Jump to content

2007.02.25 Chelsea N


ramsrud

Recommended Posts

Fabregas prøvde å dra vekk Lampard så han ikke skulle blande seg mellom Toure og Mikel. Lampard tilter fullstendig når en 19 åring prøver å roe han ned, og begynner å slå og hoppe rundt mens Fabregas prøver å roe han ned. Kult kort til Fabregas og Lampard?? In my ass!!! Om noen skulle hatt kort der, så var det utelukkende Lampard og da gult. Når Fabregas får gult, så skulle Lampard hatt rødt ihvertfall.

 

Ade prøvde å holde unna Drogba så han ikke skulle blande seg også. Drogba fikk ingenting, mens Ade får rødt???

 

Forøvrig helt korrekt rødt til Mikel og Toure. Latterlig av Toure å hisse seg SÅ mye opp. Mikel hadde fått rødt uansett med den tacklingen.

 

Forøvrig en sinnsyk 1.omgang av unggutta, men ellers grei andre omgang. Ali "bør" være skadet siden han ble byttet ut, for han var mye bedre enn Baptista ihvertfall.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Fy flaten for eit ræva usportslig lag Chelsea er! Makan til usportsleg lag har jeg aldri sett...

De gjør jo alt so ikke har me fotball og gjøre, og dommeren er ikke bedre han.

Gir rødt til 2 Arsenal spillere og 1 Chelsea spiler, hvor dom er han da?

Så han ikke den samme situasjonen som meg eller?

 

Men Ungutta våre gjorde en kjmpe kamp i dag og all honør til dem! :xxx:

vist dette er Arsenal's framtid har vi en lys framtid i vente <_<

 

 

Go The Gunners!!!

Link to comment
Share on other sites

Liker det jeg ser, og unggutta gjør en veldig god kamp. Svir dog at vi nok en gang blir fellt av grusomme drogba. Synd at vi ikke klarer å klarere baller på slutten der, ellers ville de aldri fått det andre målet. Ved første målet står Traore fullstendig feilplassert, men han er tilgitt. Klarer ikke glede meg til tross for en kjempekamp av unggutta, det som skjer på slutten ødelegger alt. Istedenfor å spille fotball i 7 min, presse på for mål nr. 2 skjer altså dette. Jeg skjønner selv ikke helt hva som skjedde, men det ødela totalt. Håper bare det ikke blir lange karantener, spillere som Toure, Ade og Fabregas trenger vi selvfølgelig.Tipper desverre alle får et par kamper, Fabregas veit jeg ikke hvordan det går med, kan dem ved hjelp av video straffe han hardere? Nei dette liker jeg ikke, blir kvalm av ch€£$ki

Link to comment
Share on other sites

senderos spiller en jævlig god kamp utenom at han opphever offsiden på første målet og blir knust av drogba på andre målet men utenom meget god kamp!!

hleb var lei i stilen når han kom inn, diaby var konge!

denilson og cesc gjør en god kamp på midten, for en fremtid vi har der!!

synes traore viste mye bra, almunia burde tatt første målet..

ali jobbet bra, baptista vet jeg ikke ka jeg synes om..

 

talentløs utvisning av adebayor, og hvorfor får vi ikke se det i reprise??? helvetes tv3

 

 

åssen kan du si at han spiller en kjempekamp, når han er innblandet i begge baklengsmålene, og spesielt de siste, ser jo ut som en lilleputtspiller, jeg gir meg over for denne redd Senderos kampanjen, gutten er ikke god nok, han har fått så utrolig mange sjangser nå, og det holder ikke.Så det er virkelig en spiller jeg helst ser forsvinne fra klubben først, men det skjer vel ikke, Wenger er blind på han,trøye nummer 6 og greier...skulle tro det var en spøk...menmen, vi hadde jo Stepanovs ei stund, han er jo fremdeles litt foran der, men nærmer seg for hver kamp...

