Jump to content

2007.02.25 Chelsea N


ramsrud

Recommended Posts

  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Jeg ser at det står at kampen begynner klokken 16.00, men er dere sikre på at det er akkurat da kampen begynner, at det ikke er sendinga som begynner da. Det håper jeg inderlig, siden jeg skal på fotballtrening.

Link to comment
Share on other sites

Robben og cashley er med mot Arsenal.http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=177853

 

Det beviser vel bare at Josè topper laget. Jeg håper på dette laget:

 

Almunia

 

Hoyte, Tourè, Djourou, Traorè

 

Walcott, Denilson, Diaby, Rosicky

 

Ali, Beast

 

Benk: Poom, Ade, Senderos, Hleb og Clichy

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser at det står at kampen begynner klokken 16.00, men er dere sikre på at det er akkurat da kampen begynner, at det ikke er sendinga som begynner da. Det håper jeg inderlig, siden jeg skal på fotballtrening.

 

Vanskelig valg? Dropp treninga :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser at det står at kampen begynner klokken 16.00, men er dere sikre på at det er akkurat da kampen begynner, at det ikke er sendinga som begynner da. Det håper jeg inderlig, siden jeg skal på fotballtrening.

 

Vanskelig valg? Dropp treninga :)

 

Er det måten man gjør det på Hinna nå til dags? :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser at det står at kampen begynner klokken 16.00, men er dere sikre på at det er akkurat da kampen begynner, at det ikke er sendinga som begynner da. Det håper jeg inderlig, siden jeg skal på fotballtrening.

 

Vanskelig valg? Dropp treninga :P

 

Er det måten man gjør det på Hinna nå til dags? :(

 

haha.. Tja.. Treneren (ikke Anda) er skikkelig fotball frelst, så hvis vi sender melling om at vi ikke kommer p.g.a kamp, går det greit! :)

Link to comment
Share on other sites

Her i Nes kommune i Akershus ble treninga vår avlyst grunnet Arsenal-Man Utd kamp. Det var verdt det. Vi vant jo som kjent 2-1 på overtid. :)

 

Det var også meningen at vi skulle ha trening nå til søndagen igjen, men treneren er på hytta, så den er avlyst uansett (Det var da bra, da slipper jeg å skulke trening pga Arsenal-Chelsea). Det er mange ganger jeg skipper treninger pga Arsenal kamper i CL osv :P Tips til Christian: Skulk treninga. Det blir nok verdt det! Spesielt nå i den bitende vinterkulda.

Link to comment
Share on other sites

"SPILL SLIK DU GJØR MED VENNENE DINE PÅ SKOLEN"

Dette er meldingen Wenger gir spillerne sine før Liga Cup finalen i morgen. Og Eboue er Arsenals dansekonge!

 

24.02.07 10:13 Vist 71 ganger

Publisert av: Martin Helmikstøl

 

 

Før den store kampen i morgen mot Chelsea, har Arsenè Wenger følgende å si til sine spillere: "Spill for å vinne kampen, men spill akkurat slik du spiller med vennene dine på skolen." Han sier også at han tror Arsenal vil vinne kampen. "Dette er en stor mulighet for dem [spillerne] til å vise meg at de takler press, siden det er ekstra mye press på dem rundt en finale, og vi kan reise hjem igjen til London med trofèet. Og jeg føler meg ganske sikker på at de vil overraske dere igjen."

 

Til slutt må vi ta med at Emmanuel Adebayor og Johan Djourou sier at Emmanuel Eboue er dansekongen i Arsenal, og at de har ventet lenge på at han skal score mål, så han får være med å danse han også.

 

Fra forumet :)

Link to comment
Share on other sites

Her i Nes kommune i Akershus ble treninga vår avlyst grunnet Arsenal-Man Utd kamp. Det var verdt det. Vi vant jo som kjent 2-1 på overtid. :)

 

Det var også meningen at vi skulle ha trening nå til søndagen igjen, men treneren er på hytta, så den er avlyst uansett (Det var da bra, da slipper jeg å skulke trening pga Arsenal-Chelsea). Det er mange ganger jeg skipper treninger pga Arsenal kamper i CL osv ;) Tips til Christian: Skulk treninga. Det blir nok verdt det! Spesielt nå i den bitende vinterkulda.

 

Jeg har ganske vondt i ankelen så jeg tror nok ikke jeg drar på trening uansett :D

Jeg håper virkelig unguttene til Arsenal knuser Chelsea

Link to comment
Share on other sites

God tur ja :) ønsker alle lykke til i morgen :D blir ikke en lett match, men en god kamp blir det ;).. Blir deilig å se unggutta i aksjon igjen :D Det er en utrolig å se på hva de kan gjøre ! så får vi håpe på at de spiller sånn som de gjør med venner da :D :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg driter i om Chelsea topper laget eller ikke.. Jeg driter i om vi taper.. Forventer ikke noe som helst, vi får det tøft i morgen.. Tipper ett av lagene stikker av med en 1 måls serier.. Holder Chelsea som favoritt...

 

Bare jeg ser unggutta prestere og more seg uttpå der blir alt bra! :)

Håper virklig Cole spiller i morgen, Terry også! La gutta vise dem åssen man spiller fotball..

Gooner till I die! Common Gunners! :D:D

Link to comment
Share on other sites

Jeg driter i om Chelsea topper laget eller ikke.. Jeg driter i om vi taper.. Forventer ikke noe som helst, vi får det tøft i morgen.. Tipper ett av lagene stikker av med en 1 måls serier.. Holder Chelsea som favoritt...

 

Bare jeg ser unggutta prestere og more seg uttpå der blir alt bra! :)

Håper virklig Cole spiller i morgen, Terry også! La gutta vise dem åssen man spiller fotball..

Gooner till I die! Common Gunners! :D:D

 

Perfekt innstilling för kampen! Helt enig i alt bortsatt fra at" jeg driter i om vi taper". Jeg driter ikke i det, men det er ikke så farlig om vi taper i morra.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...