Jump to content

Dagens Opptur


hermz

Recommended Posts

  • Replies 653
  • Created
  • Last Reply

Dagens opptur er garantert at Bøkko slo Kramer på 1500 meter.

Hvorfor er det garantert? Hvis Arsenal slår tottene, så er det en mye bedre opptur. Driter i skøyter.

Ikke vær så krass mot han da. Han er bare 12 år, og det vil kanskje ta noen år til før han skjønner at fotball er alt når det gjelder sport.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Dagens opptur er at billappen er i boks. Sikkert takket være lykkeønskene fra dere gunners.no-medlemmer. ;)

Gratulerer, tok ikke lang tid før du fikk kortet, men jeg tipper det kostet noen lapper :(

Link to comment
Share on other sites

Takk for det, gutter! Sertifikatet er mildt sagt skitdyrt. Jeg hadde minimum kjøretimer og besto teori- og førerprøven på første forsøk, men allikevel har jeg sikkert betalt 20,000. Jeg har ikke regna det ut, men det er nok rundt der inkl. teorikurs og mørkekjøring. Bil har jeg ikke skaffet enda ettersom det er svært gode muligheter her for å låne av de andre i huset. :D

 

Bestått oppkjøring og 3 poeng til Arsenal i går - bitene faller på plass en etter en i livet mitt. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg brukte 26,000 kroner på lappen. Det er da alle kjøretimer og alle obligatoriske ting man må ta i forbindelse med den (også det ubrukelige grunnkurset som er obligatorisk og som man må ta før man kan øvelseskjøre.). Sto alt på første forsøk jeg også. Har hatt lappen i litt over et halvt år nå :D

Link to comment
Share on other sites

Jøss, jeg brukte vel rundt 14-15 tusen på lappen min i 2007, dette var tross alt det billigste jeg klarte å få det på den tida, men ser nå at det har blitt enda dyrere. 26 000 er ganske drøyt i forhold til andre land :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...