Jump to content

2007.03.14 Aston Villa B


Birger

Recommended Posts

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Carew scorer i denne kampen - garantert! Forsvaret er svakt, men ein kan vel ikkje forvente stort meir med våre skadeproblemer. Kun ein våken Jensemann har hindra Villa i første.

 

Offensivt er Ali svært aktiv og god. Dog svært lite effektiv, men det virker som han og Freddie har eit brukbart samarbeid. Synes forøvrig svensken har vore god også.

Link to comment
Share on other sites

Carew scorer i denne kampen - garantert! Forsvaret er svakt, men ein kan vel ikkje forvente stort meir med våre skadeproblemer. Kun ein våken Jensemann har hindra Villa i første.

 

Offensivt er Ali svært aktiv og god. Dog svært lite effektiv, men det virker som han og Freddie har eit brukbart samarbeid. Synes forøvrig svensken har vore god også.

kan ikke forstå hvorfor så mange her er så livredd Carew.Det er jo 20 bedre spisser i pl.Skulle nesten tro at det var skribenter fra VG her inne :)

Link to comment
Share on other sites

jippi 1-0 til Arsenal diaby kjøt fra 15 m i må!!!

 

Arsenal presser denne første omgangen d er nokså uvanelig det meste pleier å kje i 2. omg

 

At han skjøt den i mål er vell ikke HEEEELT riktig:P

Han nærmest flikket den i mål fra 15 meter:)

Link to comment
Share on other sites

Enig med RvP at Aliadiere har vørt aktiv, men avslutningene er bare sinnsykt langt under det en kan forvente, når ballen treffer pannen hans halvanne meter fra mål er det faktisk en større prestasjon å sette den utenfor mål enn på. Synd, i og med at vi fort kunne ledet 3/4-0 hvis Aliadiere hadde settet sjansene sine. En gang kom han helt alene på venstresiden og la inn alt for sent etter min mening, hadde han lagt inn før tror jeg Fabregas hadde fått en enkel jobb med å bredside ballen i mål. Håper vi får 2-0 tidlig i andre omgang, forsvaret sitter ikke og med carew og young kan det fort bli veldig skummelt utover i omgangen med kun 1-0.

Link to comment
Share on other sites

Redd for at Carew kommer til å score i dag. Har hatt en del farlige sjanser, og er en Arsenal-dödar av rang. Dessverre.

husk nå på at Valencia og aston villa er to heeeelt forskjellige lag

Han har da vært en ganske stor trussel i dag og, har han ikke?

Link to comment
Share on other sites

Og nå skal Senderos inn... sorry men jeg liker ikke denne defensive satsingen på 1-0 ledelser...

 

Synes Wenger er alt for defensiv.... Hva har skjedd med den gamle Arsenal mentaliteten?

 

 

 

Defensive bytter er vel noe Mr Wenger har bedrevet i mange år nå.. så lenge vi har ledelsen i kampen så klart..

Link to comment
Share on other sites

Og nå skal Senderos inn... sorry men jeg liker ikke denne defensive satsingen på 1-0 ledelser...

 

 

Skummelt, ja, selv om det holdt inn i dag og sikra oss tre veldig viktige poeng.

 

Og de skal i det minste ha for at de tør - og klarer - å holde ballen litt i laget når de har sjansen på slutten og ikke bare spiller en lang ball rett tilbake til Villa.

Link to comment
Share on other sites

Dette var en "scrappy win", men på tide vi også er litt heldige.

Ganske bra innsats til å ha mange skader, men syns vi sleit lenge i denne kampen.

 

Syns Freddie var vår beste i dag sammen med Gallas.

Forstod ikke helt det å bytte ut Baptista og det gjorde han vel ikke selv heller.

Kan nesten ikke kritisere han når han nesten aldri får 90 min.

Aliadiere....på tide å sette sjansene nå.. burde satt to..minst. :)

 

Vi må nok heve oss noen hakk mot Everton og Liverpool.

 

Håper da Rosicky starter og kanskje Walcott får spille også.

Link to comment
Share on other sites

Ali var bra idag! Ikke glem at han har ikke spilt særlig mye i PL, er fornøyd med hans innsats selv om han burde fikse et par mål.

 

Hva skjedde mellom Wenger og The beast da beast ble byttet ut? mon tro?

Såg ut som Wenger ikkje var heilt nøgd med innsatsen til Baptista. Må til dels seie meg enig isåfall. Litt lat i 2. kanskje?

 

Alt i alt er me heldige som tar samtlige poeng i dag. Carew er farlig frampå fleire gongar sjølv om me også hadde våre sjansar.

Link to comment
Share on other sites

Puh!

 

Dette gikk veien! Det er jeg veldig fornøyd med. Kampen levde hele veien, og det hadde jo fordømt typisk om Aston Villa hadde kommet tilbake. Videre er det deilig å få "hevnet" det forrige oppgjøret.

 

Litt synd at Chelsea vinner 1-0. Med annet resultat der kunne vi ha gjort et godt forsøk på andreplassen, bl.a. ved å ta de hjemme på Emirates. Uansett så er vi forbi Liverpool, og det med en kamp til gode!

Link to comment
Share on other sites

Viktig siger. Sjølv om spelet ikkje var det beste, er det godt å få med seg 3 poeng. Blir godt å få tilbake Ade, Kolo og Rosicky (gjekk vel for halv maskin i dag) til dei neste kampane. Då er eg heilt sikker på at me bit sterkare i frå oss. Deilig å vinne på dagar der ikkje alt sit som det skal. Bra innsats dette! EDIT: Ade er vel desverre suspendert neste kamp og:(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...