Jump to content

2007.03.14 Aston Villa B


Birger

Recommended Posts

Aston Villa - Arsenal

Onsdag 14. mars 2007 kl. 20:45, norsk tid - Villa Park, Birmingham

 

TV-kanaler:

channel_2_h10_06.gif

Canal+ Mix

 

Streams:

MyP2P.eu

Forumets stream tråd

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

Myp2p.eu

 

 

Skade-info:

Injury News

 

Sist kamp endte de 1-1 på vår første Premie League kamp på Emirates Stadium, med scoring av Olof Mellberg og Gilberto Silva. Vi får håpe de går bedre denne gangen. Men med ganske mange skader kan de bli vanskelig. Vi får håpe på det beste!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Denne kampen skal vi vinne!

Sist ente det jo 1-1,og det skal ikke skje igjen..

Kampen blir veldig viktig i kampen om 3.plassen,eller 2.plassen B) (kanskje litt vansklig??..

Jeg tror vi vinner 2-1.

FM:Baptista

Har ikke tenkt på lag enda :) ...

Link to comment
Share on other sites

Vi får vel kanskje Rosicky, Flamini og Hoyte tilbake til denne kampen. Vet ikke om jeg tør tippe på noe lagoppstililng enda, men jeg håper på å få se Aliadiere på banen.

 

Jeg har ikke tro på at dett skal bli en lett kamp, men det hadde vært deilig med en seier her.

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper på at Mozart er tilbake til denne kampen. Han har vi virkelig savnet i det siste. I tilegg håper jeg å se mye spilletid på enten Diaby eller Denilson. Carew har en tendens til å spille bra mot oss, men vi får satse på at vi får seier ettersom vi fortjente det siste kamp! Det store problemet er hvem som skal score for oss. Fabregas har fortsatt ikke scoret i PL, mens spissene våre har bommet mye i det siste. Ljungberg er heller ikke den målscorerer han en gang var.

Link to comment
Share on other sites

Nå som vi bare har ligaen igjen å temke på tror jeg vi vinner denne kampen og tar tilbake 3.-plassen på tabellen.

 

Satser på dette laget:

 

Lehman

 

Hoyte - Toure - Gallas - Clichy

 

Hleb - Silva - Fab - Ljungberg

 

Ade - The Beast

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Ade er vel suspendert til denne kampen. Vi stiller ganske redusert fremover med tanke på at Henry, van Persie og som sagt Ade er ute. I tillegg er kanskje Rosicky fortsatt ute, og Eboue er fortsatt suspendert. Da ender vi opp med Ali og Baptista på topp, noe som har vist seg positivt i C-Cup, hvor disse to har utviklet et ganske bra samarbeid. Men det er bra at vi nå har Gallas og Freddie tilbake som kan gi oss litt tyngde i spillet. To rutinerte herremenn som kan vise seg å bli veldig viktige for oss i avslutningen på sesongen. Kan hende Wenger velger å hvile Cesc i denne kampen, med tanke på våre to neste bortekamper i Liverpool. Vil tro begge de kampene vil bli vanskeligere og viktigere enn denne, spesielt den siste mot Pool. Da blir det Diaby eller Denilson får plassen på midten sammen med Gilberto. Selv håper på dette laget:

Jens

Djourou(Hoyte hvis han blir klar)-Toure-Gallas-Clichy

Hleb-Gilberto-Cesc-Freddie

Ali-Baptista

 

Dette er en kamp hvor jeg tror vi kommer til å slite med en stor sterk Carew på topp som er i form. I tillegg kan Ashley Young vise seg å bli en trussel mot våre 4 bak. Håper vi vinner denne, men tror vi kommer til å få det vanskelig.

 

2-1 til Arsenal

Mål: A:Baptista, Freddie; AV:Carew/Young

Link to comment
Share on other sites

eeh, Toure er vel også suspendert til denne kampen? Uansett, dette blir latterlig hardt, laget er svekket, laget er ikke i form, Aston Villa har fått nytt håp med Young og Carew på topp. Dette kan fort bli en kamp som jeg helst vil skal gå i glemmeboken. Er redd dette blir tap. Uansett håper selvfølelig på seier. Laget slik jeg ser det:

 

Lehmann

Hoyte*--Senderos--Gallas--Clichy

Walcott--Fabregas--Gilberto--Freddie

The Beast-Ali.

 

Benk: Almunia, Djourou, Denilson, Diaby(skadet?), Hleb.

 

Hoyte spiller selvfølgelig ikke om han er skada, da kan det fort bli omrekkinger i hele laget, bl.a. Kan vel Gilberto trekkes ned i forsvaret også i denne kampen. Jeg satser derfor på at Hoyte blir klar. Noen her som tror dette kan åpne for en unggutt på benken, en spiss? A la Jay Simpson?

Link to comment
Share on other sites

Ingen tvil om at dette i utgangspunktet er en vrien kamp. Aston Villa er ikke noe fantastisk lag, men vi så hva de utrettet på Emirates. Tidligere oppgjør på Villa Park har også variert voldsomt. Det som taler til vår fordel, er at Arsenal ofte reagerer positivt når vi står med ryggen mot veggen. Vi er sterkt svekket av skader og suspensjoner, og da kan vi overraske.

 

 

Tipper at dette går vår vei. 2-0 seier!

