Jump to content

2007.02.25 Chelsea N


ramsrud

Recommended Posts

  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Jeg driter i om Chelsea topper laget eller ikke.. Jeg driter i om vi taper.. Forventer ikke noe som helst, vi får det tøft i morgen.. Tipper ett av lagene stikker av med en 1 måls serier.. Holder Chelsea som favoritt...

 

Bare jeg ser unggutta prestere og more seg uttpå der blir alt bra! :)

Håper virklig Cole spiller i morgen, Terry også! La gutta vise dem åssen man spiller fotball..

Gooner till I die! Common Gunners! :D:D

 

Perfekt innstilling för kampen! Helt enig i alt bortsatt fra at" jeg driter i om vi taper". Jeg driter ikke i det, men det er ikke så farlig om vi taper i morra.

 

Henger meg på her! ;)

Link to comment
Share on other sites

Ein finale uten press, stress og mas. Ikkje krise om vi ikkje vinn i morgon. Ein finale med alt det positive med ein finale, men utan det negative. Dette blir gøy! ;)

 

Helt enig med paddy her :D

Det er nok Chelsea som har presset :P

Link to comment
Share on other sites

Ein finale uten press, stress og mas. Ikkje krise om vi ikkje vinn i morgon. Ein finale med alt det positive med ein finale, men utan det negative. Dette blir gøy! ;)

 

Helt enig med paddy her :D

Det er nok Chelsea som har presset :P

 

Henger meg på denne! Morgendagen er en stor dag for de yngre spillerne. Hvor mange lag her i verden kan gi sine yngre spillere en slik erfaring? Samme hvordan det går så har spillerne all grunn til å være stolte over hvor godt de har gjort det i carling cup i år. Med det spillet de har vist frem i år så er det ingen tvil om at de fortjener å være der. Chelsea kommer også til å stille med sitt beste lag, så skulle man tape så har man i alle fall tapt mot et fryktelig sterkt mannskap.

 

Proud to be a GOONER!! Det er en enorm opplevelse for de yngre spillerne og det er så utrolig gøy at de får en slik sjanse og jeg håper de går utpå banen og koser seg! Tenk dere hvordan dette må føles for gutter som er fra 17 år og oppover som kan gå utpå banen i en cupfinale foran så mange tilskuere - det å få en slik sjanse i så ung alder. Når jeg var 17 år og spilte fotball så spilte jeg for noen mennesker du kan telle på hånda omtrent. :P

Link to comment
Share on other sites

Her er presset på Chelsea, folkens. Og at Terry blei speleklar igjen forsterkar dette. Det seier òg litt om forskjellen i prioritering når Chelsea risikerer kapteinen og sin viktigaste spelar si helse i ei turnering som Wenger bruker for å gi erfaring til sine unge.

 

Når det er sagt håpar eg på ein målrik kamp, slik at eg kan vinne ein slant på oddsen. Og sjølv om det skal holde hardt at det blir ein tittel på dei unge talentfulle, skal ein aldri seie aldri. Dersom Arsenal skårer først trur eg faktisk me kan få til noko i morgon. Blir ekstra spanande å følgje den sentrale midtbane-duoen i Diaby og Denilson mot Essien, Makelele og fleire...

Link to comment
Share on other sites

Ja, dette blir en spennende kamp som alle gleder seg til i hvertfall å se unggutta i akjson ;) Gleder meg til å se Walcott, Diaby å ikke minst DENILSON som er og forblir min store favoritt før kampen :D Lykke til alle sammen !

Link to comment
Share on other sites

Jeg har troen på ungutta i morgen!!! De har viljen, og er mer sultne enn de erfarne stjernene fra Chelski!!! Enig i at innsats er nøkkelen, samtidig som vi må klare å roe oss ned med ball og gjøre gode valg. Lagmoralen blir også viktig, Drogba er dødelig effektiv og vi kan fort få oss en i trynet tidlig i kampen. Da er det viktig at gutta står sammen og fortsetter å tørre å spille GOD fotball!!!!

