Jump to content

Bortedrakt 2007/2008


Up the Arse

Recommended Posts

Rød hjemme, gul borte og blå som tredjevalg.

 

Det er mine favoritter, og hvitt vil jeg ikke ha. Vil ikke ha samme farge som spurvene og Bolton.

 

 

 

ja, er ikke dette årets 3 drakt?? er det noen som vet det?

 

arsenalthirdug6.png

 

oi koffor bruker vi ikke den den var jo konge :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 257
  • Created
  • Last Reply

En ny verson av kommende bortedrakt, sikkert fake men morsomt likevell :P Minner meg litt om uniteds bortedrakt..

 

 

2432448437500newkit.jpg

 

 

Kanskje ikke fake likevel? Se dette fra Online Gooner:

Ny drakt?

 

Up the Arse

 

 

Den var tøff, men kansje litt for lik manu sin :P

Link to comment
Share on other sites

Så lenge nike syr for Arsenal og man u vil vel ting ligne litt. Nå har ikke jeg peiling på hvordan de designer nye drakter, men forstår det slik at de har en del templates de følger.

 

Ser du på skjerf, luer og artikler i den stilen, er mye av utvalget likt for begge klubber. Bare fargene som er endret.

 

Up the Arse

Link to comment
Share on other sites

Kanskje ikke fake likevel? Se dette fra Online Gooner:

Ny drakt?

 

Up the Arse

Æsj og bæsj! Skal vi ha lik Hottentotten drakter? Vi skal ha røde hjemme og gule/blå borte!

 

Jeg vil iallefall ikke ha hvite drakter! :P

Link to comment
Share on other sites

Og enda mer, denne fra arseblog.com. Ikke helt lik. Av en eller annen grunn finner jeg dette med drakter veldig spennende, selv om jeg aldri kjøper. Altid en spenning med hvordan nye drakter blir

 

Here goes

 

Up the Arse

det står jo wal-mart på den! Men borte drakten vi hadde i 02/03 vil jeg ha tilbake med fly emirates :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg liker egentlig gulfargen jeg, og håper egentlig på en drakt av mørk variant. Vel, uansett farge, så får vi bare håpe på at de blir fine. :D

 

 

Helt enig

Link to comment
Share on other sites

det står jo wal-mart på den! Men borte drakten vi hadde i 02/03 vil jeg ha tilbake med fly emirates :D

 

Vel, Wal-Mart saken er vel en prank fra Tom som gjør mye for Arseblogger. De viser vel hva de synes om hvit drakt og mulig oppkjøp. Skremmende stygt.

 

Up the Arse (som liker 70 tallets bortedrakter)

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Lurer på hvordan shorts og sokker blir på den nye borte drakten da den ikke kan blandes med rød og muligens hvit..Kanskje det blir svarte soker og shorts? Det skal være klar forskjell på arsenals bortedrakt og motstandernes røde drakter(som også er gjerne preget av hvit som hjemme drakten til arsenal) Regner med at vi får en mer riktig bekreftelse i juli da drakten legges ut til salg i august.

Link to comment
Share on other sites

Spenende, og lurer veldig på hvordan den nye drakten blir..Står ingenting om at den er hvit enda..

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...t+coming+July+5!

 

Minnedrakt for Herbert(merk at jeg skrev rett navn denne gangen, og ikke Graham ;) ) Chapman gitt. Herbert Chapman var jo en visjonær som mellom annet gav drakten vår hvite ermer. Tar man dette i betraktning så kan man jo risikere at den hvite drakten faktisk er ekte likevel...

Link to comment
Share on other sites

Spenende, og lurer veldig på hvordan den nye drakten blir..Står ingenting om at den er hvit enda..

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...t+coming+July+5!

 

Minnedrakt for Herbert(merk at jeg skrev rett navn denne gangen, og ikke Graham ;) ) Chapman gitt. Herbert Chapman var jo en visjonær som mellom annet gav drakten vår hvite ermer. Tar man dette i betraktning så kan man jo risikere at den hvite drakten faktisk er ekte likevel...

 

 

Tro om Arsenal fansen den gang synes de hvite armene brøt med tradisjonen? I de dager slapp de å vurdere om de skulle kjøpe drakten da.

