Jump to content

2007.02.25 Chelsea N


ramsrud

Recommended Posts

Chelsea - Arsenal

Søndag 25. februar 2007 kl. 16:00, norsk tid - Millenium Stadium, Cardiff

 

TV-kanaler:

TV3

Streams:

MyP2P.eu

Forumets stream tråd

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

Myp2p.eu

 

 

Skade-info:

Injury News

 

Om kampen:

 

For første gang i Wengers regjeringstid i Arsenal er laget i en ligacupfinale, sist gang de var der var i 93' da det het Coca-cola cupen og George Graham ledet laget, da nedsablet de Sheffield W. 2-1 med mål av Paul Merson og Steve Morrow i hendholdvis 20' og 68' spilleminutt. Kampen spiltes på Wembley Stadium med drøyt 74.000 på tribuneplass.

 

Wenger har som kjent brukt Carling Cup som en scene for den yngre garde i Arsenal, som en gulrot for de unge gutta og det er en hel del spillere som har imponert gjennom sesongen. Derfor er Wenger tro til sine prinsipper og det er ventet at han stiller med nogenlunde det samme mannskapet som har fått starte hele cupen mot et Chelsea som sannsynligvis topper laget sitt (som vanlig).

 

La oss håpe ungutta gir dem ordentlig med juling. :P

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Noen som har en viss oversikt over hvilke spillere Chelsea har brukt i denne cupen? Har de spart noen av de beste de også? Personlig tror jeg ikke Jose stiller med toppet lag, han slipper nok til noen av benkesliterne han også. Hvorfor? Blir for flaut å tape for young guns med a-laget :P

Link to comment
Share on other sites

Tipper på dette laget:

-Almunia-
-Hoyte-Toure-Djorou-Traore-
-Walcott-Denilson-Diaby-Hleb-
-Baptista-Aliadiere-

Benk: Poom, Fabregas, Rosicky, Adebayor, Senderos


Gleder meg utrolig mye til denne kampen.. Er usikker på om Fabregas starter, er også usikker på hvem
som starter i venstre midtbane posisjon. En annen Mulighet er at han setter inn Cesc sentralt og dytter
Diaby ut på venstre.
Jeg håper ikke at dette skjer.. Tipper på uavgjort og ekstra omganger og Straffekonk. Hvem som vinner er helt åpent.. :P
Link to comment
Share on other sites

Denne kampen her gleder jeg meg til noe enormt, ikke den største cupen og vinne, men vinne cupen og vinne mot chelski samtidig det er en drøm ! ...

Link to comment
Share on other sites

Arsenal:

Almunia

Hoyte - Toure - Djourou/Senderos - Traore

Walcott - Denilson - Fabregas - Ljungberg

Aliadiere - Baptista

 

Chelsea:

Cudicini

Geremi - Terry - Carvalho - Ferreira

SWP - Mikel - Makelele - Cole?

Kalou - Schevchenko

 

Med forbehold om feil ;)

Link to comment
Share on other sites

¨For å si d sånn b laget til chelski er en del god .. viss jeg tenker rett så kommer chelski til og satse, pga de er i finalen i carling som er VELDIG stort for chelski ;)

Link to comment
Share on other sites

Tviler på at Clichy starter. Synes Traore har gjort sakene sine bra de kampene han har spilt, så håper Wenger fortsetter å gi han tillit.. tror nemlig ikke det er lenge før han kan bli backup for Clichy.

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen får ikke jeg sett. Jeg skal dra til tyskland denne dagen med klassa. Litt drit at vi måtte dra akkuratt da. Men men, thats life :D

 

Eller hvis vi kommer fra til Tyskalnd før den skal spilles, så er det vel lov å håpe at det er en kanal på hotellet som viser den :)

 

Håper Arsenal vinner da. Selv med ungutter!

Link to comment
Share on other sites

Almunia

 

Hoyte - Toure - Djourou - Traore

 

Walcott - Denilson - Rosicky - Ljungberg

 

Ali - Babtista

 

Subs. Poom, Senderos, Diaby, Hleb, Adebayor

 

Håper på dette laget, om det BLIR det laget gjenstår å se ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Er dette sesongens høydepunkt?

Det spørs jo hvor langt vi kommer i CL og FAC....

 

Dette blir sesongens høydepunkt! Gleder meg til å se høyt tempo, taklinger og god innsats. Henry skal jo ikke spille, så vi vinner denne kampen! Gleder meg.

Link to comment
Share on other sites

Som alle andre, gleder eg meg enormt til denne kampen. Ungguttane har spelt fantastisk fotball denne sesongen, og kjem til å fortsette med det mot Chelsea. Spesielt den sentrale duoen Diaby og Denilson, gleder eg med til å sjå meir av.

 

Almunia

 

Hoyte - Senderos - Djourou - Traore

 

Walcott - Denilson - Diaby - Rosicky

 

Baptista - Aliadiere

 

Dette laget slår Chelsea 4-2.

Link to comment
Share on other sites

 

Er dette sesongens høydepunkt?

Det spørs jo hvor langt vi kommer i CL og FAC....

 

Dette blir sesongens høydepunkt! Gleder meg til å se høyt tempo, taklinger og god innsats. Henry skal jo ikke spille, så vi vinner denne kampen! Gleder meg.

Så du mener at det er større å vinne English Carling Cup, enn UEFA Champions League?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...