Jump to content

2007.01.21 Man Utd H


Atald

Recommended Posts

Ronaldo blir en stor trussel ettersom han er i KJEMPEform. Spissene til Manu tror ikke jeg vil være så god.

 

For vår del håper jeg Cesc og Diaby starter med Rosicky og Hleb på kantene. Ade og Henry på topp fordi Ade spiller godt mot gode lag.. Forsvar er vel klart med Toure og Senderos så lenge Gallas er skadet. Keeper er fortsatt Lehmann som førstevalg fordi Almunia har noen småtabber her og der.

Laget er da som følger:

 

-------------Lehman----------------

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

Hleb - Cesc - Diaby -Rosicky

----------Adegod-Henry-------------

Enig med deg unntatt Djouro i forsvar istedet for senderos

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 260
  • Created
  • Last Reply

Tipper vi stiller med følgende lag:

 

Lehmann

Hoyte - Toure - senderos - Clichy

Hleb - Flamini - Fabregas - Rosicky

Henry - Van persie

 

Skulle gjerne sett en Diaby på midtbanen, men tror ikke han for sjansen.

 

Resultat: 2-1 Senderos og Henry

Link to comment
Share on other sites

Tipper vi stiller med følgende lag:

 

Lehmann

Hoyte - Toure - senderos - Clichy

Hleb - Flamini - Fabregas - Rosicky

Henry - Van persie

 

Skulle gjerne sett en Diaby på midtbanen, men tror ikke han for sjansen.

 

Resultat: 2-1 Senderos og Henry

 

Jeg vil ikke se Diaby på midten, vertfall ikke nå mot man u. Han har ikke spilt noe PL fotball på nesten 1 år, så da blir det for tøft å starte med han mot man ul. Flamini kommer til å kle rollen til Gilberto med glans, kanskje han til og med putter et, slik som han har gjort mot d andre topplagene :o

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor i himmelens navn skulle vi være fornøyde med ett poeng før kampen. Vel mulig vi er det etter kampen, men vi er i form og bør ha alle forutsetninger for å slå United.

 

Heilt ening, et lag som Arsenal skal alltid gå på banen for å vinne! Vi slo dem på bortebane, vi er i god form og på forhand kan jeg si at jeg ikke er fornøyd med noe annet enn 3 poeng!

Link to comment
Share on other sites

Tipper vi stiller med følgende lag:

 

Lehmann

Hoyte - Toure - senderos - Clichy

Hleb - Flamini - Fabregas - Rosicky

Henry - Van persie

 

Skulle gjerne sett en Diaby på midtbanen, men tror ikke han for sjansen.

 

Resultat: 2-1 Senderos og Henry

 

Jeg vil ikke se Diaby på midten, vertfall ikke nå mot man u. Han har ikke spilt noe PL fotball på nesten 1 år, så da blir det for tøft å starte med han mot man ul. Flamini kommer til å kle rollen til Gilberto med glans, kanskje han til og med putter et, slik som han har gjort mot d andre topplagene :blink:

 

Enig med deg der. sånn jeg tenkte det var at jeg gleder meg til Diaby er tilbake. En Diaby i form er noe helt annet en Flamini. Det kom ut litt feil.

 

Ellers tror også jeg at Flamini vil klare seg bra..

Link to comment
Share on other sites

Tror dette kan bli vårt første tap på emirates.. Men aldri si aldri.. Vi slo jo Man Shit på old trafford, og det UTEN Henry! Fornøyd med poengdeling her.

 

Håper Wenger stiller med dette laget:

 

Lehmann (muligens Almunia, men tviler på)

Hoyte-Toure-Djorou-Clichy

Hleb-Fab-Flamini-Rosicky

Ade-Henry

 

Benk: Almunia-Senderos-Diaby-RvP-Denilson

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor i himmelens navn skulle vi være fornøyde med ett poeng før kampen. Vel mulig vi er det etter kampen, men vi er i form og bør ha alle forutsetninger for å slå United.

 

Helt enig med deg der! Som alle vet, vi slo dem på OT da de var i toppform, og vi var i dårlig form.. Hvorfor skal vi da være fornøyd med et poeng når også vi er i STORform for tiden?? I tillegg spiller vi på festningen emirates:) Tror det blir en 1-0 seier til oss, og at henry viser gammel klasse og scorer et eventyrlig mål :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ååå... Denne kampen er sesongens høydepunkt. Hjemme på Emirates mot Man Utd. kommer til å bli en fest vist vi vinner. Jeg trur dte kan bli tøft og er passe fornøyd med 1 poeng, men vi må gå for å få med alle poengene. Nå så ikke jeg kampen mot Blackburn om de spilte bra eller dårlig, men vist vi spiller som på Old Trafford i høst, trur jeg vi kan vinne mer en 1-0, som vi gjorde der. Får bare krysse fingrene for hele laget arbeider, samt vist hele laget arbeider vinner vi.

