Jump to content

2007.02.25 Chelsea N


ramsrud

Recommended Posts

  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Folk her inne drømmer Lampard, Terry og Drogba og co vil kjører over et B-lag som vi stiller med.

 

Tipper de vinner med minst 3 mål.

 

Chelsea har alltid stilt med de beste i en slik finale og de vil klart gjøre det mot Arsenal også.

 

Taper vi mye vil selvtelitten til ungutta dette mange hakk.

 

Det er et av værdens beste lag på papiret og Chelsea har vært uslålige siden Terry kom tilbake :)

Link to comment
Share on other sites

 

Er dette sesongens høydepunkt?

Det spørs jo hvor langt vi kommer i CL og FAC....

 

Dette blir sesongens høydepunkt! Gleder meg til å se høyt tempo, taklinger og god innsats. Henry skal jo ikke spille, så vi vinner denne kampen! Gleder meg.

Blir kvalm. Skam deg.

 

Du kan bli så kvalm du vil, men fakta er at vår nr 14 ikke har prestert på en god stund. Jeg syns faktisk han må gi fra seg kapteinsbindet og konsentrere seg om å score mål - for det er jo det han kan!!!

Og jeg kan vel si meningen min uten at noen skal melde slik som du gjør.

Link to comment
Share on other sites

 

Er dette sesongens høydepunkt?

Det spørs jo hvor langt vi kommer i CL og FAC....

 

Dette blir sesongens høydepunkt! Gleder meg til å se høyt tempo, taklinger og god innsats. Henry skal jo ikke spille, så vi vinner denne kampen! Gleder meg.

Blir kvalm. Skam deg.

 

Du kan bli så kvalm du vil, men fakta er at vår nr 14 ikke har prestert på en god stund. Jeg syns faktisk han må gi fra seg kapteinsbindet og konsentrere seg om å score mål - for det er jo det han kan!!!

Og jeg kan vel si meningen min uten at noen skal melde slik som du gjør.

Jeg er enig med Korslund!

Selv om du mener det, Gooner_Kris, så går det ann å si det på en annen måte.

Det fins mange måter å si ting på og det var ikke den beste måten du brukte...

Link to comment
Share on other sites

 

Er dette sesongens høydepunkt?

Det spørs jo hvor langt vi kommer i CL og FAC....

 

Dette blir sesongens høydepunkt! Gleder meg til å se høyt tempo, taklinger og god innsats. Henry skal jo ikke spille, så vi vinner denne kampen! Gleder meg.

Så du mener at det er større å vinne English Carling Cup, enn UEFA Champions League?

 

Vi er MYE nærmere en Carling Cup pokal enn CL ;) La oss først slå PSV, så kan vi begynne å snakke om hva vi klarer....

Link to comment
Share on other sites

Wenger har sakt at han ikke bruker spillere som ikke har deltatt i at vi har kommet til finalen,tror du han står for d(jeg tror d)eller tror dere d er mulighet for at spillere som Ljungberg og Gallas spiller? ;)

Jeg håper d,og de trenger jo kanskje litt kamptrening,pga skadene. :angry:

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...Cup+Final+berth

Nei, de som har vert med å komme til finalen, SKAL spille. De er rettferdig.

Link to comment
Share on other sites

Har ikke de samme nervene som før en FA finale, men det skal bli gøy å se min første Carling Cup finale.

 

Håper på dette laget:

 

Almunia

Djourou - Toure - Gallas - Traore

Walcott - Diaby - Denilson - Ljungberg

Baptista - Aliadiere

 

- Lehmann, Senderos, Flamini, Hleb, Ade

 

Enig med lagoppstillingen her! Men er både Eboue og Hoyte skadet? Jeg vil heller ha Hoyte på høyreback, og Djourou inn for Toure... Så kan Toure komme på benken istedenfor.. Tja.. Senderos

Link to comment
Share on other sites

Er vel bare Henry av alle som ikke har vært på banen i denne cupen, eller så har alle andre vært på banen i løpe av en kamp så er det sakt ;)

Etter hva jeg fant ut så har heller ikke Jens, Willy, Freddie og Robin vært på banen.