 

Bortsett fra han og resultatet så er jeg fornøyd idag, gutta la ned en kjempeinnsats, og det lover godt, vi kunne og burde? leda 2-0 før nevnte mann i spann med Traore forærer Diver målet. bortsett fra dette så spilte Traore en kjempekamp, hvis ikke det var skade så mener jeg Wenger gjorde feil i og bytte han ut med Eboue, Hoyte passer ikke venstre siden. men uansett en veldig bra kamp, dette på slutten ødlegger en del, og Ade bør få en reaksjon fra Wenger, det er tåplig uansett, Chelsea cheater mye, men det er jo det de vil, provosere fram slike reaksjoner, og tiden går. Chelsea og J... går en lang gang over hva det kvalmeste og mest usympatiske laget jeg noen gang har opplevd. De er virkelig en gjeng med klyser. menmen, vår ungdomslag spiller jevnt med det beste laget Chelsea overhodet kan stille, og til tider utspiller og rundspiller vi dem. så de fortjener en hyllest idag.

 

til slutt vil jg ønske Terry god bedring, og håper at det ikke er så alvorlig som det så ut.

Link to comment
Share on other sites

Liker det jeg ser, og unggutta gjør en veldig god kamp. Svir dog at vi nok en gang blir fellt av grusomme drogba. Synd at vi ikke klarer å klarere baller på slutten der, ellers ville de aldri fått det andre målet. Ved første målet står Traore fullstendig feilplassert, men han er tilgitt. Klarer ikke glede meg til tross for en kjempekamp av unggutta, det som skjer på slutten ødelegger alt. Istedenfor å spille fotball i 7 min, presse på for mål nr. 2 skjer altså dette. Jeg skjønner selv ikke helt hva som skjedde, men det ødela totalt. Håper bare det ikke blir lange karantener, spillere som Toure, Ade og Fabregas trenger vi selvfølgelig.Tipper desverre alle får et par kamper, Fabregas veit jeg ikke hvordan det går med, kan dem ved hjelp av video straffe han hardere? Nei dette liker jeg ikke, blir kvalm av ch€£$ki

 

 

Fabregas fikk gult kort av dommeren, da tror jeg ikke de kan gå inn å straffe han ytterligere. Hadde dommerne ikke sett situasjonen, og ikke gjort noe, da hadde det vært noe annet. Straffeutmåling for røde kort kan gi ytterlige karantener. Men spillere som "bare" får gult kort kan ikke "røres" i ettertid. Det er sånn jeg har forstått det fungerer, men ikke sikkert det er helt riktig.

Link to comment
Share on other sites

Syns vi gjør en fantastisk fin første omgang og et glimrende mål av Walcott! Chelsea tar mer over i andre omgang mye takket være en hurtig Robben som skaper veldig mye for dem.

 

Skaden til Terry var helt forferdelig å se på. Får håpe det går bra med han, og at han raskt kommer seg på beina igjen. Slosskampen i slutt minuttene kunne jeg vært foruten, og det hadde ikke vært nødvendig å hisse seg opp så fryktelig, men kan skjønne frustrasjonen til spillerne når Chelsea spillerne drar i trøya gjentatte ganger for å stoppe oss og for å hindre oss i starte spillet igjen.

 

At Fabregas får gult kort syns jeg en skandale når han kun prøver å hindre slosskampen i å utarte seg. (allikevel ikke lett for noen å holde kontroll i en sånn mølje) Dessverre så blir han i stedet trukket inn i slåsskampen og Lampard skjønte jo ikke at Cesc kun prøvde å få roet ned spillere. (så det tydelig på Cesc etterpå at han prøvde så godt han kunne å forklare at han skulle roe ned spillerne) Så ikke hva Adebayor foretok seg så vanskelig å si noe på det, men jeg syns han kunne spart seg for å reagere på den måten uansett, men sånn er det bare dessverre. Ligger under og det koker oppi hodet så tar det ofte litt vel mye av.

 

Første omgang var veldig positiv og der er det masse å ta med seg videre fra. At vi klarer å holde følge med et toppet Chelsea lag hele kampen igjennom og gir de kamp helt til døra viser at vi har en fantasisk tropp med unge talenter.

