inn i det og bli skikkelig god i det. Men MW2 ser veldig fristene ut og er enkelt å sette seg inn i. Hva er best, unne seg litt motivasjon i eksamenstida, eller konsentrere seg fullt om fagene (i den grad man klarer det) og heller spille mer i jula?

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg faktisk spillt ut CoD MW2! Gled dere til slutten, den er rå! :D

Kall meg gjerne spilleavhengig, geek, nerd eller hva man kan finne på, men nå sitter jeg bare å venter på at Modern Warfare 3 kommer ut. ;)

Link to comment
Share on other sites

De skulle ikke vært lov til å gi ut slike spill i eksamenstida :D. CoD:MW2, FM og FIFA10 er alle potensielle feller. FIFA har jeg klart å la vente, da jeg uansett ikke har tid til å sette meg inn i det og bli skikkelig god i det. Men MW2 ser veldig fristene ut og er enkelt å sette seg inn i. Hva er best, unne seg litt motivasjon i eksamenstida, eller konsentrere seg fullt om fagene (i den grad man klarer det) og heller spille mer i jula?

Jeg sendte playstation hjem til ho mor da FIFA 10 kom pga studiene. Jeg gleder mer helt vilt til jul, da jeg skal spille FM of FIFA til jeg gulper opp ribba! ;)

Link to comment
Share on other sites

Dagens opptur er veldig on topic, men likevel: Landskamp-pausane for denne sesongen er no offisielt slutt. Det vil seie ekte varer kvar veke framover, til og med C.L finalen i Madrid 22. Mai. Like greit det, for dette var jammen trøytte, triste, traurige og trasige greier. I alle fall for dei som ikkje orkar å hisse seg opp over Henry.

Link to comment
Share on other sites

Dagens opptur er veldig on topic, men likevel: Landskamp-pausane for denne sesongen er no offisielt slutt. Det vil seie ekte varer kvar veke framover, til og med C.L finalen i Madrid 22. Mai. Like greit det, for dette var jammen trøytte, triste, traurige og trasige greier. I alle fall for dei som ikkje orkar å hisse seg opp over Henry.

 

Fortsatt friendlies 3 mars og ANC

 

FIFA

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Har blitt onkel :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...