 

Spennende å lese meningene angående denne hvite drakten Arsenal kan ende opp med neste sesong. Så vidt jeg har forstått ble den gule og blå varianten introdusert i 68/69 sesongen (utenom en oransje som ble brukt i FA Cup finalen i 1950). Før dette spilte ofte Arsenal i helblå eller helhvite bortedrakter (tro om det finnes bilder noe sted?). I så måte er det ikke veldig utradisjonelt at neste års drakt kan bli hvit. Det er vel bare det at vi er vandt til blå/gul de siste 30-40 årene, samt bildene med diverse pokaler i disse draktene som gjør at hvit (og forsåvidt blå) er helt galt for Arsenal.

 

Up the Arse

Link to comment
Share on other sites

det er mulig at denne er aktuell og: 20070321_kit_concept.gif

 

tenker på spudz med en gang, denne vil ikke jeg ha!!

tviler sterkt på at denne er aktuell i det hele tatt. en borte drakt må ha andre farger enn hjemmedrakten slik at det i det hele tatt er vits i å ha den som reserve når vi spiller mot lag som også har røde og hvite hjemmedrakter.

 

derfor er nok også forslaget med hvit hjemmedrakt en spøk eller noe sånt. bortedrakten vår de siste 40-åra har funka fordi veldig få lag kombinerer rødt eller hvitt med blått eller gult. tipper derfor det fortsetter sånn.

 

hvis ikke er jo de mest nærliggende kontrastene grønn/blå og svart. hadde vi ikke grønne med svarte armer en gang på 80-tallet?

 

men så spørs det jo, når man lager en minne drakt til Chapman..

Link to comment
Share on other sites

hvis ikke er jo de mest nærliggende kontrastene grønn/blå og svart. hadde vi ikke grønne med svarte armer en gang på 80-tallet?

 

men så spørs det jo, når man lager en minne drakt til Chapman..

 

Her er den grønne bortedrakten. Den var vel i bruk i 1983 og 84.

 

Draktene Arsenal spilte med i årene på Highbury (hjemme og borte).

 

Up the Arse

Link to comment
Share on other sites

En ny verson av kommende bortedrakt, sikkert fake men morsomt likevell :) Minner meg litt om uniteds bortedrakt..

 

 

2432448437500newkit.jpg

 

 

Kanskje ikke fake likevel? Se dette fra Online Gooner:

Ny drakt?

 

Up the Arse

 

 

Den var tøff, men kansje litt for lik manu sin :D

 

 

Syns denne var fin jeg!

Link to comment
Share on other sites

 

Ja... på grensa til ganske fin denne her, men som nevnt tidligere i tråden er nok denne uaktuell.

Grunnen til dette, er at de er i samme farger som 1.drakta.

 

Legg merke til at når vi spiller mot f.eks Bolton på Rebook, så spiller vi med bortedrakter. Det er på grunn av at vi har hvitt på hjemmedraktene.

Derfor måtte vi evt neste år spilt i 3.drakta mot f.eks Bolton da, og det er ikke nødvendig å legge opp til det.. da er det bare å bruke andre farger på drakta, selv om denne var ganske fin!

Link to comment
Share on other sites

Ja sant! Hvorfor ikke? Den var helt grei, men foretrekker helst blå bortedrakt :) Den hvite var fin den også men som Helmikn sier blir nok den uaktuell..

 

Hvordan vet en sikkert at den hvite er uaktuell? Den kan fint være 2. drakt om den blå/gule blir tredje. Nå er fortsatt dette med ny bortedrakt på ryktestadiet. Det som er sikkert er at det skal komme en ny, og at klubben og nike har valgt et tema for den. Jeg vet ikke hvem som har mest info/innsikt i hva som blir endelig valg, men det ser ut til at de fleste blogger og nyhetssider (som feks arseblog og online gooner) regner det som 99% sikkert at den hvite blir den nye bortedrakten.

Link to comment
Share on other sites

Hørest jo rart ut at den nye drakten skal bli hvit når vi allerede har ett veldig hvitt draktsett i hjemmedrakten. Synes vi skal gå tilbake til gule trøyer, blå shorts og gule leggsokker som bortedrakt. I tillegg kan vi ha en eller annen litt spesiell tredjedrakt som kan forandres litt fra sesong til sesong. Kanskje noe helblått eller lysegrønt?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...