Jump to content

Bortedrakt 2007/2008


Up the Arse

Recommended Posts

tross all kritikken mot fargevalget på den nye bortedrakten synes jeg den er ganske stilig. selv om møkkalag som tottenham har hvitt så får kanskje bortedrakten hvitt til å være kult igjen :)

rødfargen på shortsen minner mye om den forrige hjemmedrakten(om det ikke er den samme). alt i alt en fet bortedrakt. eneste jeg jeg stusser på er den forbannet stygge fonten som brukes

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 257
  • Created
  • Last Reply

Fikk drakta på lørdag og en nydelig fotball med.

Dette er en nydelig drakt med en del skrift på om HC.

Meget fornøyd.

 

Hvor handlet du den?

 

Jeg kjøper igjennom AN og venter på sendingen enda :P

 

Arsenal.com

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da er det offisielt, vår nye 3 drakt, og den vil nok også bli brukt mot lag som bolton.

 

http://shop.arsenal.com/arsenal/dept.asp?d...t=1058&mscssid=

 

Dere synes sikkert jeg er sær, men den var deeeilig!! :) Likte fargene og mønsteret. Gull på kantene slår også an..

 

Syntes den var rå jeg også :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal bestille bortedrakten og denne drakten.. Blir nok å bestille fra Arsenal.com :)

Likte forøvrig denne drakten veldig godt, og gleder meg til å se gutta spille i disse draktene..

Også er det vel gull-farget Etternavn og nummer på disse?

Link to comment
Share on other sites

Man venner seg vel til det meste. Men denne tredjedrakten... Maken til "uArsenalsk" Arsenal-drakt tror jeg aldri jeg har sett. :)

 

Jeg trenger tid på denne. Mye tid!

 

Den blir forbigått i stillhet fra min side...liker den ikke i det hele tatt.

Link to comment
Share on other sites

Man venner seg vel til det meste. Men denne tredjedrakten... Maken til "uArsenalsk" Arsenal-drakt tror jeg aldri jeg har sett. :)

 

Jeg trenger tid på denne. Mye tid!

 

Den blir forbigått i stillhet fra min side...liker den ikke i det hele tatt.

 

Den var mildt sagt stygg! Er ikke designer, men den der drakta går rett inn på topp 10 lista over de mest smakløse draktene som noensinne har eksistert. Det ser ut som de har lappet sammen et par flagg for så å klistre på de ulike merkene.

Link to comment
Share on other sites

Man venner seg vel til det meste. Men denne tredjedrakten... Maken til "uArsenalsk" Arsenal-drakt tror jeg aldri jeg har sett. ;)

 

Jeg trenger tid på denne. Mye tid!

 

Den blir forbigått i stillhet fra min side...liker den ikke i det hele tatt.

 

Den var mildt sagt stygg! Er ikke designer, men den der drakta går rett inn på topp 10 lista over de mest smakløse draktene som noensinne har eksistert. Det ser ut som de har lappet sammen et par flagg for så å klistre på de ulike merkene.

Slenger meg på eg også. Denne var uspiseleg. Gi meg heller traktor drakten!

Link to comment
Share on other sites

Man venner seg vel til det meste. Men denne tredjedrakten... Maken til "uArsenalsk" Arsenal-drakt tror jeg aldri jeg har sett. ;)

 

Jeg trenger tid på denne. Mye tid!

 

Den blir forbigått i stillhet fra min side...liker den ikke i det hele tatt.

 

 

hvorfor det?? synes den var ganske fin eg, skal minst ha meg 2 stk av tredje drakten nå iløpet av året..

 

btw, er det noen som vet hvor man får kjøpt denne??

87024.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...