 

Så cupfinale uten:

 

Lehmann

Ljungberg

Gallas

van Persie (skadet allikevel)

Henry

 

Gleder meg sinnsykt, ferie og ligacupfinale, selv om det kan gå veldig dårlig...

Link to comment
Share on other sites

Er vel bare Henry av alle som ikke har vært på banen i denne cupen, eller så har alle andre vært på banen i løpe av en kamp så er det sakt ;)

Etter hva jeg fant ut så har heller ikke Jens, Willy, Freddie og Robin vært på banen.

 

Så cupfinale uten:

 

Lehmann

Ljungberg

Gallas

van Persie (skadet allikevel)

Henry

 

Gleder meg sinnsykt, ferie og ligacupfinale, selv om det kan gå veldig dårlig...

 

Kan gå dårlig i alle kamper, kanskje spesielt i denne. Men jeg har troa på englebarna i klubben ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er en av de som har støtte Senderos hele veien, og fortsatt mener at han kan ha en fremtid i klubben, men jeg må nok dessverre innrømme at jeg håper en annen en han skal passe på Drogba..

Håper at Djourou får spille i midten sammen med Kolo, og at Gallas spiller på høyre, samt Traore/Clichy på venstre. Da slipper vi Drogba-komplekset til Senderos. Kjenner jeg får flashbacks tilbake til Community Shield-kampen, da Drogba rundp***e Senderos gang på gang.

Link to comment
Share on other sites

Er vel bare Henry av alle som ikke har vært på banen i denne cupen, eller så har alle andre vært på banen i løpe av en kamp så er det sakt ;)

Etter hva jeg fant ut så har heller ikke Jens, Willy, Freddie og Robin vært på banen.

 

Så cupfinale uten:

 

Lehmann

Ljungberg

Gallas

van Persie (skadet allikevel)

Henry

 

Gleder meg sinnsykt, ferie og ligacupfinale, selv om det kan gå veldig dårlig...

 

Lehmann reina jeg ikke med, Gallas og Ljungberg har vært skada lenge nok derfor de ikke har spilt noe ;)

Link to comment
Share on other sites

Wenger har sakt at han ikke bruker spillere som ikke har deltatt i at vi har kommet til finalen,tror du han står for d(jeg tror d)eller tror dere d er mulighet for at spillere som Ljungberg og Gallas spiller? :blink:

Jeg håper d,og de trenger jo kanskje litt kamptrening,pga skadene. :)

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...Cup+Final+berth

Det er i og for seg riktig ting å gjøre, eg håpar derimot på eit unntak, at Gallas får spille. Hadde nok vært digg for han å være med å slå gamlelaget i tillegg til å få kamptrening, før han skal ut i viktige kamper som PSV og Blackburn!

Link to comment
Share on other sites

Wenger har vel sagt ganske tydelig at Gallas ikke skal spille. Men jeg må innrømme at jeg synes det hadde vært digg jeg også hvis han kunne gjort et unntak.

Iallfall hvis det viser seg at Hoyte ikke kan spille. Tror Toure og Djorou kan gjøre det bra mot Drogba og Sheva, men hvis Hoyte ikke blir klar går vel Djorou inn på høyre back og Senderos i midten. Senderos har vel vist gang på gang at han ikke takler å spille mot Drogba. Vanligvis kan han dytte litt på spillere som er raskere enn han, men Drogba er minst like sterk og da får han problemer med en gang.

 

Håper på dette laget

 

Almunia

 

Hoyte Toure Djorou Clichy/Traore

 

Walcott Cesc Denilson Diaby

 

Baptista Ali

 

Noen som vet om Rosicky kan spille denne kampen forresten?

Link to comment
Share on other sites

Føler nesten at jeg har like stor sjangse til å få 7 rette i lotto som at vi skal slå chelsea i denne kampen.

Skulle vi slå di så må det vel betegnes som en mega nedtur for chelsea's stjernegalleri.

Kommer ikke til å bli kjempe skuffet om vi taper,håper bare ungutta gir chelsea skikkelig kamp om pokalen,da skal jeg være fornøyd.

Synes forøvrig at det er helt rett av wenger å gi ungutta/reservene sjangsen i denne kampen,det fortjener di :blink:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...