Jump to content

Bortedrakt 2007/2008


Up the Arse

Recommended Posts

Nei, dette var ikke særlig fint syns jeg....

Tydelig at fargen på shorts bl.a. er ca. den samme som Highbury-drakta i fjor.

Strømper med striper igjen som vi hadde på hjemmedrakten engang. Ikke akkurat lekkert det heller..

 

njaa....skeptisk!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 257
  • Created
  • Last Reply

Dette skal være den nye 2.drakten sant?

Er jo litt tragisk å ha to drakter som ikke passer mot Bolton, Tottenham med fler. Selv om jeg slett ikke synes drakten er fin er det jo greit å hylle en tidligere helt med at laget skal spille 4-5kamper i en drakt som ligner på den han brukte.

Det skinner kanskje gjennom at jeg aldri har hørt om nevnte Herbert Chapman,noen som gidder å skrive noen linjer om han? Var han trener? Spiller? Leder?

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns det er dumt å bytte ut den pene gulfargen vi hadde. Jeg elsket de gamle bortedraktene, men jeg trenger litt tid på meg for å kunne si det samme om disse. Den mørke fargen på de nye draktene, som jeg ikke vet hvilket ord jeg skal bruke på, syns jeg er fin, men å variere den med hvit syns jeg ikke var noen god løsning. Fint å dedikere noe til en gammel trener, men.. var draktene særlig fine? <_<

Link to comment
Share on other sites

Huff.. disse draktene minner meg om drakter fra 30-tallet.. litt retro... kan ikke si jeg likte de noe særlig!

 

Ville heller at vi skulle beholdt den gule drakten, men byttet sånn at den gule var tredje drakten og den blå var andre drakten..

Link to comment
Share on other sites

Dette skal være den nye 2.drakten sant?

Er jo litt tragisk å ha to drakter som ikke passer mot Bolton, Tottenham med fler.

Litt greit å får brukt 3.drakten også, da <_<

 

Likte denne også jeg, men må innrømme at jeg helst ville hatt gult kombinert med blått på armene.

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Jun 5 2007, 06:28 PM) 92372[/snapback]

Huff.. disse draktene minner meg om drakter fra 30-tallet.. litt retro... kan ikke si jeg likte de noe særlig!

 

Ville heller at vi skulle beholdt den gule drakten, men byttet sånn at den gule var tredje drakten og den blå var andre drakten..

 

<_< Dette skal jo faktisk være en påminnelse om 30-tallet! Historie er viktig!!!!!!!

Men hvordan blir 3. drakta?

Link to comment
Share on other sites

 

:blink: Dette skal jo faktisk være en påminnelse om 30-tallet! Historie er viktig!!!!!!!

Men hvordan blir 3. drakta?

 

Joda historie er viktig, men de strømpene er jo helt fæle! Kan tilvenne meg shortsen og trøya.. men strømpene var dråpa som fikk glasset til å renne over :)

Link to comment
Share on other sites

De hvite draktene er jo helt like de manu hadde i år :S Men, er vel nike som bestemmer designet da, men skulle hatt igjen blå fargne da :s

Link to comment
Share on other sites

Det bildet ser greit fake ut spør du meg. Er ganske sikker på at det er fake. Med andre ord, vi trenger ikke bekymre oss ennå. For slik resultatet ble likte jeg det ikke allikevel. Her er det altfor mye hvitt etter min mening. Og alt er jo mulig å mekke på photoshop, kan ikke forstå at dette er noe annet enn en god eller egentlig en dårlig photoshop jobb. Nike hadde jo aldri latt spillerene posere på et slikt bilde, når det ikke engang er offisielt på nike.com eller arsenal.com

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Det må jo også påpekes at Gilbertos ankler ser skummelt spinkle ut..kanskje derfor han ikke klarer å sentre så godt. ;) HVis det er fake så er jeg veldig imponert over den personen som har tatt seg så grundig tid til å fake et bilde. Bruke så mye tid på the gunners at man skulle nesten tro at det var en totte som har gjort det ;)

Link to comment
Share on other sites

Det med Gilbertos ankler er nok i sin skjønneste orden. Brasilianeren vår har bare helt sinnsykt tynne bein, jeg har tidligere sett det på et lagbilde uten leggskinn. Det er bare rett og slett helt sykt hvor tynne bein han har.

Skulle ikke drakten være ute for salg nå? Må vel se den før vi kan kjøpe den, eller satser Arsenal på at vi bare skal kjøpe den på pur patriotisme? Eller var det den sjette i neste måned den ble lagt ut for salg?

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Det med Gilbertos ankler er nok i sin skjønneste orden. Brasilianeren vår har bare helt sinnsykt tynne bein, jeg har tidligere sett det på et lagbilde uten leggskinn. Det er bare rett og slett helt sykt hvor tynne bein han har.

Skulle ikke drakten være ute for salg nå? Må vel se den før vi kan kjøpe den, eller satser Arsenal på at vi bare skal kjøpe den på pur patriotisme? Eller var det den sjette i neste måned den ble lagt ut for salg?

 

Den blir lagt ut neste mandag og vi kan da få den i juli ;)

Link to comment
Share on other sites

Føler det blir feil å se Arsenal i hvitt.... Og de strømpene ser jo absolutt ikke bra ut.

Blir jo rimelig mismatch når flere av spillerne har blå, gule, røde og hvite fotballsko i tillegg.. :)

 

Kanskje på tide å bytte til noe annet enn Nike??

Link to comment
Share on other sites

Er enig med at det ikke passer helt med skofargene til de forskjellige, men utover det synes jeg faktisk drakta er ganske fin, med stømper og det hele.

Og det panoramabildet med spillerne rundt på Arsenal station er rett og slett knalltøft!

Link to comment
Share on other sites

Må også si at det er ikkje det samme å se arsenal i hvitt..

Men jeg må ærlig si at jeg synes drakta var litt stilig.

Negativer er jo at klubber som Spudz har denne fargen på drakta, men jeg går vell ut i fra at vi blir vant med denne drakten også..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...