Jump to content

Robert Pires


bergkampje

Recommended Posts

  • Replies 150
  • Created
  • Last Reply

til--->Dannialdo

 

Hvordan kan du si Ljungberg ikka har gjort noe bra for klubben osv...?

 

Ljungberg har vert fantastisk for Arsenal når han ikke har vert skada, han var kansje den beste til å gå på sine fantastiske løp fra midtbanen og foran keeper og bare putte ballen imål under eller en liten chip over keeper. Har du aldri sett de du da?

Link to comment
Share on other sites

Fakta er at pires var mye, mye bedre offensivt mens ljungberg var mye, mye bedre defensivt. ljungberg var jo også en god offensiv spiller men han var ikke i nærheten av det pires gjorde med ballen. men jeg synes dem var like viktige begge 2. Ingen kan si noe på at pires var bedre offensivt. han golla 16 mål i pl hver sessong

Link to comment
Share on other sites

Ljungberg har aldri vært i nærheten av så go Pires har vært for Arsenal, hva kan Ljungberg da? han kan ikke en dritt spør du meg. Ja han kan løpe men Pires kunne drilla hvem som helst inne i en telefonboks da han var på sitt beste. Folk må nok huske at Pires ble kåra til den beste spilleren i PL det første året han var i Arsenal, han har skoret flere av de fineste måla i PL også mange ganger. Ljungerg har vært go et år og det var det åre han hadde rødhanekam, ellers så var til å med Limpar en bedre spiller en Ljungberg også si det slik. At Ljungberg er i Arsenal enda er en gåte for meg, aldri har han hatt noe tekknik til og gjøre ting på egenhånd, at folk her inne kan prøve å sammeligne Pires og Ljungerg er en stor skam. Pires hadde ikke sin styrke som forsvar spiller, men på sitt beste var han en av de beste angreps spilleren i værden. Han skorte masse og utrolig mål, noen ganger trylla han fram noen mål også når vi trengte det som mest. Pires skorte også ofte mål mot de beste laga i CL og PL noe Ljungerg aldri gjore. :)

Åhh jæven....

 

Med all respekt. Hvor lenge har du fulgt Arsenal? Makan til respektløshet skal man lete lenge etter. Ljungberg har gitt så mye til Arsenal, bidratt med mål og assist i hopetall. Det at han ikke har vært på toppen av sin karriere de 2 siste sesongene er skygger ikke over det han har gjort fra før.

Link to comment
Share on other sites

Ljungberg har aldri vært i nærheten av så go Pires har vært for Arsenal, hva kan Ljungberg da? han kan ikke en dritt spør du meg. Ja han kan løpe men Pires kunne drilla hvem som helst inne i en telefonboks da han var på sitt beste. Folk må nok huske at Pires ble kåra til den beste spilleren i PL det første året han var i Arsenal, han har skoret flere av de fineste måla i PL også mange ganger. Ljungerg har vært go et år og det var det åre han hadde rødhanekam, ellers så var til å med Limpar en bedre spiller en Ljungberg også si det slik. At Ljungberg er i Arsenal enda er en gåte for meg, aldri har han hatt noe tekknik til og gjøre ting på egenhånd, at folk her inne kan prøve å sammeligne Pires og Ljungerg er en stor skam. Pires hadde ikke sin styrke som forsvar spiller, men på sitt beste var han en av de beste angreps spilleren i værden. Han skorte masse og utrolig mål, noen ganger trylla han fram noen mål også når vi trengte det som mest. Pires skorte også ofte mål mot de beste laga i CL og PL noe Ljungerg aldri gjore. :)

Åhh jæven....

 

Med all respekt. Hvor lenge har du fulgt Arsenal? Makan til respektløshet skal man lete lenge etter. Ljungberg har gitt så mye til Arsenal, bidratt med mål og assist i hopetall. Det at han ikke har vært på toppen av sin karriere de 2 siste sesongene er skygger ikke over det han har gjort fra før.

No er det vel 4 sesongar sidan Ljungberg var på toppen. Når det er sagt er sjølvsagt Dannialdo alt for krass i sin kritikk av Ljungberg - mannen er ikkje ubrukeleg - men han har ikkje vore arsenal-god på mange, mange sesongar.