Link to comment
Share on other sites

Syns vi gjør en fantastisk fin første omgang og et glimrende mål av Walcott! Chelsea tar mer over i andre omgang mye takket være en hurtig Robben som skaper veldig mye for dem.

 

Skaden til Terry var helt forferdelig å se på. Får håpe det går bra med han, og at han raskt kommer seg på beina igjen. Slosskampen i slutt minuttene kunne jeg vært foruten, og det hadde ikke vært nødvendig å hisse seg opp så fryktelig, men kan skjønne frustrasjonen til spillerne når Chelsea spillerne drar i trøya gjentatte ganger for å stoppe oss og for å hindre oss i starte spillet igjen.

 

At Fabregas får gult kort syns jeg en skandale når han kun prøver å hindre slosskampen i å utarte seg. (allikevel ikke lett for noen å holde kontroll i en sånn mølje) Dessverre så blir han i stedet trukket inn i slåsskampen og Lampard skjønte jo ikke at Cesc kun prøvde å få roet ned spillere. Så ikke hva Adebayor foretok seg så vanskelig å si noe på det, men jeg syns han kunne spart seg for å reagere på den måten uansett, men sånn er det bare dessverre. Ligger under og det koker oppi hodet så tar det ofte litt vel mye av.

 

Første omgang var veldig positiv og der er det masse å ta med seg videre fra. At vi klarer å holde følge med et toppet Chelsea lag hele kampen igjennom og gir de kamp helt til døra viser at vi har en fantasisk tropp med unge talenter.

Noe snakk nå om at det var Eboue og ikke Adebayor som tok seg av Bridge. Kan jo skjønne frustrasjonen hans litt da om han ble feilaktig utvist. Kunne uansett roet seg ned litt når han fikk kortet. Kan jo få etterspill

Link to comment
Share on other sites

Før kampen var det greit om vi tapte, men tonen er visst litt annerledes her nå..

 

Vel, det er jo litt skandaløst at et skandalelag vinner på en skandaløs måte. Jeg velger å se det positive og det potensielle i innsatsen til unggutta. Vi hadde til tider et godt tak på de rådyre Chelsea-spillerne.

 

Purrekastingen til Chelsea-supporterne er ille. Sånt hører ikke hjemme på en fotballtribune i det hele tatt.

Link to comment
Share on other sites

Så ikke hva Adebayor foretok seg så vanskelig å si noe på det, men jeg syns han kunne spart seg for å reagere på den måten uansett, men sånn er det bare dessverre. Ligger under og det koker oppi hodet så tar det ofte litt vel mye av.

Adebayor gjorde ikkje ein dritt. Det var visstnok Eboue som slo til Bridge. Kan forstå Ade sin reaksjon. Viss dette er sant håper eg ikkje å se Eboue i Arsenal-drakt igjen

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet når karantene trer i kraft? Blir vel i seriekampen til helga?

Er vell 10 dagar etterpå dei trer i kraft eller noko

 

Til kampen: Eg er stolt over at me er jevne med Chelski over 90 minutt. Me har første omgangen, dei har andre. Unggutane legg ned ein fantastisk innsats, Diaby har eit fantastisk driv, og Denilson blir verkeleg stor.

 

Slosskampen på slutten var eit stort skår i gleden. Ikkje berre at me mister Ade, og Toure i opptil fleire kampar, men i staden for å presse på dei siste minuttane, vel me å sloss. Korrekt raudt til Toure og Mikel. Lampard skulle hatt raudt, og Ade såg eg ikkje kva gjorde. Uansett bør han ha vet nok til å reagere annleis.

 

Avsluttar med å ønske Terry god bedring. Alltid fælt når slikt skjer.

