Jump to content

2007.02.25 Chelsea N


ramsrud

Recommended Posts

  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Det høres helt gull ut!

Noen som vet hva som skjer med myp2.eu?

Kommer bare ikke inn, og scoringene er ikke så innmari pene på VG Live...

 

Hilsen Nilsen

Prøv www.freesoccer.us , der får jeg det til. Hadde problem med Myp2.eu jeg også.

Link to comment
Share on other sites

Denilson?for en framtid han vil ha i Arsenal..for en fightervilje..

Baptista har hvert god her og..

Dette er vårt..

Kjøøøøøøøøør påå,young guns.. :D Vi spiller jo rundt Chelsea hele tia..de kom litt med etter rogbas mål..

Men dette er vårt..:D

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke de stygge chelsea supporterne stoppe å kaste ting på banen med en gang det kommer en Arsenal spiller ned mot hjørnesflagget.

Først Fabregas også Traore også nå rett før pause blir Fabregas kastet mot igjen. Skamfult!

 

Dommeren burde fanden danse meg havet ut hele gjengen i pausa

Link to comment
Share on other sites

Chelsea er Chelsea - Eit forbanna f****lag med patetiske supporterar.

 

Det skal derimot ikkje ta frå Arsenal at dei har gitt Maurinho og gjengen ein leksjon i korleis fotball skal og bør speles. Ein vanvittig bra 1. omgang. Me sleit litt i ein periode der Traore fekk kjørt seg, men han reiste seg igjen, og spelte svært bra i resten av omgangen. Senderos har gjort ein god kamp. Tåpelig å skylde på han for baklengsmålet. Kunne fort vært offside òg...

Link to comment
Share on other sites

Sinnsykt så jeg gleder meg til pausen er ferdig :D Vi har rundspilt Ch€l$£i. Sinnsykt stolt av gutta og vi tar dem i andre omgang. Likte spessielt den tunnelen(?) av Traore like etter at han tok Essien i kroppsduell(beviset på at han har vært kickbokser!). Jeg vet vi kan ta dem, Diaby har vært glimrende sammen med alle de andre. Synd at også dommeren skulle ødelegge for Arsenal, offside! Men: STAND UP, FOR THE ARSENAL BOYS!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...