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!

Link to comment
Share on other sites

Kribler i magen nå, har nettop sett gamle finale mål fra FA-Cupen, 71, 79, 93, 98, 02, 03 og 05, pluss noe fra ligacupen for å varme opp :D Blir spennende, noe for historie bøkene om vi vinner eller taper. Vinner vi må det være en av tidenes fotball-prestasjoner. Taper vi blir det veldig surt, selvom vi burde være stolt og fornøyd av å ha kommet til finalen. Reservelaget vårt har slått ut West Bromwich, Everton, Liverpool og Totten***... RESPEKT! Blir mye trofeer framover, når framtidens spillere vinner ligacupen mange år før de kommer på topp. Vi skal banke Chelskis stjernegalleri og C.Cunt. Gleder meg!

 

(Prøv å se for dere alle Chelski spillerne etter et tap mot Arsenals gutter, spessielt Cashley) ;)

Link to comment
Share on other sites

Good memories...:

 

i148800108_1206_5.gif

 

Laget av meg, akkurat som med de andre GIFene

 

Hvordan gjør du det? ;)

okei on topic igjen :P

Håper vi får se et Arsenal som spiller "The Beautiful Game", for da blir dette lett match :P

men har en dårlig følelse :D (er født pessimist) Men den dårlige følelsen var der begge gangene mot Manu, og alle vet jo hvordan det gikk da :P

Link to comment
Share on other sites

Good memories...:

 

i148800108_1206_5.gif

 

Laget av meg, akkurat som med de andre GIFene

 

Hvordan gjør du det? :ph34r:

okei on topic igjen :P

Håper vi får se et Arsenal som spiller "The Beautiful Game", for da blir dette lett match :D

men har en dårlig følelse :( (er født pessimist) Men den dårlige følelsen var der begge gangene mot Manu, og alle vet jo hvordan det gikk da ;)

Man trenger et program som konverterer AVI-filer til GIF.

 

Back to topic;

Jeg har blandede følelser foran denne kampen.

Hjernen sier vi taper, hjertet sier vi vinner.

Link to comment
Share on other sites

Good memories...:

 

i148800108_1206_5.gif

 

Laget av meg, akkurat som med de andre GIFene

 

Hvordan gjør du det? :ph34r:

okei on topic igjen :P

Håper vi får se et Arsenal som spiller "The Beautiful Game", for da blir dette lett match :D

men har en dårlig følelse :( (er født pessimist) Men den dårlige følelsen var der begge gangene mot Manu, og alle vet jo hvordan det gikk da ;)

Man trenger et program som konverterer AVI-filer til GIF.

 

Back to topic;

Jeg har blandede følelser foran denne kampen.

Hjernen sier vi taper, hjertet sier vi vinner.

Hjertet har som regel større klokskap enn hjernen ;)

Link to comment
Share on other sites

Morgendagens lag etter Wengers uttalelser [som dere forøvrig finner under Nyheter på forsiden]:

 

Almunia

Hoyte - Toure - Senderos/Djourou - Traore

Walcott - Denilson - Fabregas - Diaby/Rosicky

Aliadiere - Baptista

 

Dette er jeg relativt sikker på kommer til å bli laget!

 

Er forøvrig enig med Imers rundt følelsene foran kampen i morgen! Skummelt!

Link to comment
Share on other sites

Det ser ut som Clichy er skadet og det synes jeg er meget synd.

Traore er en meget talentfull back, men pr.dags dato har han ingen sjanse mot Robben... Det har derimot Gael.

Den duellen er en nøkkelduell i kampen, la oss håpe at Traore har en god dag!

 

Er litt redd for at ungutta våre kommer til å slite mot Chelsea i morgen, men la oss håpe at jeg tar feil.

Viktig at Fabregas spiller bra, noe som begynner å bli en stund siden.

Så håper jeg at vi starter med DJ i stede for Senderos, Big phil sliter utrolig med Drogba.. Så synes jeg rett å slett DJ er en bedre spiller også.

