Jump to content

2007.03.14 Aston Villa B


Birger

Recommended Posts

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Laget blir vel noko slikt..

 

Lehmann

 

Hoyte

Djourou

Gallas

Traore

 

Theo

Gilberto

Cesc

Freddie

 

Baptista

Aliadiere

Trur også laget blir slik...

Sindre, veit du om dei viser kampen på den blå time?

 

Det kan eg bekrefte at dei gjer. Kanskje lurt å vere litt tidlig ute, pga. Morten Abel konserten som begynner rett etter kampslutt.

Link to comment
Share on other sites

Håper på det sterkeste at siden Clichy er ute med suspensjon, at Traore får tillit på venstre. Gallas og Djourou i midt, og med Hoyte som bare blir bedre og bedre på høyre.

 

Hleb er visst skadet til denne kampen, og Rosicky er "50-50". jeg har sett over ting og håper dette blirlageT:

 

Almunia ( Synes denne fyren kan stå litt mer for å vise Lehmann at han må begynne å skjerpe seg igjen, det funka bra sist hvertfall!

 

Hoyte - Djourou - Gallas - Traore

Theo - Gilberto - Cesc - Ljungberg

Aliadiere - Baptista.

 

Med andre ord helt enig, med unntak av Keeperplassen Sindre :P

 

Hvis Rosciky blir klar, så vil jeg se Freddie over på gode gamle plassen ( høyre) og Theo på topp med Baptista. så får Aliadiere komme inn i det 65. minutt og putte 2 ;) Hehe.

Link to comment
Share on other sites

Håper på det sterkeste at siden Clichy er ute med suspensjon, at Traore får tillit på venstre. Gallas og Djourou i midt, og med Hoyte som bare blir bedre og bedre på høyre.

 

Hleb er visst skadet til denne kampen, og Rosicky er "50-50". jeg har sett over ting og håper dette blirlageT:

 

Almunia ( Synes denne fyren kan stå litt mer for å vise Lehmann at han må begynne å skjerpe seg igjen, det funka bra sist hvertfall!

 

Hoyte - Djourou - Gallas - Traore

Theo - Gilberto - Cesc - Ljungberg

Aliadiere - Baptista.

 

Med andre ord helt enig, med unntak av Keeperplassen Sindre :P

 

Hvis Rosciky blir klar, så vil jeg se Freddie over på gode gamle plassen ( høyre) og Theo på topp med Baptista. så får Aliadiere komme inn i det 65. minutt og putte 2 :P Hehe.

 

Trur neppe Rosicky starter kampen. Ellers er Lehmann bankers foran denne kampen. Ingen grunn til å ikke la ham spille. Best i klassen!

Link to comment
Share on other sites

Vinner vi i dag går vi forbi shitpool på tabellen :P med en kamp mindre spilt, det skal bli deilig det ;) Tror AW "sparer" Mozart :P

Link to comment
Share on other sites

Eg frykter kvartetten Carew, Young, Moore og Agbonlahor kan laga mykje problemer for vårt urutinerte forsvar. 3 av 1. valga våre er suspenderte.

 

Baptista og Aliadiere på topp er ikkje akkurat grunn til å vere opptimist over det heller. Likevel har eg tru på seier. Det er litt typisk Arsenal å komme tilbake med eit brak etter dei mange skuffelsane i det siste. Laget har vel mange tippa rett, men eg skjønnar ikkje denne begeistringa for Almunia. Eit greit 2. valg, men ingenting meir.

 

Lehmann, Hoyte, Djourou, Whiner, Traore, Theo, Cesc, Gilberto, Freddie, Baptista og Aliadiere.

Link to comment
Share on other sites

Er helt seriøst redd for Carew foran denne kampen!

Skummel fyr! Så han med klovnenese på vg.no her om dagen! Rett før jeg hoppa i taket! Neida, men jeg er redd for ham! Han kan lage mye trøbbel, som RvP sier, i forsvaret, når vi mangler så mange.

Link to comment
Share on other sites

Er helt seriøst redd for Carew foran denne kampen!

Skummel fyr! Så han med klovnenese på vg.no her om dagen! Rett før jeg hoppa i taket! Neida, men jeg er redd for ham! Han kan lage mye trøbbel, som RvP sier, i forsvaret, når vi mangler så mange.

 

Er det noe jeg er redd for idag så er det Carew, den mannen kan finne på det verste mot oss :D

Satser på at forsvaret tar seg av han LETT.

Link to comment
Share on other sites

Tror dette blir en vanskelig kamp for oss selv om vi har bra tak på Villa siste årene.

Carew scorer jo alltid mot oss så han kan ikke undervurderes. Stopperne våre får nok å gjøre i kveld.

Young, Moore, Agbonlahor og ikke minst Barry kommer til å herje så en aggresiv, arbeidsvillig, konsentrert og fokusert Arsenal-gjeng er nøkkelen til suksess i denne kampen.

Martin O'Neill har lagt merke til at Arsenal spiller bare "på én måte" uten en plan B, så han har sikkert noe planlagt for å gjøre dette tøft for oss.

 

Det blir ikke enkelt, men siden vi har kun ligaplassering å spille for nå så det er på tide gutta slipper seg mer løs og får opp effektiviteten!

Da vinner vi dette!

 

Tips: 2-1 til Arsenal

Link to comment
Share on other sites

Tror dette blir en vanskelig kamp for oss selv om vi har bra tak på Villa siste årene.

Carew scorer jo alltid mot oss så han kan ikke undervurderes. Stopperne våre får nok å gjøre i kveld.

Young, Moore, Agbonlahor og ikke minst Barry kommer til å herje så en aggresiv, arbeidsvillig, konsentrert og fokusert Arsenal-gjeng er nøkkelen til suksess i denne kampen.

Martin O'Neill har lagt merke til at Arsenal spiller bare "på én måte" uten en plan B, så han har sikkert noe planlagt for å gjøre dette tøft for oss.

 

Det blir ikke enkelt, men siden vi har kun ligaplassering å spille for nå så det er på tide gutta slipper seg mer løs og får opp effektiviteten!

Da vinner vi dette!

 

Tips: 2-1 til Arsenal

evig optimist så jeg tenker 1-3 ser bedre ut :D

Link to comment
Share on other sites

Martin O'Neill har lagt merke til at Arsenal spiller bare "på én måte" uten en plan B, så han har sikkert noe planlagt for å gjøre dette tøft for oss.

 

Martin O'Neill kan jo bare kjøre samme løp som i årets første kamp. Alle mann i forsvar, spille ultradefensivt, og dermed få med minst et poeng. Håpet er dog at vi prøve en annen type fotball hjemme.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...