Jump to content

2007.01.21 Man Utd H


Atald

Recommended Posts

  • Replies 260
  • Created
  • Last Reply

Synd at Gilberto er banned denne matchen, pågrunn av det et håpløs dommer avgjørelse. Han er en viktig del av midtbanespillet.

Men Arsenal skal vel ha gode nok spillere som kan erstatte han. Bare håper ikke at hans fravær vil skape altfor stor problemer.

 

Og jeg tror at Flamini kan fylle plassen bra. Dette blir umenneskelig spennende. Jeg skal sette meg i godstolen, med Arsenal drakta, potetgull og drikke, så er det showtime ;)

Link to comment
Share on other sites

Vel, kanskje, AnabOle...

MEN: Jeg blir svææært overrasket hvis Baptista ikke starter denne kampen.

Tenk litt over det: Baptista scoret til sammen 5 mål mot Liverpool på maks 4 dager, og kommer ikke engang på banen mot Blackburn helga etter. Da tenker jeg at det MÅ være en avtale mellom Wenger og Julio om at han spiller mot ManU, for hvis han ikke skal på banen rett etter å ha scoret 4[5] mål mot Liverpool så bør han ha lite håp om å få spille videre i Arsenal.

Jeg ser det slik at enten spiller han mot ManU, eller så kommer han aldri til å bli en skikkelig Arsenalspiller. Han reiser hjem til Madrid igjen.

Link to comment
Share on other sites

MEN: Jeg blir svææært overrasket hvis Baptista ikke starter denne kampen.

Tenk litt over det: Baptista scoret til sammen 5 mål mot Liverpool på maks 4 dager, og kommer ikke engang på banen mot Blackburn helga etter. Da tenker jeg at det MÅ være en avtale mellom Wenger og Julio om at han spiller mot ManU, for hvis han ikke skal på banen rett etter å ha scoret 4[5] mål mot Liverpool så bør han ha lite håp om å få spille videre i Arsenal.

Jeg ser det slik at enten spiller han mot ManU, eller så kommer han aldri til å bli en skikkelig Arsenalspiller. Han reiser hjem til Madrid igjen.

 

Deg om det. Baptista er kun lånt inn, altså har ikke Wenger samme forpliktelser overfor han som for resten av laget. Dessuten ligger dette an til å bli en hard kamp med tøffe dueller: Baptista kan ha så mye muskler han vil, han bruker de ikke! Han trenger mer trening med den tøffe engelske spillestilen. Det handler ikke om fysikken hans, men om innstillinga. Jeg tror ikke han er klar for en kamp som denne, og det tror jeg Wenger er enig med meg i :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Baptista hadde vel "berre" 4 mål, i den eine kampen. Det er også den einaste kampen han har vore god i. Kampar som den mot Manchester United er ikkje den type kampar ein hiv spelarar som er usikre på England og som ikkje taklar den harde stilen i. Neville-brødrene ødela på mange måtar Reyes. Vil ikkje at det same skal skje med Baptista.

 

Dessuten fortjenar ikkje akkurat Adebayor å bli sett BAK Baptista i uttakinga. Han spelte seg aldri ut, men blei skada. Er han tilbake fit for fight står han foran beistet i rangeringa. Så kan heller Baptista kome inn når murbrekkarane til ManU er litt meir slitne.

Link to comment
Share on other sites

Vel, kanskje, AnabOle...

MEN: Jeg blir svææært overrasket hvis Baptista ikke starter denne kampen.

Tenk litt over det: Baptista scoret til sammen 5 mål mot Liverpool på maks 4 dager, og kommer ikke engang på banen mot Blackburn helga etter. Da tenker jeg at det MÅ være en avtale mellom Wenger og Julio om at han spiller mot ManU, for hvis han ikke skal på banen rett etter å ha scoret 4[5] mål mot Liverpool så bør han ha lite håp om å få spille videre i Arsenal.

Jeg ser det slik at enten spiller han mot ManU, eller så kommer han aldri til å bli en skikkelig Arsenalspiller. Han reiser hjem til Madrid igjen.

 

Hva i alle dager mener du? At alle som ikke får spille i denne kampen ikke er skikkelige Arsenalspillere? Da blir det tynt i rekkene bak de som får spille..

Skjønner heller ikke hva du mener med at han scoret tilsammen 5 mål mot Liverpool, han scoret 4.

At en spiller som har fått lite spilletid skal få en avtale med mangeren om å spille årets kanskje viktigste kamp fordi han måtte stå over forrige kamp er i beste fall fri fantasi fra din side. Han har ikke vært førstevalg hverken som spiss eller midtbane i hele år, kan ikke fatte hvorfor han skulle bli det før denne kampen hvor tempoet kommer til å være skyhøyt fra første sekund.