Link to comment
Share on other sites

Å si at Ljungen ikke har gjort en dritt for klubben er rett og slett patetisk!

Ingen som husker hans fantastiske løp bak forsvaret, hans lekre mål og sist men ikke minst arbeidskapasiteten hans?? Han hadde alltid det lille ekstra mot de store lagene.

 

Her er en GIF av målet hans mot Chelsea i FA-cup finalen i 02.

 

Bare å nyte: 2432Ljungen%202-0.gif

 

Jeg tok ikke med raidet hans i forkant av målet, men du verden...

 

Høydepunkter fra kampen (FA-Cup finalen i 02) samt reprise av dette målet og Parlour sitt, kan lastes ned på www.arsenalclips.tk under Other clips.

 

Edit: Det er litt gøy å se på reaksjonen til ballgutten bak målet. Tydeligvis en Gooner.

Link to comment
Share on other sites

Å si at Ljungen ikke har gjort en dritt for klubben er rett og slett patetisk!

Ingen som husker hans fantastiske løp bak forsvaret, hans lekre mål og sist men ikke minst arbeidskapasiteten hans?? Han hadde alltid det lille ekstra mot de store lagene.

 

Her er en GIF av målet hans mot Chelsea i FA-cup finalen i 02.

 

Bare å nyte: 2432Ljungen%202-0.gif

 

Jeg tok ikke med raidet hans i forkant av målet, men du verden...

 

Høydepunkter fra kampen (FA-Cup finalen i 02) samt reprise av dette målet og Parlour sitt, kan lastes ned på www.arsenalclips.tk under Other clips.

 

Edit: Det er litt gøy å se på reaksjonen til ballgutten bak målet. Tydeligvis en Gooner.

Har ikke vært mye enig med deg i det siste, Imers, men her er jeg helt enig. Ljungberg var, sammen med Pires kanskje de beste i 2002-seieren, og jeg tror han enda har noe å by på. Han er en mann for de store anledningene noe man jo så I CL-finalen i fjor. Håper at han får litt mindre skader, sånn at han får en fair sjanse til å vise at han fortsatt duger

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Når går kontraken hans ut,med Villareal?

 

 

Han signerte en 2 års kontrakt .. så det vil si at kontrakten går ut i 2008 :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ballgutten? Om eg ikkje huskar feil er det Lee Dixon....

Yes, det husker eg Dixon sa i et interju med du tv team en gang da han ble spurt om målet til Ljungberg..btw til topic: Pires er nok for gammel i 2008 ja og burde nok gå til en fransk klubb, men om det ikke blir Marseille, så ihvertfall en lokal klubb der han startet opp kanskje..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Bob gålla nok en gang i går.

Kanskje holder han ikke følge i Arsenal lenger, men selv om Bergkamp ikke var på sitt beste de to siste sesongene, så var han meget god å ha. Skulle ønske at Pires hadde blitt. Vi har savnet kvalitetene hans så utrolig i år. I West-Ham kampen på Emirates, hadde han garantert putta 11!! :(

Link to comment
Share on other sites

I West-Ham kampen på Emirates, hadde han garantert putta 11!! :D

 

Det var å ta i,men er helt enig.

Kvalitetene hans er savnet blant meg og sikkert mange andre Arsenal fans!

Skulle gjerne sett han et par sesonger på Emirates.. ;)

 

Men nå blir det vel snart for seint, lykke til videre ihvertfall!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ja, jeg syns han kunne spart seg for de uttalelsene der. Hva er greia, liksom? Jeg forstår det ikke helt. ;)

 

Han har det tydlighvis bare i beina og ikke i hodet! Drive å komme med slike utalelser når man er så godt likt av fansen, blir møkk lei hele fyren bare dritt har det kommet ut fra kjeften hans siden han forlot oss.!

Link to comment
Share on other sites

Ro dere ned gutter!! Vi skakker om en av våre aller beste spillere gjennom tidene. Like god som Alan Ball og Liam Brady. Hørt om dem?

 

Det er vel et takk for sist til Wenger som av uforståelige grunner ikke hadde tillit til ham bare fordi han hadde én sesong under pari.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...