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen kan oppsummeres med fem punkt:

 

- Traore, Diaby, Denilson viser i tillegg til de mer etablerte unggutta at Arsenal har en lys framtid

- Mikel er en drittsekk. Walcott får også stort pluss

- Dommeren og linjedommeren gjør store, avgjørende feil. Essien skulle vært utvist, Drogba var i offside ved 1.målet, samt at han håndterte krangelsituasjonen særdeles dårlig. Provokasjon og reaksjon bør ikke straffes likt: Sku vært gult til Kolo og rødt til Mikel

- Ingen fotballspillere fortjener en slik skade som Terry fikk. Selv ikke Roy Keane og Gary Neville. Håper han kommer tilbake.

- Diaby kan ha fått seg en psykisk knekk (hvis Terrys karriere er over)

Link to comment
Share on other sites

Alt i alt så føler jeg ungutta gjør en god kamp, bare synd Diaby ikke klarer å lure kjempesjansen sin i mål. Han minner meg faktisk veldig om Vieira i spillestilen sin.

 

Sliter litt med å forstå at Aliadiere og ikke Baptista ble byttet ut, Baptista er kanskje kaldere foran mål, men sånn som kampen utvikla seg, hadde det kanskje vært bedre med en bevegelig og arbeidsom Ali på banen.

 

Men gutter til neste år....til neste år så gjør vi statister av disse overbetalte luksus hor...!!

I år har de etablerte stjernene sviktet i store deler av sesongen, men ungdommen har gjort jobben sin til gangs.

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen kan oppsummeres med fem punkt:

 

- Traore, Diaby, Denilson viser i tillegg til de mer etablerte unggutta at Arsenal har en lys framtid

- Mikel er en drittsekk. Walcott får også stort pluss

- Dommeren og linjedommeren gjør store, avgjørende feil. Essien skulle vært utvist, Drogba var i offside ved 1.målet, samt at han håndterte krangelsituasjonen særdeles dårlig. Provokasjon og reaksjon bør ikke straffes likt: Sku vært gult til Kolo og rødt til Mikel

- Ingen fotballspillere fortjener en slik skade som Terry fikk. Selv ikke Roy Keane og Gary Neville. Håper han kommer tilbake.

- Diaby kan ha fått seg en psykisk knekk (hvis Terrys karriere er over)

 

Det er nok ikke SÅ farlig med Terry, han er ved bevissthet, men lider av hukommelsestap :(

Link to comment
Share on other sites

Kommer ikke som noe sjokk for meg at vi tapte. Heller ikke at det er Senderos som er syndebukk ved begge målene!

 

Selg han, han er jo totalt ubrukelig. Har fått god nok tid til å overbevise, men suger fortsatt like mye.

 

Alt i alt en god kamp. Pluss at Walcott scorer.

 

Mål og MASSE ekstramateriale, inkludert Terrys skade og masseslagsmålet, er lagt ut på www.arsenalclips.tk

Link to comment
Share on other sites

Kommer ikke som noe sjokk for meg at vi tapte. Heller ikke at det er Senderos som er syndebukk ved begge målene!

 

Selg han, han er jo totalt ubrukelig. Har fått god nok tid til å overbevise, men suger fortsatt like mye.

 

Alt i alt en god kamp. Pluss at Walcott scorer.

 

Mål og MASSE ekstramateriale, inkludert Terrys skade og masseslagsmålet, er lagt ut på www.arsenalclips.tk

 

Det var faktisk Traorè som var syndebukk ved det første målet, bare så du vet det :(

Men jeg er enig med deg, han bør selges!

Link to comment
Share on other sites

Kommer ikke som noe sjokk for meg at vi tapte. Heller ikke at det er Senderos som er syndebukk ved begge målene!

 

Selg han, han er jo totalt ubrukelig. Har fått god nok tid til å overbevise, men suger fortsatt like mye.

 

Alt i alt en god kamp. Pluss at Walcott scorer.

 

Mål og MASSE ekstramateriale, inkludert Terrys skade og masseslagsmålet, er lagt ut på www.arsenalclips.tk

 

Det var faktisk Traorè som var syndebukk ved det første målet, bare så du vet det :(

Men jeg er enig med deg, han bør selges!

