Jump to content

Dagens Opptur


hermz

Recommended Posts

  • Replies 653
  • Created
  • Last Reply

Jorn Ole Korslund picked out his moment of the season when he e-mailed in during our MatchDay Show on Sunday. "It has to be when we went 2-0 up against Villarreal in the Champions League," he said. "All the disappointment in the Premier League seemed to be forgotten, and we really had something to look forward to. The atmosphere in the stadium was rocking. Nasri's 2-0 goal against United at home, or the away victory against Chelsea are also contenders."

 

 

Er dette vår egen Korslundinho? :D

Link to comment
Share on other sites

Jorn Ole Korslund picked out his moment of the season when he e-mailed in during our MatchDay Show on Sunday. "It has to be when we went 2-0 up against Villarreal in the Champions League," he said. "All the disappointment in the Premier League seemed to be forgotten, and we really had something to look forward to. The atmosphere in the stadium was rocking. Nasri's 2-0 goal against United at home, or the away victory against Chelsea are also contenders."

 

 

Er dette vår egen Korslundinho? :P

Det må vel være det! B) Mener også å huske at han ble intervjuet i forbindelse med en Newcastle-kamp en gang. Er derimot ikke helt sikker. Fint om noen kan bekrefte om det er han ;)

Link to comment
Share on other sites

Riktignok gårsdagens opptur, men.. ZZ Top på Sentrum Scene!

Gutta var i det lekne hjørnet og så ut til å storkose seg på en intim arena. God lyd, tidvis glitrende spill og sær, sær humor. Billy Gibbons med dressbuksa NEDI cowboybootsa og pelskledde gitarer.

Ikke værst at de fortsatt holder koken etter 40 år i bransjen.

Link to comment
Share on other sites

Sommerferie :)

 

 

Alerede????????? Har 2 uker igjen jeg:(

Jeg har tre:( men dagens opptur skal ha trening igjen :D

Dagens opptur må være og se at noen har lengre enn meg igjen til ferie. Tirsdag går eg ut, men nedturen er at eg må gjennomføre eksamen x2 før den tid!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

I dag traff jeg Michael Thomas!

 

Som jeg tidligere skrev her en plass kom han sammen med Liverpool Legends til Lyngdal. Liverpool arrangerte også fotballskole og Mickey var en av 5 trenere fra LL.

 

Jeg ventet en del minutter til han var ferdig med å trene noen smågutter, og etter å ha gitt noen autografer til disse 6-7 år gamle Liverpoolsupportere som ikke visste hvem de hadde med å gjøre, var det plutselig min tur i 'køen'.

 

Mens jeg hadde ventet på ham tidligere så jeg en voksen Liverpoolsupporter (!) som hadde med seg ei en eller annen slags bok med bilder av Thomas som sendte ballen forbi Grobbelaar og i mål. Da Thomas så bildene var det som han prøvde og si til guttene at det var dette han hadde pratet om... Som "slå den!" og "Arsenal er best!" osv :P De skjønte lite, men han hadde scoret tidenes Arsenalmål mot Liverpool, ingen skulle ta fra ham det!

 

Og så når han så meg smilte han fra øre til øre, som en lettelse å se en person i Arsenaldrakt. Tror de fleste rundt skjønte hvilket lag som var nr 1 for ham. Er ikke ofte jeg føler meg så stolt, ei heller har en arm rundt skulderen følt så godt før ;) Har visst at han fremdeles holder mest med Arsenal, og her fikk jeg hvertfall bekreftelse på dette. Fikk personlig sagt "up for grabs now!" og et lite "cheers" til ham før han var borte! Allikevel er dette noe jeg aldri glemmer. Og har nå et bilde som skal henges høyt oppe på veggen!

 

Håper også å få slått av noen ekstra ord med ham de nærmeste dagene og få ham til å signere 89-retro drakta, som kommer i posten innen et par dager. Da vil jeg si jeg har fått det meste ut av det!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...