Jump to content

2007.02.25 Chelsea N


ramsrud

Recommended Posts

  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Det høres helt gull ut!

Noen som vet hva som skjer med myp2.eu?

Kommer bare ikke inn, og scoringene er ikke så innmari pene på VG Live...

 

Hilsen Nilsen

Prøv www.freesoccer.us , der får jeg det til. Hadde problem med Myp2.eu jeg også.

Ikke så veldig rart, er nemlig myp2p.eu. :)

Link to comment
Share on other sites

- Dommeren og linjedommeren gjør store, avgjørende feil. Essien skulle vært utvist, Drogba var i offside ved 1.målet,

 

Tøys og vas. Offsiden ble opphevet av Senderos.

Endelig noen som støtter meg!

 

Ja, det er greit. Men det var ikke Senderos`jobb å følge drogba der ute på kanten. Det var en ellers så glimrende Traorè.

 

Nå er han altså heldigvis skrevet ut av sykehuset for å være med på feiringen: http://fotball.aftenposten.no/england/article75637.ece

Link to comment
Share on other sites

Kommer ikke som noe sjokk for meg at vi tapte. Heller ikke at det er Senderos som er syndebukk ved begge målene!

 

Selg han, han er jo totalt ubrukelig. Har fått god nok tid til å overbevise, men suger fortsatt like mye.

 

Alt i alt en god kamp. Pluss at Walcott scorer.

 

Mål og MASSE ekstramateriale, inkludert Terrys skade og masseslagsmålet, er lagt ut på www.arsenalclips.tk

 

Nå må du skjerpe deg. Ja, ene målet er Senderos sin skyld, men det første målet var linjemannen sin skyld. Du kan ikke skylde på Senderos for at linjemannen ikke kan reglene!!

Link to comment
Share on other sites

Helvetes dommer ;) ikke no mer å si :)

Skal visst si noe mer allikevel, etter to timer i senga. Jaja, sånn er livet... Vi skal være veldig stolte av gutta våre. Som tiltider rundspilte C££££££. Vi var også litt heldige med de to i tverrliggeren, men heldigvis ble det ikke mål og stortap.

 

Diaby var fantastisk, Denilson og Traore også, gleder meg til å følge utviklingen på dem. Fabregas gjorde ikke sin beste kamp i Arsenaltrøya. Baptista, som jeg alltid har sakt, gå hjem, ingen bombe at Ali ble byttet ut, selvom han er mye bedre enn Julio! Endelig for Theo, nydelig mål! Han fortjente det, siden han trolig spilte sesongens siste kamp... Med stor stil!!! Elsker ham!

 

Noen andre som kan brenne er VG, makan til idioti har jeg aldri sett. Skulle tro Abou kung-fu sparket han og prøvde og drepe ham. Vanvittig synd med Terry, som nylig kom til bake fra en litt lang skade, spilte noen kamper, ble skadet og akkurat klar til finalen. "Hadde Terry spilt under Wenger hadde han trolig ikke spilt idag, Mourinho!"

 

"Gleder" meg til å se slosskampen og hva som skjedde etter kampen i reprise, i og med at jeg gikk rett til hel**** når dommeren blåste. Vi skal alle være stolte av framtidens lag, gratulerer goonere!

 

EDIT: Ikke skyld på Big Phil. 1. målet var offside og det andre er verdensklasse av Diver Drogba.

Link to comment
Share on other sites

- Dommeren og linjedommeren gjør store, avgjørende feil. Essien skulle vært utvist, Drogba var i offside ved 1.målet,

 

Tøys og vas. Offsiden ble opphevet av Senderos.

Tulling!! Er du Chelsea-fan eller?? Jeg så kampen sammen med Chelseafans og de sier det samme som alle andre sier: Det er offside. Beina deres står kanskje på linje, men oalt det andre av Drogba er foran... Det skuffer meg at to store brukere av dette forumet, Imers og Chaz, ikke faktisk ser dette

Link to comment
Share on other sites

En gang for alle; det første målet til Chelsea er ikke offside.

