Jump to content

2007.02.25 Chelsea N


ramsrud

Recommended Posts

Er enig med deg Pacman, bortsett fra at jeg vil ha Fabregas på banen, eller ihvertfall på benken! + at Wenger har sagt at Gallas er utelukket!

Men jeg har ikke tenkt på Flamini før nå! Han sier jo at han ikke vil spille back, men når det står om å få spilletid i en finale, så tror jeg han ville ofra prinsippet sitt litt der!^^

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Almunia, Hoyte, Toure, Senderos, Traore, Walcott, Denilson, Fabregas, Diaby, Aliadiere, Baptista.

 

Benken:

Poom, Djourou, Hleb, Eboue and Adebayor

 

Senderos vs Drogba skal bli "artig" å følgje. Nei, seriøst, idag trur eg Senderos viser ein gong for alle at han har kvaliteten til å takle Drogba *håper*.

 

Liker forøvrig midtbanen svært godt. Denilson, Diaby og Fabregas skal bli gøy å følgje.

Link to comment
Share on other sites

Sakset fra BBC:

 

Apparently the game has been delayed - is this true and for how long?

 

The latest situation as we understand it here is that South Wales Police are not requesting the kick-off be delayed - they are confident they can get everyone into the ground on time. We were told there was a meeting taking place at the stadium to discuss this, but we have heard nothing more on this. So the latest is that the kick-off is still 1500 GMT.

Link to comment
Share on other sites

Endelig lagoppstilling (VG Live):

Almunia - Hoyte, Toure, Senderos, Traore - Walcott, Fabregas, Denilson, Diaby - Alidiere, Baptista

Reserver:

Poom, Hleb, Djourou, Adebayor, Eboue

 

Kjekk lagoppstilling dette :unsure:

 

Hvis ikke vg går på nok en smell, så er dette her en bra lagoppstilling..

Bra at fabregas starter,men dog litt dumt at ikke mozart er med synes jeg..

Faen jeg gleder meg!

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg veldig til denne kampen..

Tror på 1-0 seier. :unsure:

Dette tror jeg blir startoppstillingen:

KP:Almunia

HB:Hoyte vis han er klar

MS:Senderos

MS:Djorou

VB:Traore

HM:Walcott

SM:Gilberto

SM:Fabregas

VM:Flamini

SP:Ali

SP:Ade

 

Vg har akkurat kommet ut med noe helt annet,men ellers.. Ade starter ikke.Ikke flamini heller..

Link to comment
Share on other sites

Arsenal <3

 

Almunia - Hoyte, Toure, Senderos, Traore - Walcott, Fabregas, Denilson, Diaby - Alidiere, Baptista

 

Reserver:

Poom, Hleb, Djourou, Adebayor, EboueArsenal <3

 

Chelsea

 

Cech - Diarra, Terry, Carvalho, Bridge - Makelele, Lampard, Ballack, Essien - Shevchenko, Drogba

 

Reserver

Hilario, Cole, Mikel, Robben, Kalou

 

Lykke til alle sammen :unsure: :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Bra at ikkje Robben startar. Trur nok Traore kunne fått det tøft mot han.

 

Blei jævlig nervøs etter kvart faktisk. Hadde trudd dette skulle bli ein finale utan dei store nervene, men den gang ei...

 

Skulle akkurat si det samme! Får frysninger når de synger!

Link to comment
Share on other sites

Bra at ikkje Robben startar. Trur nok Traore kunne fått det tøft mot han.

 

Blei jævlig nervøs etter kvart faktisk. Hadde trudd dette skulle bli ein finale utan dei store nervene, men den gang ei...

 

Tror nok Robben hadde plaget Hoyte og ikke Traore. :unsure: Nerver.....Detta blir moro dere!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...