Jump to content

2007.02.25 Chelsea N


ramsrud

Recommended Posts

Alle vet at Eboue er idiot, det som er "problemet" er at han er den beste høyrebacken i klubben. Skal vi håpe han klarer å skjerpe seg og begynner å oppføre seg, eller skal vi selge han? Jeg stemmer for at vi gir han et par kraftige skraper og håper det hjelper

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Alle vet at Eboue er idiot, det som er "problemet" er at han er den beste høyrebacken i klubben. Skal vi håpe han klarer å skjerpe seg og begynner å oppføre seg, eller skal vi selge han? Jeg stemmer for at vi gir han et par kraftige skraper og håper det hjelper

 

Selge han ja.. Tviler og håper det ikke skjer, han er for god. Er enig at han bør få advarsel og ordre om å folke seg hvis han slo ned Bridge. Noe han trolig gjorde...

 

Ellers så var det en bra fotballkamp fra våre kommende stor stjerner! :P

Link to comment
Share on other sites

Alle vet at Eboue er idiot, det som er "problemet" er at han er den beste høyrebacken i klubben. Skal vi håpe han klarer å skjerpe seg og begynner å oppføre seg, eller skal vi selge han? Jeg stemmer for at vi gir han et par kraftige skraper og håper det hjelper

Nå vil jeg ikke være en av de som skriker SELG SELG SELG, men personlig synes jeg Hoyte er bedre, og så fort Gilbert kommer tilbake, synes jeg det kan være mulig å få en god slump med penger for Eboue, han er jo god som spiller, selv om filmingen og tankegangen hans ikke taler hans vei.

 

Real Madrid kjøper han sikkert for 150 millioner, de bryr seg jo ikke om å ha slike spillere i laget.

Link to comment
Share on other sites

Alle vet at Eboue er idiot, det som er "problemet" er at han er den beste høyrebacken i klubben. Skal vi håpe han klarer å skjerpe seg og begynner å oppføre seg, eller skal vi selge han? Jeg stemmer for at vi gir han et par kraftige skraper og håper det hjelper

 

Det er et godt spørsmål!

Personlig anser jeg Hoyte som ikke så langt bak Eboue, defensivt definitivt bedre.

Med begge to skadefrie foreslår jeg Hoyte som førstevalg, med en skrape til Eboue og beskjed om at det fortsetter hvis han ikke kutter ut idiotiet.

 

Hilsen Nilsen

Link to comment
Share on other sites

Sitter å ser ligacupkampen i reprise på SportN.. og du ser at Diaby blir helt satt ut etter hendelsen med Terry, noe som selvfølgelig er veldig forståelig. Psyken og foten hans fikk nok en knekk der. Desverre for oss, for han var stor i denne kampen.

 

Det er bra det gikk bra for JT slik at det ikke fikk noen videre ringvirkning oppe i knollen til Diaby, tror nemlig han kan bli fryktelig god hvis han fortsetter i samme sporet.

 

"Godt" for Diaby at det var en tøffing som JT han traff og ikke en sissy som Wayne Bridge eller Robben. :P

Link to comment
Share on other sites

En gang for alle; det første målet til Chelsea er ikke offside.

 

For å bruke dine velkjente ord Chaz, så må jeg faktisk si tøys og vas.

 

Jeg har sett repetisjonen av dette målet fra alle mulige vinkler minst 100 ganger på Sky Sports iløpet av helgen mens jeg var i England. Drogba har halve kroppen innenfor Senderos når ballen spilles, og etter som regelen om at det skal være luft mellom spillerne ikke eksisterer lenger, så er dette offside.

 

Har hørt flere anerkjente spillere fra balløya, som både spiller aktivt ennå, eller som har hatt store karrierer, som har uttalt seg om at dette var offside. Og jeg stoler faktisk 110% på deres fotballfagligheter for å si det sånn. Og jeg kan nevne at ingen av de som har uttalt seg, har noen fortid i Arsenal.

 

At linjedommeren ikke får det med seg, får være en annen sak, og kan også være forståelig med tanke på hvor fort det går i dagens fotball. Men det gjør det ikke noe mindre surt at vi har fått to slike mål mot oss på like mange finaler

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også sett situasjonen ørten ganger, og min påstand er fremdeles; onside. Men uansett så får vi hverken gjort noe med det, eller blitt enige. Om ikke annet så bør vi kunne enes om at dermed så er situasjonen særs vanskelig for linjemannen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også sett situasjonen ørten ganger, og min påstand er fremdeles; onside. Men uansett så får vi hverken gjort noe med det, eller blitt enige. Om ikke annet så bør vi kunne enes om at dermed så er situasjonen særs vanskelig for linjemannen.

 

At det er en vanskelig situasjon for linjemannen, er jeg absolutt enig i, og at han gjør feil der, er absolutt forståelig, på samme måte som det var i CL-finalen.

 

Og selv om Chelsea vant pokalen, kan jeg rapportere om at det kun var ett lag på tribunen ;)

 

 

Sanger som "Shit got no history," og "Where were you when you were shit" var sanger som gikk igjen ofte for å si det sånn. Også morsomt å tenke på det faktum at det laget som har vunnet ligaen 2 år på rad ikke makter å selge alle billettene sine

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

£100 000 i bot må vi ta. Symbolsk stygg sum, men det fortjente vi. Håper vi slipper sånn idioti i framtida.

Link to comment
Share on other sites

Nettavisen viser klasse nok ein gong:

 

"25. februar gikk inn i historiebøkene som en av de voldeligste i britisk fotball. På overtid hisset Kolo Toure seg kraftig opp, etter at John Obi Mikel først hadde sparket bort ballen. Sekunder senere var «helvete» løs, med tre røde og syv gule kort som tellende resultat."

 

Herregud så latterleg. "en av de voldeligste i britisk fotball"-my ass.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...