 

Er det noen som vet om Gilberto får spille til Søndan? Er litt utafor i den saken!

Er synd vist vi mister han får han har vært en av de beste på banen i år! :blink:

 

Men men jeg trur vi vinner 2-0 med 2 mål av Henry. Kanskje Man Utd. får et styggt må på slutten! Men for det får vi 3 poeng!

Link to comment
Share on other sites

Håper dette blir en reprise av "25. Februar 2001-tragedien" i vår favør. Bookmarkerne setter oss et skritt foran, og det er jeg enig i. Vi kan så absolutt vinne denne. Veldig trist at Gilberto er ute, men med Fabregas og Flamini på midten, burde det funke.

 

Tipper vi vinner 3-1. Vi er i form. Det er MANU også. Vi burde greie å score flere mål, men tror ikke vi greier å holde nullen baklengs. Derfor tipper jeg 3-1 av Rooney (ja, dessverre), Henry og van Persie x2. Det kan godt også være rekkefølga på målene. Forundrer meg ikke om vi går uavgjort til pause, og at van Persie skyter inn et par etter 80 min.

 

Vel, nok antagelser.. Jeg tror jeg går for dette laget:

Lehmann

Hoyte - Toure - Djourou - Gael Clichy

Hleb - Flamini - Francesc - Rosicky

Henry - van Persie

 

Er litt i tvil med tanke på Adebayor. Mulig han forblir blant substituttene.

Link to comment
Share on other sites

Håper dette blir en reprise av "25. Februar 2001-tragedien" i vår favør. Bookmarkerne setter oss et skritt foran, og det er jeg enig i. Vi kan så absolutt vinne denne. Veldig trist at Gilberto er ute, men med Fabregas og Flamini på midten, burde det funke.

 

Tipper vi vinner 3-1. Vi er i form. Det er MANU også. Vi burde greie å score flere mål, men tror ikke vi greier å holde nullen baklengs. Derfor tipper jeg 3-1 av Rooney (ja, dessverre), Henry og van Persie x2. Det kan godt også være rekkefølga på målene. Forundrer meg ikke om vi går uavgjort til pause, og at van Persie skyter inn et par etter 80 min.

 

Vel, nok antagelser.. Jeg tror jeg går for dette laget:

Lehmann

Hoyte - Toure - Djourou - Gael Clichy

Hleb - Flamini - Francesc - Rosicky

Henry - van Persie

 

Er litt i tvil med tanke på Adebayor. Mulig han forblir blant substituttene.

Jeg er enig med deg, men jeg tror vel heller Senderos vil spille isteden for Djourou, med mindre Senderos er skadet. Vi venner nok 2 - 0 tror jeg da, to mål av Henry, en på staffe og en på gjennombrudds pasning, for Hleb eller Fabregas

Link to comment
Share on other sites

Djourou blir bare bedre og bedre og jeg håper han får tillit mot Manu. Han har mye mer fart enn det Senderos har og det tror jeg kan være greit i denne kampen. Senderos vil nok helt sikker klare å gjøre en veldig god jobb bak der også, men føler meg mye tryggere på Djourou om dagen. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Tror vi taper... Desverre.

 

 

Et lag som Arsenal SKAL vinne på hjemmebane uansett hvilket lag i verden man møter, dette er våres lekestue og der burde\skal vi vinne alt.

 

 

har en liten følelse at en midtbane spiller blir matchvinner på lørdag..

Link to comment
Share on other sites

Tror vi taper... Desverre.

 

 

Et lag som Arsenal SKAL vinne på hjemmebane uansett hvilket lag i verden man møter, dette er våres lekestue og der burde\skal vi vinne alt.

 

 

har en liten følelse at en midtbane spiller blir matchvinner på lørdag..

 

Enig med Jazze. Vi går på banen og SKAL vinne hver eneste fotballkamp, og det er ytterst viktig at vi slår Manu hvis vi skal klare å komme oss inn i gullkampen igjen. Skulle vi slå Manu og Liverpool slå Chelsea så kniper vi innpå begge to igjen og det er positivt. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Tror vi taper... Desverre.

 

 

Et lag som Arsenal SKAL vinne på hjemmebane uansett hvilket lag i verden man møter, dette er våres lekestue og der burde\skal vi vinne alt.

 

 

har en liten følelse at en midtbane spiller blir matchvinner på lørdag..

 

Enig med Jazze. Vi går på banen og SKAL vinne hver eneste fotballkamp, og det er ytterst viktig at vi slår Manu hvis vi skal klare å komme oss inn i gullkampen igjen. Skulle vi slå Manu og Liverpool slå Chelsea så kniper vi innpå begge to igjen og det er positivt. :)

Taper vi denne kampen kan vi så å si si oss ferdig i kampen om 1 plass. 15 poeng nå, med seier 12, med tap 18.. Det blir tøft uten seier, men gutta skal kjempe!! Dette tror jeg vi tar 2-1 :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...