Jump to content

Robert Pires


bergkampje

Recommended Posts

  • Replies 150
  • Created
  • Last Reply

At Robert Pires kan være en kreativ skikkelse som ligger litt tilbaketrukket sentralt for å styre og fordele det offensive i Aston Villa (nest høyeste nivå) er jeg ikke i tvil om. En behøver ikke ikke være verdensmester i 10 kamp for å gjøre det. Overblikk og ballkontroll bringer deg langt. Det tror jeg han fortsatt har i behold.

Link to comment
Share on other sites

 

 

27.november står i fare for å bli tårevått, da Villa entrer THOF, og vi husker vel alle forrige gang Le Bob entret Ashburton Grove: YOU'LL ALWAYS BE A GOONAH! Og Pires følte virkelig at han var kommet hjem. Varmer hjertet mitt bare å tenke på det. Spilleren var også den første spilleren jeg virkelig la merke til da jeg begynte å følge Arsenal. Det tok vel omtrent bare 10-15 minutter med Arsenal på TV før jeg var Arsenalfan og begynte å spille som "Pires" på løkka. Sesongen var 01/02 og det er vel sjelden vi har sett en så stor påvirkning på et Arsenallag som Pires hadde på den tiden. Skam at en skade skulle ødelegge noe som kunne endt på toppen av samtlige kåringer året 2002.

 

 

 

Må få lov til å korrigere deg der. 27. november har vi Villa borte på Villa Park. Hjemmekampen er i utgangspunktet satt til 14. mai. :)

Link to comment
Share on other sites

Må få lov til å korrigere deg der. 27. november har vi Villa borte på Villa Park. Hjemmekampen er i utgangspunktet satt til 14. mai. :)

Whoops, flaut..... Men da blir det vel til at vi feirer ligagull og tar avskjed med Pires samme kamp, må gjerne lage en ekstra medalje til Robert også! :P

Link to comment
Share on other sites

At Robert Pires kan være en kreativ skikkelse som ligger litt tilbaketrukket sentralt for å styre og fordele det offensive i Aston Villa (nest høyeste nivå) er jeg ikke i tvil om. En behøver ikke ikke være verdensmester i 10 kamp for å gjøre det. Overblikk og ballkontroll bringer deg langt. Det tror jeg han fortsatt har i behold.

 

Absolutt. Personlig har jeg alltid beundret, og hatt ekstra sansen, for spillere som har nådd langt selv om de langt ifra har noe utpreget fysikk hva gjelder fart og styrke. Synes utsagnet om van der Vaart fra TV2-kommentatoren var artig. "Har fart som en lubben 10-ende-klassing (eller noe lignende), men FOR en fotballspiller". Tror det var i kampen mot United hvor han var gnistrende god. Herlig å ha han i PL, bare synd han spiller for hottetottene

 

Morro hvis Pires signerer for Villa. Mer attraktivt, for meg ihvertfall, å se på lag som Villa og Birmingham når tidligere favoritter som Bobby og Hleb spellær!

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 1 month later...

Pires twitrer:

"On my way to colney for training!!"

 

Jaja Wenger, hvorfor ikke hente inn Pires også ;D

 

Hehe. Artig tanke det, men Pires er nok langt ifra god nok til å hjelpe oss noe særlig på banen. Dog må jeg innrømme at det hadde vært forbanna morsomt å se Pires og Henry på banen sammen igjen. :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært sykt morsomt med Pires, selv om han ikke kommer til å utgjøre noe forskjell på banen så kommer han til å ha litt av den samme effekten som Henry utenfor. Mitt første fotball forbilde og grunnen til at jeg heier på Arsenal! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Pires var stor!! og hvis han er en pedagog i tillegg så er det bare å ansette. Leste i Aftenposten idag om Roy Makaay som nå er trener i Feyenoord for 12-13 åringer, da kan du si at det satses hardt i klubben på rekruttering når en så profilert spiller er såpass langt nede i systemet!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...