Jump to content

Bortedrakt 2007/2008


Up the Arse

Recommended Posts

  • Replies 257
  • Created
  • Last Reply

En relativt uarsenalsk 3. drakt som andre har sagt før meg, men var den hvite bortedrakten noe særlig bedre? Kanskje litt.

 

Uansett så kommer jeg nok til å kjøpe begge de nye draktene da jeg skal til London 21-23 september for å overvære Arsenal-Derby County kampen. Det blir min andre kamp på Emirates, tredje kampen totalt i London (Har vært 1 gang på Highbury).

 

Vet ikke helt hvem jeg skal ha bakpå draktene enda da, men. RvP og Eduardo kanskje?

Link to comment
Share on other sites

Syns dette bildet var skikkelig stilig ;)

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...&article=477567

 

Må nok kjøpe meg denne drakta tror jeg =)

 

Så litt ut som om den var laget av ren plast ved første øyekast, en slags regnjakke... :D

 

I tillegg til det, var den stygg, like stygg som traktor-drakta. At Arsenal kan skaffe seg en slik drakt er nesten uvirkelig!

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes den er fet, jeg, Jeg har sett langt styggere drakter. I den siste sesongen på highbury var jeg veldig skeptisk til hjemmedrakten ved første øyekast, men etter hvert forelsket jeg meg nærmest til den. Det er en vanesak, og jeg vil nok tro at prestasjonene i drakta kommer til å avgjøre om du liker eller hater drakta i løpet av sesongen :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...