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen tror jeg blir en kamp som ellers.. Vi presser og presser men for ikke til og score.. Tipper det blir 2-2 etter scoringer av Aliadiere og Gilberto. Aston Villas målscorer tipper jeg blir Carew og/eller Ashley Young. Laget blir vel ikke så veldig svekket med tanke på alle backupene vi har. Toure og Ade er vel suspendert, og Henry, RvP (Rosicky og Hoyte) er skadet.

 

Laget:

 

Lehmann

Hoyte-Djourou-Gallas-Clichy

Hleb-Gilberto-Fabregas-Ljungberg

The Beast-Aliadiere

 

Håper vi får noen spennende på benken idag: Almunia, Senderos, Randall, Jay Simpson og Diaby

 

Tipper at det blir Walcott og Denilson istedenfor Randall og Simpson...

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha gått igjennom de verste ukene i mitt liv skal det bli godt med kamp igjen. Vi bør vinne mot Villa, uansett bane. Vinner vi denne og den mot Everton og taper mot Liverpool er vi fremdeles 2 poeng foran dem :D

 

Flamini, Rosicky og Hoyte er vel usikre? Eboue rekker det ikke, soner allikevel. Henry og van Persie er uaktuelle og Senderos vet jeg ikke. Toure og Adebayor soner vel. Så jeg venter med lagoppstilling foreløpig! Blir tøffe kamper framover, men bør ta minst 6 poeng de neste 3, satser på 9! Come on you Gunners!

Link to comment
Share on other sites

eeh, Toure er vel også suspendert til denne kampen?

 

My bad. Djourou enten sentralt eller på høyrebacken hvis Hoyte ikke blir klar. Senderos inn sentralt sammen med Gallas hvis Djourou må ut på høyre. Ellers likt.

Link to comment
Share on other sites

Clichy er skadet. Rosicky er skadet.. henry er skadet.. van persie er skadet..

ade, Kolo og eboue er suspendert..

 

Senderos og hoyte var vell litt tvilsomme...

Må si vi har et meget skadeskutt lag, som også har bunn selvtillit for øyeblikket!

Er nok redd for at Carew kommer til å knuse allt og alle i hodeduellen i vårt lag..

Han pleier som regel å spille meget godt mot oss, og screr viktige mål..... husker i kvarten i CL fo et par år siden.. han var rett å slett fantastisk!

 

Jeg er litt redd for at dette kan gå skeis, nok en gang..

Men mi må komme ut av denne forferdelige formen å begynne å vinne kamper igjen..

Regner med det blir Julio og Ali på topp, de har sjansen og må ta vare på den...

 

tipper dette laget..:

 

Jens

 

DJ Gilberto Gallas Hoyte

 

 

Hleb Cesc Diaby Freddie

 

Ali JUlio

 

almunia, senderos, denilson, walcott, Flamini

Link to comment
Share on other sites

Hmm tror at laget blir noe alà dette:

 

 

Lehmann

Hoyte - Djourou - Gallas - Traore

Hleb - Gilberto - Cesc - Ljungberg

Baptista - Walcott

 

Subs; Almunia, Denilson, Senderos, Aliadiere, Flamini

 

Håper Hoyte blir klar - jeg tror traore får tillit etter en bra kamp sist, samtidig håper jeg at Walcott får tillit på topp med Baptista. Aliadiere inn for Hleb etter 70 :P

Link to comment
Share on other sites

Clichy er skadet. Rosicky er skadet.. henry er skadet.. van persie er skadet..

ade, Kolo og eboue er suspendert..

 

Senderos og hoyte var vell litt tvilsomme...

Må si vi har et meget skadeskutt lag, som også har bunn selvtillit for øyeblikket!

Er nok redd for at Carew kommer til å knuse allt og alle i hodeduellen i vårt lag..

Han pleier som regel å spille meget godt mot oss, og screr viktige mål..... husker i kvarten i CL fo et par år siden.. han var rett å slett fantastisk!

 

Jeg er litt redd for at dette kan gå skeis, nok en gang..

Men mi må komme ut av denne forferdelige formen å begynne å vinne kamper igjen..

Regner med det blir Julio og Ali på topp, de har sjansen og må ta vare på den...

 

tipper dette laget..:

 

Jens

 

DJ Gilberto Gallas Hoyte

 

 

Hleb Cesc Diaby Freddie

 

Ali JUlio

 

almunia, senderos, denilson, walcott, Flamini

 

Clichy er vel klar til denne kampen? Han er ikke oppført på noen skadeliste på arsenal.com. Rosicky er vel også en "50-50" som Wenger liker å kalle det :P Senderos har vel heller ikke pådratt seg en skade?

Link to comment
Share on other sites

Dersom Djourou og Hoyte er klare bør dette bli laget. Ellers går vel Gilberto ned i midten og Denilson/Diaby inn. Ellers kan jo Ljungberg inn på ein av kantene, og Walcott kan spille spiss.

 

Lehmann

Hoyte - Djourou - Gallas - Traore

Hleb - Gilberto - Fabregas - Walcott

Aliadiere - Baptista

 

Subs: Denilson, Almunia, Diaby, Ljungberg, Randall (?)

 

Bør ta over 3.plassen her. Gallas knuser Carew og Djourou har enkelt kontroll på Young. Og spissparet Baptista/Aliadiere har jo levert bra før...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...