NIKS! Det er Senderos som opphever offsiden: Se selv på DailyMotion

Link to comment
Share on other sites

Nå er jeg utrolig og skuffet. Og utrolig stolt!!!! Skuffelsen selvfølgelig pga det sure tapet mot en gjeng tydelig overbetalte primadonnaer og falskenspillere. Måten chelski gjennomfører kampen på har de overhodet ingenting å være stolt av. Supporterene deres virker heller ikke å ha kommer noe lenger enn fra de beryktede dagene på 70 og 80 tallet. For en søplete gjeng! Herlig å gjøre Goonere synge til kampens slutt dog!

 

Vi har derimot all grunn til å være stolte av våre røde helter. Slik spill og slik innsats varmer hjertet mitt veldig.Diaby spiller sin beste kamp for oss og Denilson fortsetter der han slapp. Traore blir bare bedreog bedre! For en spiller han kommer til å bli. Fab styrer midtbanen store deler av kampen og er vår viktigste spiller i hver kamp han spiller. Dette er noe vi ser når han ikke spiller. Baptista er heller ikke ille i dag og gjør en god jobb sammen med den alltid hardtarbeidende Ali. Det eneste jeg har noe å utsette på er at Phil lot droggen heade inn vinnermålet. Verden raste sammen i noen minutter da.

 

Veldig synd for oss at Ade og Kolo for rødt og dermed må sone flere kamper. To viktige og utrolig gode spillere som vi ikke har råd til å miste. Kolo's røde kom nok som en frustrasjon grunnet den gjentatte holdingen fra de rike, samt en sterk vinnervilje. Hvorfor Ade fikk rødt er for meg en gåte. Så at den beste engelske venstrebacken lå nede med smerter i kraniet, men så ikke hva som skjedde. Noen nevner Eboue her og det virker mer som noe han kunne funnet på enn Ade. Sinnet hans i etterkant kan jeg faktisk forstå. Føles nok rimelig urettferdig.

 

Etter at pulsen har roet seg og sofaen er satt på plass kjenner jeg at mine følelser for Arsenal er enorme og forakten for chelski også gror seg stadig sterkere.

Hvis dette er laget vårt om to til tre år så er fremtiden lys dere!!

Link to comment
Share on other sites

Tv2 gjør meg kvalm. For en idiot-overskrift. Som om en Arsenal-spiller gjorde det bevisst. ÅÅÅ... Men alle tanker går til Terry. Klarte ikke helt å konsentrere meg om kampen etter hendelsen. Synes også fryktelig synd på Abou Diaby.

 

Kampen var strålende. Var slett ikke sur over tapet, men irriterte meg grønn over oppførselen til Chelsea-spillerne. Tenk at Shevchenko slapp unna kort. Tenk at ikke Essien fikk rødt for å ha kjørt knottene, først over kneet og deretter i brystet/magen til Baptista! Skandale! Og det 50-50, kanskje 60-40 fordel oss med tanke på at Drogba fikk gå i første omgang. Diaby var stor i dag. Prikk lik Vieira!

 

Proud to be a Gooner!

Link to comment
Share on other sites

Kommer ikke som noe sjokk for meg at vi tapte. Heller ikke at det er Senderos som er syndebukk ved begge målene!

 

Selg han, han er jo totalt ubrukelig. Har fått god nok tid til å overbevise, men suger fortsatt like mye.

 

Alt i alt en god kamp. Pluss at Walcott scorer.

 

Mål og MASSE ekstramateriale, inkludert Terrys skade og masseslagsmålet, er lagt ut på www.arsenalclips.tk

 

Det var faktisk Traorè som var syndebukk ved det første målet, bare så du vet det :(

Men jeg er enig med deg, han bør selges!

NIKS! Det er Senderos som opphever offsiden: Se selv på DailyMotion

 

Ja, det er det. MEN det er traorè som er fullstendig ute å kjøre. Han er totalt feilplassert!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...