Jump to content

Bortedrakt 2007/2008


Up the Arse

Recommended Posts

  • Replies 257
  • Created
  • Last Reply

Skulle jeg valgt blant den svarte og hvite ville jeg valgt svart. Hvitt blir for.... feil. Klubben kan umulig ville såre sine fans ved å lage en hvit bortedrakt, altså totten*** farger.

 

Dessuten er velde fleste fornøyd med gule/blå bortedrakter.

Link to comment
Share on other sites

Svarte for en råtten drakt!!!

Håper virkelig at du tar feil der!!!

Hvis de som designer draktene til Arsenal ikke klarer å komme fram til noe bedre enn det der så er det ganske pinlig, rett og slett stygt dessverre. Irriterer med litt at fotballen er blitt så sinnsykt kommersialisert at Arsenal bytter ut fine drakter bare for å bytte de ut slik at det genereres mer inntekter til klubben. Når det er de tenker på synes jeg heller vi skulle hatt to kontinuerlige drakter som 1. og 2. drakt og heller en 3.drakt som nesten aldri ble brukt som kunne være litt spesiell, for eksempel rosa eller lysegrønn.

 

Skal jeg vise dere et kjempestilig draktsett som Arsenals designere klarte å komme opp med allerede i 2003 eller 2004;Nr 3 og 4 her er flotte drakter som overgår ALT som har kommet etterpå:

 

http://images.google.no/images?svnum=10&hl...8k+etter+bilder

 

Edit: Jeg kom akkurat på at oransje og mørk mørk blå er sinnsykt stilig. Oransje trøyer med mørkeblåe ermer, mørkeblå shorts og oransje leggsokker hadde vært noe. Jeg vil presisere at det skal være veldig mørk blå, nesten svart. Ikke helt svart fordi det er ikke langt nær like fint.

Link to comment
Share on other sites

Svart blir eventuelt nr 3 i rekken. Jeg vedder en 1000-lapp med hvem som helst her inne på forumet på at min kilde har rett. Noen som våger? ;) :P

 

arsenal.jpg

 

Blir det denne? :o ;) :blink:

 

 

det BLIR hvit..

 

ARSENAL 07\08:

 

Home - True Red

Away - White

International - Red Current/Obsidian/Met. Gold (Maroon)

 

 

and also: http://www.whoateallthepies.tv/2007/05/arsenals_white.html

Link to comment
Share on other sites

Den Helge postet er rett og slett fæl. Grønt langs hals og ermer? Nei takk!

 

Derimot er den Jazze postet rett over mye bedre! Selv om jeg gjerne ville hatt meg frabedt en hvit bortedrakt. Men kommer nok til å kjøpe den uansett, er jo tross alt ekte gooner!

 

Forresten: Fant en veldig bra side med oversikt og bilder over de forrige hjemme/borte draktene vi harr hatt gjennom en lang årrekke. Bare å scrolle nedover: http://the-cannon.com/kits/

Link to comment
Share on other sites

En ting, jeg har visst og sett det før, men ikke tenkt over det:

I 01/02 og 99/00 hadde vi på hjemmedrakten, sponsoren Dreamcast, men på bortedrakten hadde vi Sega..... Anyone?

 

Forresten, jeg elsker den nye bortedrakten allerede! :)

Link to comment
Share on other sites

En ting, jeg har visst og sett det før, men ikke tenkt over det:

I 01/02 og 99/00 hadde vi på hjemmedrakten, sponsoren Dreamcast, men på bortedrakten hadde vi Sega..... Anyone?

 

Forresten, jeg elsker den nye bortedrakten allerede! :)

 

Fordi det var Sega Dreamcast.. Maskinen som konkurrerte mot Playstation 1.

Link to comment
Share on other sites

Tar meg den frihet å klippe litt i innlegget ditt:

 

Svarte for en råtten drakt!!!

 

3.drakt som nesten aldri ble brukt som kunne være litt spesiell, for eksempel rosa eller lysegrønn.

 

Edit: Jeg kom akkurat på at oransje og mørk mørk blå er sinnsykt stilig. Oransje trøyer med mørkeblåe ermer, mørkeblå shorts og oransje leggsokker hadde vært noe. Jeg vil presisere at det skal være veldig mørk blå, nesten svart. Ikke helt svart fordi det er ikke langt nær like fint.

 

Om ikke de draktforslagene du kommer med er råtne så vet ikke jeg...

Rosa eller lysegrønn arsenaldrakt?

Arsenal med Aafk-drakt?

 

Nei, da tar jeg den hvite any day.

Link to comment
Share on other sites

Tar meg den frihet å klippe litt i innlegget ditt:

Svarte for en råtten drakt!!!

