Jump to content

Robert Pires


bergkampje

Recommended Posts

Klinten skilles fra hveten. Det er glimrende spillere, og det er ren skjær klasse. Noen som har hørt noe fra Bergkamp? Pires og Vieira er i førtnevnte kategori, men kun Bergkamp er i den siste kategorien.

 

Der traff du spikkeren på hodet. Bergkamp er et godt eksempel. Tror også at spillere som Dixon, Smith, Winterburn og Bould stiller i samme klasse. Ingen sure oppgulp fra den kanten.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 150
  • Created
  • Last Reply

Og så en ting til mine utmerkede herrer; kan det tenkes, bare muligens, at en eller annen journalist har vridd og vrengt litt, bare bitte-bitte-bitte litt på uttalelsene til Bob? Bare sånn at det kan passe inn litt rent sensasjonsmessige? Tenkte meg det ja......

Link to comment
Share on other sites

Klinten skilles fra hveten. Det er glimrende spillere, og det er ren skjær klasse. Noen som har hørt noe fra Bergkamp? Pires og Vieira er i førtnevnte kategori, men kun Bergkamp er i den siste kategorien.

 

Jeg har tydeligvis litt tungt for det. Hvilke to kategoriger er det snakk om her?

Link to comment
Share on other sites

Marinello (glimrende nick forresten):

 

Klinten skilles fra hveten. Det er glimrende spillere, og det er ren skjær klasse. Noen som har hørt noe fra Bergkamp? Pires og Vieira er i førtnevnte kategori, men kun Bergkamp er i den siste kategorien.

 

Jeg har tydeligvis litt tungt for det. Hvilke to kategoriger er det snakk om her?

Link to comment
Share on other sites

PIRES BER HENRY FLYTTE TIL BARCELONA

Vår tidligere storspiller Robert Pires mener det nå er på tide å søke nye utfordringer for Henry.

 

07.06.07 12:50 Vist 832 ganger

Publisert av: Kim Nilsen

 

 

"Thierry ville blitt veldig fornøyd i Barcelona.

 

Jeg skulle gentlig ikke sagt dette, siden Arsenal, både manager og fans er veldig bra. Men det vi være best for ham å bytte nå, Arsenal er nådd enden i en syklus.

 

De har mistet mange gode spillere i Vieira,Edu,Cole,Bergkamp og meg selv.

 

De har fått inn endel gode spillere, men de er alle veldig unge."

 

Pires hinter også til at Fabregas burde søke hjem til Spania:

 

"Cesc er en ung mann, men vet allerede hvordan man skal spille. Pasningskvaliteten hans er rett ut av læreboka til Barcelona. Han har skapt seg et eget navn, og kommer til å bli en stor spiller.

 

Han har et meget godt forhold til Arsene Wenger, som tar seg av de unge spillerne veldig bra."

 

Pires kan også fortelle at han vraket Real Madrid til fordel for Arsenal i sin tid.

 

"Madridfans tar livet av deg om du har en dårlig sesong. Jeg ønsket et roligere liv, og det fant jeg hos Wenger i England."

 

 

Hold gapet ditt Pires. :D

Link to comment
Share on other sites

Marinello (glimrende nick forresten):

 

Klinten skilles fra hveten. Det er glimrende spillere, og det er ren skjær klasse. Noen som har hørt noe fra Bergkamp? Pires og Vieira er i førtnevnte kategori, men kun Bergkamp er i den siste kategorien.

 

Jeg har tydeligvis litt tungt for det. Hvilke to kategoriger er det snakk om her?

 

OK, nå er jeg med! Artig at du nevner disse to kategoriene. Jeg satt og så på dvd her en kveld: "The Untouchables" (2003/2004 Season Review). Løp og kjøp alle sammen! Det som slo meg var at vi hadde GLIMRENDE (og voksne) SPILLERE på alle plasser. Men de som spiller HOVEDROLLENE i denne filmen er Henry, Pires og Vieira (i den rekkefølgen).

 

SuperBob ble kåret til "Footballer of the Year" 2001/2002 (og årets Arsenal-spiller). Såvidt jeg husker var han også inne på UEFA's lagoppstilling det året. REN SKJÆR KLASSE spør du meg.... :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

En lang video av vår gamle frittscorende midtbanespiller.

 

http://www.youtube.com/watch?v=lSgUwQrRYrA

 

Mål som dette savner jeg stort

http://www.youtube.com/watch?v=z5J4Ary8Q-o...related&search=

 

Disse videoene er veldig verdt å se, fantastisk av vår tidligere juvel!

Glemer heller aldri da han knuste(!) John Terry i lufta og scoret mot Chelsea

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Nesten så man får en liten klump i halsen av denne videoen. Pires og Bergkamp er de 2 spillerene som jeg savner aller aller mest. Det er mange på den listen, men disse 2 hadde en inteligens og følelse som få andre.