 

Mektig uenig, jeg mener det er offside. Uansett så kan det ikke kalles en dommertabbe. Drogba lå og lurte på linja hele kampen, så før eller siden måtte han slippe gjennom.

 

Alt i alt var det en fantastisk fotballkamp som dessverre blir ødelagt av en pinlig forestilling på overtid. Amatørmessig av våre spillere, og overhodet ikke likt Toure. Frykter minimum tre kampers suspensjon på Toure, Adebayor, Eboue og Fabregas. For øvrig var dommer Webb fryktelig inkonsekvent utover i andre omgang, og må ta sin del av skylden for bråket.

 

Stolt av unggutta i dag!

Link to comment
Share on other sites

Hva er det som er skuffende?

Det som er skuffende er at to som faktisk er blandt de som er mest erfarne på dette forumet ikke ser at situasjonen er offside. Glem alt om subjektivitet, objektivitet, følelser for laget osv; fakta er fakta. At Arsenalspillerne kanskje fortjente å ikke få avblåsning der pga plasseringsfeil, er en annen sak.

Link to comment
Share on other sites

Er det skuffende at vi mener noe annet enn deg??

Nei, ikke at dere mener noe annet enn MEG, men at dere faktisk ikke ser at ALLE andre her har sett noe annet enn dere, og ikke klarer å svelge at dere faktisk tar feil. Offside eller ikke er ingen synse-sak, men beviselig. Det finnes en fasit og det er ganske sannstnlig at det flertallet ser, faktisk skjer...

Link to comment
Share on other sites

Hva er det som er skuffende?

Det som er skuffende er at to som faktisk er blandt de som er mest erfarne på dette forumet ikke ser at situasjonen er offside. Glem alt om subjektivitet, objektivitet, følelser for laget osv; fakta er fakta. At Arsenalspillerne kanskje fortjente å ikke få avblåsning der pga plasseringsfeil, er en annen sak.

 

Du har din oppfatning, jeg har min. At i min verden så er som du sier, fakta fakta. Og det er fakta at det ikke er offside. At det er skuffende går høyt over min forstand.....

Link to comment
Share on other sites

Jeg er stolt over ungutta idag. De rundspilte til tider Chelski. Senderos spilte stort sett en bra kamp, men har et Drogba kompleks.... Slosskampen var en eneste stor mølje som jeg skjønte svært lite av. Dommertrioen bør se kampewn, og innrømme at de ikke hadde kontroll, og ikke var kompetent store deler av kampen. Drogba var dog dsv ikke offside med 1-1 scoringen. Traore slet flere ganger med plassering.

Dagens mann på godt og vondt var Diaby. Før smellen med JT, spilte han opp mot Vieira. Er glad det ikka var så alvorlig skaden til JT som det så ut til.

 

Men uansett, Gutta kan være stolt av kampen idag, med unntak av slossingen.

 

Proud to be a GOONAH!

Link to comment
Share on other sites

For øvrig: Senderos fortjener ikke skyld her. Han gjorde en god kamp. Drogba gjorde bare en kamp som var hakket vassere... Det Drogba gjør på andre målet er det utrolig vanskelig å gardere seg mot! Flott mål av Drogba.

Link to comment
Share on other sites

Bare for å oppsummere noe av det som blir diskutert:

 

Utligningen til Chelsea: Kan se ut som offside, men det er uinteressant, da dommeren ikke blåste. Man får noen avgjørelser mot seg, andre ganger med seg. Utover sesongen jevner dette seg ut. Ikke glem at 1-1 scoringen mot Wigan nå nylig var offside.

 

Senderos: Gjør en god kamp. At Drogba scorer 2-1 er ikke en feil av Senderos, men en fantastisk prestasjon av en spiss som er suveren i år.

 

Arsenal: Ingen tvil om at Arsenal gjør en fantastisk kamp. At et lag med en gjennomsnittlig alder på rundt 21 år, store deler av kampen rundspiller et lag som har kostet milliarder av kroner å sette sammen, er intet mindre enn fantastisk.

 

Dette er virkelig en dag hvor man kan være stolt av å være Arsenal-supporter!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...