Jump to content

Bortedrakt 2007/2008


Up the Arse

Recommended Posts

  • Replies 257
  • Created
  • Last Reply

away.jpg

 

her kommer det enda en drakt som kan være et alternativ til neste års borte drakt..persolnig synes eg at denne er finere enn både den hvite og den svarte..

 

Garantert fake!

Ser lett rød kant rundt armene og inni, altså farge etter det røde på armene på den her. Og hvis du ser på foldene i den jeg ga link i 'her', og den som er på bildet i quoten, så ser du at de er helt like. Det er helt klart at det er den i quoten som er fake. Den har mye dårligere kvalitet, og den byttelappen henger på samme plass osv..

 

Nice try, sier jeg bare til den som har modda den, men du bør ha adskillig bedre skills om folk skal bite på..

Link to comment
Share on other sites

Det er slått fast for en stund siden at den er fake, Helmik'n. Personlig vil jeg heller ha den enn den hvite, men om det blir hvitt håper jeg iallfall at det ikke blir den Helge posta, men den Jazze posta. Den var noe bedre.

Link to comment
Share on other sites

Som sagt, den gule er jo fake, men skulle ønske det var motsatt, at den gule var ekte og hvite var fake...

 

Jeg er ikke enig med deg, jeg synes den fak(e)a gule og blå er helt grusom! den hvite og rød er jo nydelig!

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Jeg synes faktisk at den nyeste hvit/rød drakten er fin men man må nok da ha svart eller enn annen farge på resten skal det være noe vits. Ang den gule så er den helt fake, den og en annen verson som er postet her. Det er samme bildet som bare er fixet på!

 

3892707945870fake.JPG

Link to comment
Share on other sites

Som sagt, den gule er jo fake, men skulle ønske det var motsatt, at den gule var ekte og hvite var fake...

 

Jeg er ikke enig med deg, jeg synes den fak(e)a gule og blå er helt grusom! den hvite og rød er jo nydelig!

 

Are you Tottenham in disguise? Hvitt er Tottenham, gult og blått er Arsenal. Dermed sier det seg selv at den fake drakten burde være den originale

Link to comment
Share on other sites

Jeg hater t*******m, men den gule og blå her HELT GRUSOM!

 

Kan jo tenkes at en original drakt ville sett litt annerledes ut

 

Jeg synes iallefall at den hvite ikke er noe særlig å se på. Liker ikke drakter der man bare har snudd om på fargene fra hjemmedrakten

Link to comment
Share on other sites

Jeg hater t*******m, men den gule og blå her HELT GRUSOM!

Den synes jeg faktisk var fin. Den hviote hadde sikkert vært fin den også.... til et annet lag enn Arsenal! Hvit hovedfarge på draktene og Arsenal? Sier som jeg sa i mitt forrige innlegg i Henry tråden; NEI NEI NEI NEI NEI!!!

 

Likte denne gule selv om den var fake. Minnet meg litt om de fra 03/04. De skulle jeg likt å hatt igjen, er jo uslåelige i dem :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er nAA i Bulgaria. Her selger de den blAA og svarte stripete drakten. Hun som selger den sier at de har hatt den siden sist sommer og at den er helt ekte. Lurer pAA om dette er AArets 3. drakt. Trodde at AArets 3. drakt var blAA jeg..

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Ja, her er den siste versonen av neste sesongs borte drakt. Sikkert fake den også men har en label som dere ser på bildet som kan gi et inntrykk av orginalitet.. Personlig liker jeg den ikke, synes heller da at den rød/hvite er bedre.

 

 

7668648525000ars2dc1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg er nAA i Bulgaria. Her selger de den blAA og svarte stripete drakten. Hun som selger den sier at de har hatt den siden sist sommer og at den er helt ekte. Lurer pAA om dette er AArets 3. drakt. Trodde at AArets 3. drakt var blAA jeg..

Årets tredje drakt var blå ja, helt lik som den vi hadde som andre drakt for 2 år siden.. BTW så ville eg hatt den gule som var fake.

Link to comment
Share on other sites

Det skal mest sannsynlig være den kellex kom fram med, for tror det var igår arsenal gikk ut å sa at det var chapman som hadde noe med drakten å gjøre.

 

:Arsenal has always been at the cutting edge of the football world. And no man in Arsenal's illustrious history has been more innovative than Herbert Chapman.

In the weeks building up to the kit launch, we'll be focusing on Chapman's innovations. Arsenal.com will tell the story behind the ideas which transformed the game forever.

 

 

The new away kit is out on July 5. Pre-order your kit online from June 11 onwards and you'll get a free football!*

Link to comment
Share on other sites

The new away kit is out on July 5. Pre-order your kit online from June 11 onwards and you'll get a free football!*

 

Det tilbudet skal jeg seriøst vurdere, men jeg håper drakten blir fin. Den hvite har jeg ikke veldig lyst på.. <_<

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

whitekit1.jpg

 

 

Litt uvant ja, er ikke helt sikker på om jeg liker den..Men man vokser den vel på seg. Nå er det jo slik at arsenal har pleid å bruke bortedrakt mot lag som Bolton og Fulham, så med en slik drakt så vil vel likheten bli for mye..

Skal kjøpe den da jeg reiser over på Emirates cupen, blir sikkert mer fan av den når jeg ser de spille i den.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...