 

Som sagt er det mye snakk om at Arsenal spiller verdens beste fotball nå, men det laget man hadde i sesongen man gikk ubeseiret og rundt der må være noe av det beste fotballverden har sett. Det var en mer direkte spillestil som jeg rett og slett elsket. Tempoet, løpene og passningene sammen med noen av verdens beste spillere var unik.

Link to comment
Share on other sites

Nesten så man får en liten klump i halsen av denne videoen. Pires og Bergkamp er de 2 spillerene som jeg savner aller aller mest. Det er mange på den listen, men disse 2 hadde en inteligens og følelse som få andre.

 

Som sagt er det mye snakk om at Arsenal spiller verdens beste fotball nå, men det laget man hadde i sesongen man gikk ubeseiret og rundt der må være noe av det beste fotballverden har sett. Det var en mer direkte spillestil som jeg rett og slett elsket. Tempoet, løpene og passningene sammen med noen av verdens beste spillere var unik.

 

Kontringene på lille Highbury!! Det tok ikke mange sekundene før ballen var over midtbane streken og til den lå i kassa. Pires var min første og til nå eneste "favoritt" spiller i Arsenal. Jeg favoriserer aldri spillerne i Arsenal. Men Bobby hadde noe spesielt, noe hvertfall jeg ble forelsket i! Klarer såvidt å se på de klippene...

Det beste kjøpet Wenger noen gang har gjort, lite tvil om det :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hyggelig ord fra vår tidligere stjernespiller

 

Ja, og vi er umåtelig stolte over å ha hatt Pires i vår klubb. Han er den beste kantspilleren jeg har sett - teknikk, overblikk, pasninger og scoringer i verdensklasse - og jeg mener han betød mer for suksessen enn mange later til å tro. At han i tillegg scoret nesten hver gang mot spurs var en ren bonus, og et tegn på at han er en ekte gooner. :) Åhhh som jeg savner ham!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Kom over denne artikkelen på Vg.

Virker som om Pires er litt bitter over at det var han som blei ofra i finala mot Barca.

Ein fantastisk spelar som kjem til å få ein velfortjent applaus når han entrar Emirates.

Selvfølgelig var han litt bitter. Ingen har lyst til å bli byttet ut i en finale så tidlig om man selvfølgelig ikke er skadet eller lignende.

Men han sier herat han ikke er sur på Wenger etter det som skjedde.

 

Edit: Arsenal.com mimrer om Pires før møtet ikveld. Husker godt hvor god han var den sesongen før han skadet seg!

Link to comment
Share on other sites

Synes det er flåsete av Pires å syte om byttet i CL-finala enda. Det var et taktisk bytte der noen måtte ut. Det hadde på en måte blitt feil uansett hvem som ble tatt ut. Jeg må innrømme at jeg selv ble noe overrasket, men det var da ikke feil der og da. Selvfølgelig er det kjedelig å måtte forlate en kamp som det så tidlig, men man må ofre seg for laget slik de som faktisk er på banen også ofrer seg.

Link to comment
Share on other sites

Må si jeg satt med blandede følelser da Pires entret banen for Villarreal i går. Trodde det ville bli uproblematisk, men jeg kjente det var direkte vondt å håpe på at Robert ikke gjorde noe magisk denne kvelden..og verre blir det nok i returmøtet.

En glimrende spiller som gjorde en fantastisk jobb for Arsenal..og jammen ser det ut som du kan litt ennå RP7!

Link to comment
Share on other sites

Synes det er flåsete av Pires å syte om byttet i CL-finala enda. Det var et taktisk bytte der noen måtte ut. Det hadde på en måte blitt feil uansett hvem som ble tatt ut. Jeg må innrømme at jeg selv ble noe overrasket, men det var da ikke feil der og da. Selvfølgelig er det kjedelig å måtte forlate en kamp som det så tidlig, men man må ofre seg for laget slik de som faktisk er på banen også ofrer seg.

 

Enig i at reaksjonen hans på dette er tullete, både da og nå. Når det er sagt, det er alltid hyggelig å se igjen Robert Pires - en Arsenallegende så god som noen.

Link to comment
Share on other sites

Må innrømme at det gikk litt kaldt nedover ryggen når Pires kom innpå. Rett og slett en fantastisk spiller og person. Pires er en av de spillerne som har vært vanskeligstå erstatte.

 

Håper og tror at han får en flott velkomst på Emirates!

helt enig! fantastisk spiller og en hyggelig kar(har jeg lest);)

Håper virkelig han får en stående applaus av Emirates:)

Link to comment
Share on other sites

Må innrømme at det gikk litt kaldt nedover ryggen når Pires kom innpå. Rett og slett en fantastisk spiller og person. Pires er en av de spillerne som har vært vanskeligstå erstatte.

 

Håper og tror at han får en flott velkomst på Emirates!

helt enig! fantastisk spiller og en hyggelig kar(har jeg lest):)

Håper virkelig han får en stående applaus av Emirates:)

Viss ikke Pires får en fin velkomst blir jeg flau over å være arsenal fan! (Vertfall for en kort perioden).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...