 

Får ønske gutta lykke te i morgen, og med en Baptista som oser med selvtillit( i hvertfall etter de siste nyhetene) så kan det fort bli et par mål på han i morra au!

Link to comment
Share on other sites

Satt og tenkte litt her. Om vi vinner ligacupen har vi vunnet alle engelske turneringer fra 04-07. Altså PL, FAC, LC, CS! Også tenkte jeg at det må vel være bedre enn de andre 3 "store". Tabellen viser hvor lenge det er siden et av lagene vant en av cupene, vi leder soleklart om vi vinner i morgen og her er hva jeg kom fram til:

 

 

________ ARSENAL Chelski Manure Scousers

Premier L 2 år______0 år______3 år______16 år

FA-cupen 1 år______6 år______2 år______0 år

Ligacupen 0 år______2 år______1 år______4 år

C.Shield 2 år______1 år______3 år______ 0 år

 

TOTALT: 5 år______ 9 år______9 år______20 år! (Er tabellen rett? Tror det!)

 

Vi blir best når vi vinner i morgen! Proud to be a gooner!

 

Edit: Tabellen var ikke så fin, men jaja :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

postet dette på bloggen min i dag:

http://blog.myspace.com/arsenalblogger

 

Har en merkelig følelse foran dagens kamp. Det kommer ikke til å gjøre meg noe om vi taper i dag. Finalen er satt av for ungguttene og deres utdanning. Og jeg kjenner at det er verdt det! Vi invisterer folkens, og uansett om vi skulle tape, kommer vi en gang til å få vår hevn. Sannsynligvis med flere av spillerne på dagens lag!

 

Men om vi skulle vinne, blir det uten 8 av våre beste spillere!

 

Lykke til alle sammen!!!

Link to comment
Share on other sites

Lykke til alle medgooners!

 

Desverre er det noen som må holde hjula i gang her i landet, så jeg får ikke sett den.

Men regner med detta går veien.. og gjør det ikke det, så har iallefall unggutta vår visst at dem kan hvis dem vil!

 

Stand proud!

Link to comment
Share on other sites

Det er ingen tvil om at vi må ha sterkest mulig sentrallinje. Derfor tror jeg at Fabregas og Toure hvertfall starter. Hadde også vært kos med Gallas og Gilberto, men det er vel mer tvilsomt. Uansett er Fab4 den viktigste spilleren i Arsenal og om han spiller har vi alltid en mulighet.

 

Har aldri hatt en så "rolig" oppladning til en finale. Vi kan liksom ikke tape så mye. Walks away with glory, anyway. For en kontrast til FAcupfinalen for to år siden mot ManU. Da var jeg stresset og et psykisk vrak i en uke i forveien. Og etter kampen....Gode minner....

 

Lykke til alle goonere!

Link to comment
Share on other sites

Skam deg!! :ph34r: :(

 

Skam deg!! :D :P Arsenal90

Hehe, jaja.. Men må ærlig innrømme at jeg holder dem som favoritter. I og med at Chelsea legger mer i denne cupen enn Wenger, tror jeg dem stiller med ganske så toppa lag.. Et toppa Chelsea lag bør være bedre enn et blanda B/A-lag fra Arsenal.. Men men, er jo alltid lov å håpe! Jeg er en av dem som håper ;)

 

Lykke til alle gunners ;)

Link to comment
Share on other sites

Jaja, da var det bare noen timer igjen til avspark. Jeg kan liksom ikke helt se for meg at vi skal klare å slå et toppet Chelsea lag, men jeg håper jo uansett. Det kommer til å bli veldig tøft, men det aller viktigste er at det er en stor kamp for ungguttene. :ph34r:

 

Tror dette blir laget:

 

Almunia

Hoyte, Toure, Senderos/Djourou, Clichy/Traore

Walcott, Denilson, Gilberto, Rosicky

Aliadiere, Baptista

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...