Jump to content

2007.02.25 Chelsea N


ramsrud

Recommended Posts

  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Jeg syntes dommeren ble litt vel varm i trøye etterhvert. Men ellers var det en heroisk innsats fra ungutta. Jeg gleder meg til neste sesong!

Ade burde gitt seg etter den første diskusjonen med Webb, men jeg skjønner ikke i det hele tatt hvorfor han fikk rødt. Hvis det var noen flere fra Arsenal som skulle hatt rødt, skulle det vært Fabregas. Han prøvde å kvele Lampard!!!

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk innsats av ungommene. Ufyselig oppførsel av Chelseas spillere. Ufortjent seier til Englands kvalmeste lag.

 

 

Ja veldig bra jobbet av unggutta.. <_<

Synd med tap.

Så jeg blir bare mer og mer kvalm av og høre navnet Jose Morinho :xxx:

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes dommeren ble litt vel varm i trøye etterhvert. Men ellers var det en heroisk innsats fra ungutta. Jeg gleder meg til neste sesong!

Ade burde gitt seg etter den første diskusjonen med Webb, men jeg skjønner ikke i det hele tatt hvorfor han fikk rødt. Hvis det var noen flere fra Arsenal som skulle hatt rødt, skulle det vært Fabregas. Han prøvde å kvele Lampard!!!

Ade var det vel som dengte Bridge i bakken. Var vel derfor han fikk det røde kortet. Men hvem var det som ikke slåss på banen sier nå jeg.. Ingen som var noe bedre enn noen andre der..

Link to comment
Share on other sites

Er så jävelig pissed på de jävla cheaterne nå!! Fy faen. Drogba skulle ikke fått lov til å spille fotball. Han diver så jävelig.. Samme med Robben!.. Jävelig bra innsats av alle gutta våre.. Vi skal väre stolte av dem..

Traore spilte egentlig kjempe bra!.. Vi hadde fullstendig overtak de förste 20..

Chelsea er ikke Englands kvalmeste lag, men europas kvalmeste lag(for å ikke si verdens)

Link to comment
Share on other sites

senderos spiller en jævlig god kamp utenom at han opphever offsiden på første målet og blir knust av drogba på andre målet men utenom meget god kamp!!

hleb var lei i stilen når han kom inn, diaby var konge!

denilson og cesc gjør en god kamp på midten, for en fremtid vi har der!!

synes traore viste mye bra, almunia burde tatt første målet..

ali jobbet bra, baptista vet jeg ikke ka jeg synes om..

 

talentløs utvisning av adebayor, og hvorfor får vi ikke se det i reprise??? helvetes tv3

 

edit:jævlig synd det ikke var drogba som fikk diaby sinn støvel plantet i kjeften, terry fortjener ikke det men drogba derimot skulle fått seg en sånn i hver kamp!!

 

er stolt over det ung gutta presterer i første omgang, hleb kommer inn og spiller ræva

Link to comment
Share on other sites

Det var nesten!

 

Slik denne kampen var, så kunne seieren gjerne gått til Arsenal. I først omgang spilte vi til tider ut Chelsea. I andre omgang tar Chelsea over. Og det er kanskje ikke så veldig ulogisk med tanke på hvilke spillere lagene stiller.

 

Chelsea satser alle sine beste spillere i kampen, mens Arsenal fortsatt lar unggutter og reserver prøve seg. Det står det respekt av!!

 

Jeg synes vi skal være ekstremt stolte over denne kampen og alle de tidligere kampene i turneringen. Det kan ikke finnes tvil om at vi besitter balløyas råeste juniorer. Walcott, Traore, Diaby, Hoyte, Denilson, Eboue m.fl.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes vi skal være stolte over ungdommene våres, vi var best og spilte tiltider veldig bra mot stjernegalleriet til Chelsea. Hva var det som skjedde i slutten følgte ikke med akkorat da det skjedde? Så bare ein stor slosskamp.

Link to comment
Share on other sites

nå har jeg spolt fram og tilbake 20 ganger, hva er det Ade gjør han holder Drogba tilbake, thats it! Er det noen her som kan gi meg en vuttug forklaring på denne dommeren? Essien skulle vært for lenge siden, Diarra skulle hatt rødt kort. Å rope ULV ULV er noe jeg gjør sjelden, men her oser det korrupsjon så langt øyet kan se.

 

Edit: MEN SATAN Å STOLT JEG ER AV UNGGUTTENE!

Link to comment
Share on other sites

Me speler ein fantastisk kamp, og har all grunn til å vera stolte. Chelsea derimot... Eg blir kvalm. Makan til kvalme og usportslige spelerar, og ein kan definitivt seie at dei får fans deretter.

 

Bråket etterpå skulle ikkje skjedd. Forstår likevel reaksjonen til Toure. Det var ikkje akkurat første gongen ein Chelsea-spelar dro tilbake Arsenal spelerar for å hindre rask overgang..

Link to comment
Share on other sites

Detter ikke noe å sutre over. Vi spilte utrolig bra, og rundspilte et toppet Chelsea lag flere ganger, og det med "junior" laget vårt. Gjennomsnittsalder på 21,6 etter hva jeg leste. Og som kostet like mye som Sheva alene. Veldig synd det som skjedde med Terry, så ganske alvorlig ut. Noe som igjen førte til, så det ihvertfall ut til, at Diaby ikke klarte å konsentrere seg ordentlig og ba om å bli byttet ut. Diaby som var min MoM fram til da. Denilson beviser igjen at han kan gå rett inn på laget i ligaen også. Veldig fornøyd, og vi kan være veldig stolte med så mange bra ungdommer i laget

 

Den mest usympatiske og største drittsekken på banen er ikke Drogba, Robben eller C.Ronaldo. Det er Mikel. For en ekkel og usmakelig type. Siden alt bråket i Lyn og fram til idag har ikke han gjort annet en å klage og lage helvete. Har vel 3 røde kort alt. En middelmådig spiller jeg ikke unner en verdens ting

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...