Jump to content

Bortedrakt 2007/2008


Up the Arse

Recommended Posts

  • Replies 257
  • Created
  • Last Reply
Guest kellex

Den blå/svarte drakten har som sagt blitt tydelig bevist er fake ved photoshop eller noe..beviset er klart! Dette er en drakt som har svirret rundt i 1 års tid nå og er prikk lik barca sin drakt men med editering. Ang drakten som vises nå så er nok av folk som lager fake drakter. Husker første arsenal drakta jeg kjøpte hos en fyr som solgte div drakter for 200 kr stk, fant ut etter hvert at drakten var ganske anderledes og det er nok av slike tilfeller. Tviler på at nike lager en drakt som har blitt laget av andre privat personer for 1 år siden. Men drakten er kul nok den, og jeg hadde kjøpt den hadde den vært ekte. Ang den hvit/røde drakten så ser jeg ikke hvordan arsenal skal spille med en drakt som er så og si helt like orginalen men med reverserte farger..Vitsen med bortedrakt er å gjøre tydelig forskjell på draktene(i vårt tilfelle blir det mot lag som har rød eller hvit preget drakter, lite logisk at drakten skal være hvit/rød altså samme farge system som hjemme drakten og da samme farge som det laget vi skal bruke alternativ farge! Da er vitsen helt borte! Tipper det blir en stilig gul eller blå drakt. I de siste årene kan det tyde på at drakten blir blå(en klar fageskille fra lag som liverpool, united osv)

 

7295045312500Uten%20navn.JPG

 

 

Ps: E`n på Emirates logoen ser kunstig ut(den blå/svart drakten)..stemmer ikke helt med mønsteret på drakten. Ser ut som den er på både den blå og svarte delen av drakten..Eller er det bare meg?

Link to comment
Share on other sites

Ps: E`n på Emirates logoen ser kunstig ut(den blå/svart drakten)..stemmer ikke helt med mønsteret på drakten. Ser ut som den er på både den blå og svarte delen av drakten..Eller er det bare meg?

 

eg skal ikke være noen kverrulant her, men eg synes ikke drakta så fake ut, men det er mulig at drakta er fake ja, uansett så vil eg ikke ha en hvit borte drakt, men den gule drakten fra 2003 vil eg ha gjerne tilbake. den var fin og så var det en "sterk" og fin gul farge på den..

 

2003arsenalawayl.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dersom jeg forsto guiden på Arsenal-museet riktig, så vil den nye bortedrakten ha samme fargekombinasjon som dette skjerfet (med mindre et annet stripete skjerf med samme logogen har kommet), og da med mest hvitt:

 

Basis for ny bortedrakt?

(Fikk ikke lagt inn bilde.. sorry)

 

Det var på lørdag i forbindelse med West Ham kampen dette ble sagt.

Link to comment
Share on other sites

Ps: E`n på Emirates logoen ser kunstig ut(den blå/svart drakten)..stemmer ikke helt med mønsteret på drakten. Ser ut som den er på både den blå og svarte delen av drakten..Eller er det bare meg?

 

eg skal ikke være noen kverrulant her, men eg synes ikke drakta så fake ut, men det er mulig at drakta er fake ja,

 

I en link som er postet her tidligere, ser du at kantene og brettene på drakta er helt like. De ville nok tatt en nytt bilde av drakta om det var offisielt, isteden for å modde på et gammelt bilde.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Dersom jeg forsto guiden på Arsenal-museet riktig, så vil den nye bortedrakten ha samme fargekombinasjon som dette skjerfet (med mindre et annet stripete skjerf med samme logogen har kommet), og da med mest hvitt:

 

Basis for ny bortedrakt?

(Fikk ikke lagt inn bilde.. sorry)

 

Det var på lørdag i forbindelse med West Ham kampen dette ble sagt.

 

 

Linken funker ikke sandis, har du en ny eller?

Link to comment
Share on other sites

ja det være at borte drakten til neste sesong kan bli lik farge som dette skerfet ja og ganske lik den jubeleums drakten fra i fjor, men brun vil eg ikke ha, og siden eg er godset fan vil eg ikke ha noen mjøndalen farge, hvis dere tok an...

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil gjerne kommentere den blå og svarte drakta(den fake).....

Når jeg så på den, så ga den meg en liten Braveheart følelse. Mel Gibson som har malt fjeset sitt med blåe striper.. Ufattelig rå film.....

 

Men Anyways.... Håper neste års bortedrakt blir samme som i 2003!

Link to comment
Share on other sites

Jeg går for gul bortedrakt, av den enkle grunn at vi aldri vinner serien med noe annet.

 

Dog ønsker jeg meg ikke gul anno 1993 eller 1985. Disse var ikke akkurat balsam for øyet.

 

 

Bilder av Arsenal-drakter.

 

 

yes, det var det eg trodde. tredje drakten vår var blå ja, lurer på hvor man får kjøpt denne??

 

ca1cd15a.gif

Link to comment
Share on other sites

Jeg går for gul bortedrakt, av den enkle grunn at vi aldri vinner serien med noe annet.

 

Dog ønsker jeg meg ikke gul anno 1993 eller 1985. Disse var ikke akkurat balsam for øyet.

 

 

Bilder av Arsenal-drakter.

 

 

yes, det var det eg trodde. tredje drakten vår var blå ja, lurer på hvor man får kjøpt denne??

 

ca1cd15a.gif

Hjemmedrakten der er jo ikke sånn den er på virkelig....

Link to comment
Share on other sites

Jeg går for gul bortedrakt, av den enkle grunn at vi aldri vinner serien med noe annet.

 

Dog ønsker jeg meg ikke gul anno 1993 eller 1985. Disse var ikke akkurat balsam for øyet.

 

 

Bilder av Arsenal-drakter.

 

 

yes, det var det eg trodde. tredje drakten vår var blå ja, lurer på hvor man får kjøpt denne??

 

ca1cd15a.gif

Hjemmedrakten der er jo ikke sånn den er på virkelig....

 

Den som er på den greie som skifter er feil, men ikke den som er på sida!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...