Jump to content

Bortedrakt 2007/2008


Up the Arse

Recommended Posts

Hei

 

Det ryktes at Arsenal skal stille i hvite bortedrakter neste sesong. Er vel bare løse rykter nå, men hvem vet? Står en liten snutt på Arseblog i dag.

 

Det er i så fall en del år siden hvit har vært brukt i en bortedrakt. På denne plakaten her er det en hvit drakt oppe i høyre hjørne, samt nr fire fra venstre. Er det noen som har noe info på dette? Bildet er ikke av skarpeste sort, så klarer ikke helt å se årstallene, men den siste hvite kan ha vært fra 60 tallet?

 

Blir spennende å se hva det blir til. Jeg er ikke helt med på tanken om hvit bortedrakt.

 

Up the Arse

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 257
  • Created
  • Last Reply

Hadde vært vanvittig kult med ny farge. Hvit ville vært bra som forandring fra våre gule og blå, som nesten er annenhver sesong. Holder på å designe den nye bortedrakten på skolen(slapp av er ikke offisielt B) ), tenkte jeg skulle prøve med en ny farge, men den endte i blå. Kanskje jeg skal endre det da. Men er jo samme farge som spudz da :) Tror det blir blå, men alltid gøy med forandring, tror ikke vi tar gul for pengene's del.

Link to comment
Share on other sites

Hvite bortedrakter? Nei, jeg vet ikke helt. Hadde blitt litt Tottenham da :) . Men jeg syntes vi kunne hatt de sølv draktene vi hadde for noen år siden. Husker jeg ikke feil var de i 03/04 sesongen vi hadde de. Eller tar jeg feil? Gule og blåe er bare skam bra. Vi får se, som sakt hadde vert stillig med sølv draktene igjenn.

Link to comment
Share on other sites

Jeg liker egentlig gulfargen jeg, og håper egentlig på en drakt av mørk variant. Vel, uansett farge, så får vi bare håpe på at de blir fine. :)

 

 

Enig...eg og kunne tenkt meg ein litt mørkare variant, kanskje mørke blå igjen? B) eller Brun som vi også har hatt.. :( Eg og håpa dei blir fine ;)

Link to comment
Share on other sites

bare hvit?? det blir jo helt feil........Manure og Spudz-drakter det jo....

 

Foretrekker faktisk blå bortedrakt foran hvit.

Blå har vi hatt et par ganger før, men jeg syns vi skal fortsette med gul.

Link to comment
Share on other sites

bare hvit?? det blir jo helt feil........Manure og Spudz-drakter det jo....

 

Foretrekker faktisk blå bortedrakt foran hvit.

Blå har vi hatt et par ganger før, men jeg syns vi skal fortsette med gul.

United har rød hjemmedrakter sånn som oss, om det skulle vært sånn som noen sier kunne vi ikke spilt i drakt i det hele tatt. Ch€l$£i har blå, scousers og manure har rød, og scum har hvite osv. Det var jo synd da, er ikke så fint uten drakter til en fotballklubb, kaldt blir det nok også :D

Link to comment
Share on other sites

Blir ikke imponert om man vraker den gule drakta. Det er unødvendig at man skal tukle for mye med tradisjonene. Arsenal bør forbindes med de to farge rød og gul.

 

Om man på død og liv skal ga vekk fra den gule drakta, så velg nå i alle fall ikke hvit. Da går det bedre med blå.

 

Håper at dette ikke eier rot i virkeligheten.

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som har en link eller god info på Arsenal sin drakthistorie? Jeg har vært rundt på nett og funnet noe, men mye er det samme som står blant annet på Arsenal.com. Det er skrevet mest om hjemmedraktene, og endringene som har blitt gjort på dem opp gjennom årene.

 

Kunne tenke meg å lest om alle settene de har brukt, både hjemme og borte.

 

Kan noen bekrefte om Arsenal noen gang har brukt hvite bortetrøyer med røde kanter? Det var et utydelig bilde av dette på linken jeg la inn i første post, men på et annet oversiktsbilde jeg fant var ikke de hvite med.

 

Flott om noen har noe info å komme med.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har elsket de bortedraktene vi har hatt de siste sesongene, særlig den blå i 2004. Kombinasjonen av mye blå, litt rødt og gult var nydelig :D. Hvitt blir for kjedelig synes jeg. Hvis vi skal ha en ny farge vil jeg ha grønn ;) --> bortedrakta 82-84 var ganske ålreit synes jeg ;) http://hem.passagen.se/arsenalshirts/

Link to comment
Share on other sites

Rød hjemme, gul borte og blå som tredjevalg.

 

Det er mine favoritter, og hvitt vil jeg ikke ha. Vil ikke ha samme farge som spurvene og Bolton.

 

Helt enig!!

Det er nok best,bedre med gulfarget bortedrakt enn hvitfarget :P

Tror ikke den hvite blir noe skukses(HVIS DET BLIR NOE DA)lite sansynelig :blink:

Link to comment
Share on other sites

Rød hjemme, gul borte og blå som tredjevalg.

 

Det er mine favoritter, og hvitt vil jeg ikke ha. Vil ikke ha samme farge som spurvene og Bolton.

 

 

 

ja, er ikke dette årets 3 drakt?? er det noen som vet det?

 

arsenalthirdug6.png

Link to comment
Share on other sites

Rød hjemme, gul borte og blå som tredjevalg.

 

Det er mine favoritter, og hvitt vil jeg ikke ha. Vil ikke ha samme farge som spurvene og Bolton.

 

 

 

ja, er ikke dette årets 3 drakt?? er det noen som vet det?

 

arsenalthirdug6.png

 

 

Vet ikke om den drakten er 3.drakt,men har sett den før Jazze :P

Den er drit kul syns jeg da... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Rød hjemme, gul borte og blå som tredjevalg.

 

Det er mine favoritter, og hvitt vil jeg ikke ha. Vil ikke ha samme farge som spurvene og Bolton.

 

 

 

ja, er ikke dette årets 3 drakt?? er det noen som vet det?

 

arsenalthirdug6.png

 

 

Vet ikke om den drakten er 3.drakt,men har sett den før Jazze :P

Den er drit kul syns jeg da... :blink:

 

Helt enig! Sinnsykt kul den var ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...