Jump to content

Bortedrakt 2007/2008


Up the Arse

Recommended Posts

  • Replies 257
  • Created
  • Last Reply

Synes drakta virker veldig fin, og ikke minst ryddig.

Liker kombinasjonen med fargevalgene, og stripene i strømpene som gir litt ekstra nostalgi i drakta.

 

Jeg kopierer fra Arsenal.com:

"Add premier League badge

PLEASE NOTE: From the start of the 07/08 season The F.A. Premier League is introducing a new design for the official letters, numbers and sleeve badges that will be printed on player kits and also produced for replica sale. As a result, please be aware that the names, numbers and sleeve badges you purchase for the 06/07 season will not be the same as the ones that appear for season 07/08"

 

Noen som har sett hvordan det nye vil se ut?

Og, hva har dere valgt bakpå ryggen?

Link to comment
Share on other sites

Jo,drakta var fin den :P

Likte det meste egentlig, så tror det blir bra!

 

Blir artig å se dem i nye drakter neste sesong.

Det eneste minuset er at Spu*s har hvite drakter... Men vi Gooners overlever nok :)

Link to comment
Share on other sites

Har bare lyst til å sitere noe det Henry tydeligvis har sagt i forbindelse med den nye drakten:

 

Club Captain Thierry Henry commented: “I like the new away kit. I understand that it’s a bit of history for the Club because we used to wear white and I always like it when there is a bit of history. It’s always good, something fresh something new. You know when you have something behind the shirt - you know why we’re playing in white. It’s not just something out of the blue; I can’t wait to wear it.””[/i]

 

Er dette gode nyheter, eller har denne kommentaren kommet lenge før uroen i klubben blusset opp??

Ellers så synes jeg drakten er veldig fin, bestiller den snarest! :)

Link to comment
Share on other sites

Noen som kan forklare dette nærmere?

 

'2PLEASE NOTE: From the start of the 07/08 season The F.A. Premier League is introducing a new design for the official letters, numbers and sleeve badges that will be printed on player kits and also produced for replica sale. As a result, please be aware that the names, numbers and sleeve badges you purchase for the 06/07 season will not be the same as the ones that appear for season 07/08"

Link to comment
Share on other sites

Noen som kan forklare dette nærmere?

 

'2PLEASE NOTE: From the start of the 07/08 season The F.A. Premier League is introducing a new design for the official letters, numbers and sleeve badges that will be printed on player kits and also produced for replica sale. As a result, please be aware that the names, numbers and sleeve badges you purchase for the 06/07 season will not be the same as the ones that appear for season 07/08"

 

Dette betyr at tallene og navnene på draktene vil være annerledes på draktene til årets sesong enn hva de var på fjorårets drakter.

 

Blir vel også en endring på selve PL-merket som spillerne har på ermene

Link to comment
Share on other sites

Noen som kan forklare dette nærmere?

 

'2PLEASE NOTE: From the start of the 07/08 season The F.A. Premier League is introducing a new design for the official letters, numbers and sleeve badges that will be printed on player kits and also produced for replica sale. As a result, please be aware that the names, numbers and sleeve badges you purchase for the 06/07 season will not be the same as the ones that appear for season 07/08"

 

Dette betyr at tallene og navnene på draktene vil være annerledes på draktene til årets sesong enn hva de var på fjorårets drakter.

 

Blir vel også en endring på selve PL-merket som spillerne har på ermene

 

Betyr det at om man bestiller drakten nå, så får man ikke de nye bokstavene og tallene?

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Hvordan skal hjemmedrakta se ut da?

 

 

Alle lag har samme hjemmedrakt over 2 års tid(bortsett fra den Highbury sesongen) Bortedrakt skifter hvert år(bortsett fra Highbury sesongen og frem til nå) Nåværende hjemmedrakt vil derfor bli brukt en sesong til og om 2 sesongers tid vil vi få ny hjemme og borte drakt igjen. Arsenal vil nok aldri spille i en drakt som ikke er rød og har hvite armer!(bortsett fra den ene highbury sesongen da)

Link to comment
Share on other sites

Noen som kan forklare dette nærmere?

 

'2PLEASE NOTE: From the start of the 07/08 season The F.A. Premier League is introducing a new design for the official letters, numbers and sleeve badges that will be printed on player kits and also produced for replica sale. As a result, please be aware that the names, numbers and sleeve badges you purchase for the 06/07 season will not be the same as the ones that appear for season 07/08"

 

Dette betyr at tallene og navnene på draktene vil være annerledes på draktene til årets sesong enn hva de var på fjorårets drakter.

 

Blir vel også en endring på selve PL-merket som spillerne har på ermene

 

Betyr det at om man bestiller drakten nå, så får man ikke de nye bokstavene og tallene?

Link to comment
Share on other sites

Ted Drake spilte vel aldri under Herbert Chapman, men her er han i aksjon i hvit bortedrakt:

DRAKE_TED_jpg_2788.jpg

 

En annen spiller som ble hentet av Chapman var Alex James, som her er avbildet i hvit bortedrakt:

FIkk ikke lov til å legge inn to bilder. Klikk linken for å se.

 

Jeg sendte en forespørsel til Arsenal angående klubbens bortedrakter opp gjennom årene, og det hørtes ut som det skal komme mer stoff om disse på arsenal.com de neste ukene. Selv synes jeg det er veldig interessant med historien og draktene til klubben, men har funnet lite stoff om bortedrakter.

 

Så historisk sett ser den nye drakten grei ut. Men veldig uvant siden variasjoner over blå/gul er det vi er vant med de siste årene.

Link to comment
Share on other sites

Svæært fin ny bortedrakt. Jeg elsker fargesammensetningen og stilen.

 

Jeg likte veldig godt 3.drakta også jeg, men jeg ville likt å sett bedre bilde.. kanskje noen kan poste det hvis de kommer over noe..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...