3.drakt som nesten aldri ble brukt som kunne være litt spesiell, for eksempel rosa eller lysegrønn.
Edit: Jeg kom akkurat på at oransje og mørk mørk blå er sinnsykt stilig. Oransje trøyer med mørkeblåe ermer, mørkeblå shorts og oransje leggsokker hadde vært noe. Jeg vil presisere at det skal være veldig mørk blå, nesten svart. Ikke helt svart fordi det er ikke langt nær like fint.

Om ikke de draktforslagene du kommer med er råtne så vet ikke jeg...

Rosa eller lysegrønn arsenaldrakt?

Arsenal med Aafk-drakt?

Nei, da tar jeg den hvite any day.

 

Gjør meg nesten ingenting om Arsenal har en stygg 3.drakt som laget aldri bruker så lenge 1. og 2. drakten er stilige begge to. Så lenge 2.drakten beholder sitt gule preg fra sesong til sesong med litt forandring i hvilke andre farger som er i den(Blått neste år, grå begynner å bli litt kjedelig) så er jeg fornøyd. Juventus fansen som ikke kunne tåle den rosa drakten til laget deres brydde seg vel ikke så alt for mye om det siden de vel skjønte at drakten var et lite PR-stunt fra Juventus. Akkurat som Branns rosa keeperdrakt er et PR-stunt fra Brann som i realiteten nesten aldri vil bli brukt men likevel selger en del. Forresten så trekker du et utsagn i mitt innlegg ut fra dets sammenheng. Jeg skrev rett før rosa eller lysegrønn: Hvis det er det de tenker på så synes jeg heller de skulle ha en litt spesiell 3.drakt. For eksempel rosa eller lysegrønn, selvfølgelig hadde det vært forferdelig å se et Arsenal lag løpe rundt i rosa drakter for eksempel borte mot ManU. Men poenget mitt er at vi bør ha to drakter som alltid kan brukes: den vanlige hjemmedrakten og en bortedrakt med mye gult i der de(n) andre fargen(e) varierer litt fra år til år. Da kan vi ha ett PR-stunt av tredjedrakt som selger godt. Mitt forslag er at bortedrakten er gul og blå til neste år slik at vi bryter litt opp med det litt kjedelige gråe preget(Ikke misforstå, den gule og grå drakten er fin den). AAFK-drakt hadde det i alle fall ikke blitt, drakten skulle vært mørkere blå og mørkere oransje, noe a la Valencia brukerHer

Jeg må presisere en gang til at denne drakten i tilfelle skulle vært tredjedrakten vår.

Link to comment
Share on other sites

Litt usikker på om bildet jeg har postet er helt riktig ifht de fargene som omgir alt det hvite. Faktisk sier min kilde at det er mer grått i stedet for grønt i fargene på kragen. Og mer begunder i stedet for rødt på armene! Jeg er usikker på buksa, men tror den skal være hvit.

 

Jeg tror dette blir bra, jeg! Så kan vi glede oss til gult og blått utover sesongen, når vi ser at vi ikke har noe å vinne... :)

 

Neida, jeg har tro på sesongen jeg. Så får vi se! :)

Link to comment
Share on other sites

Litt usikker på om bildet jeg har postet er helt riktig ifht de fargene som omgir alt det hvite. Faktisk sier min kilde at det er mer grått i stedet for grønt i fargene på kragen. Og mer begunder i stedet for rødt på armene! Jeg er usikker på buksa, men tror den skal være hvit.

 

Jeg tror dette blir bra, jeg! Så kan vi glede oss til gult og blått utover sesongen, når vi ser at vi ikke har noe å vinne... :)

 

Neida, jeg har tro på sesongen jeg. Så får vi se! :)

 

 

Litt lettet over at ingen veddet mot deg da ? Eller ? :)

Link to comment
Share on other sites

Det trengs alltid litt tilvenning til de nye draktene. Jeg likte ikke drakten for denne sesongen, og jeg likte ikke draktene før forrige sesong. Det er en vanesak, og hvis det her skulle vise seg å bli den nye bortedrakta skal jeg vel klare å venne meg til det også. Men jeg liker den ikke enda!

Link to comment
Share on other sites

away.jpg

 

her kommer det enda en drakt som kan være et alternativ til neste års borte drakt..persolnig synes eg at denne er finere enn både den hvite og den svarte..

Link to comment
Share on other sites

(Bilde)

 

her kommer det enda en drakt som kan være et alternativ til neste års borte drakt..persolnig synes eg at denne er finere enn både den hvite og den svarte..

 

Enig. Jeg liker ikke den hvite særlig godt. Skulle greid å venne meg til den, men jeg kan ikke si jeg liker den særlig godt nå.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...