Link to comment
Share on other sites

Vel, kanskje, AnabOle...

MEN: Jeg blir svææært overrasket hvis Baptista ikke starter denne kampen.

Tenk litt over det: Baptista scoret til sammen 5 mål mot Liverpool på maks 4 dager, og kommer ikke engang på banen mot Blackburn helga etter. Da tenker jeg at det MÅ være en avtale mellom Wenger og Julio om at han spiller mot ManU, for hvis han ikke skal på banen rett etter å ha scoret 4[5] mål mot Liverpool så bør han ha lite håp om å få spille videre i Arsenal.

Jeg ser det slik at enten spiller han mot ManU, eller så kommer han aldri til å bli en skikkelig Arsenalspiller. Han reiser hjem til Madrid igjen.

 

Hva i alle dager mener du? At alle som ikke får spille i denne kampen ikke er skikkelige Arsenalspillere? Da blir det tynt i rekkene bak de som får spille..

Skjønner heller ikke hva du mener med at han scoret tilsammen 5 mål mot Liverpool, han scoret 4.

At en spiller som har fått lite spilletid skal få en avtale med mangeren om å spille årets kanskje viktigste kamp fordi han måtte stå over forrige kamp er i beste fall fri fantasi fra din side. Han har ikke vært førstevalg hverken som spiss eller midtbane i hele år, kan ikke fatte hvorfor han skulle bli det før denne kampen hvor tempoet kommer til å være skyhøyt fra første sekund.

Etter det jeg leser fra innlegget av Helmik'n, så har han vel ikke skreve at de som ikke får spille ikke er "skikkelige Arsenal-spillere" ;)

 

Og jeg vi si meg enige med Helmik'n, for det er vel ingen grunn å benke han hvis du ser tilbake på kampen mot Liverpool. Og det var heller ikke B-lag Liverpool stilte med heller!!

Og du må huske på at Baptista ikke er noen dårlig spiller heller... :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Vel, kanskje, AnabOle...

MEN: Jeg blir svææært overrasket hvis Baptista ikke starter denne kampen.

Tenk litt over det: Baptista scoret til sammen 5 mål mot Liverpool på maks 4 dager, og kommer ikke engang på banen mot Blackburn helga etter. Da tenker jeg at det MÅ være en avtale mellom Wenger og Julio om at han spiller mot ManU, for hvis han ikke skal på banen rett etter å ha scoret 4[5] mål mot Liverpool så bør han ha lite håp om å få spille videre i Arsenal.

Jeg ser det slik at enten spiller han mot ManU, eller så kommer han aldri til å bli en skikkelig Arsenalspiller. Han reiser hjem til Madrid igjen.

 

Hva i alle dager mener du? At alle som ikke får spille i denne kampen ikke er skikkelige Arsenalspillere? Da blir det tynt i rekkene bak de som får spille..

Skjønner heller ikke hva du mener med at han scoret tilsammen 5 mål mot Liverpool, han scoret 4.

At en spiller som har fått lite spilletid skal få en avtale med mangeren om å spille årets kanskje viktigste kamp fordi han måtte stå over forrige kamp er i beste fall fri fantasi fra din side. Han har ikke vært førstevalg hverken som spiss eller midtbane i hele år, kan ikke fatte hvorfor han skulle bli det før denne kampen hvor tempoet kommer til å være skyhøyt fra første sekund.

Etter det jeg leser fra innlegget av Helmik'n, så har han vel ikke skreve at de som ikke får spille ikke er "skikkelige Arsenal-spillere" ;)

 

Og jeg vi si meg enige med Helmik'n, for det er vel ingen grunn å benke han hvis du ser tilbake på kampen mot Liverpool. Og det var heller ikke B-lag Liverpool stilte med heller!!

Og du må huske på at Baptista ikke er noen dårlig spiller heller... :ph34r:

 

Vel, han skriver ordrett at da "kommer han aldri til å bli en skikkelig Arsenalspiller". Jeg bare lurer på hva dette betyr. Gjelder det kun han eller alle andre også? Jeg har nemmelig aldri sett en slik definisjon av en Arsenalspiller før. Det har ingenting med at Baptisa er en god eller dårlig spiller å gjøre, men per i dag har han spilt en god kamp og det var mot et B-preget Liverpool uansett hvordan du ønsker å definere det. Liverpool stilte med et mer rutinert lag, men kun 2 rene førstelagsspillere. Ikke ulikt Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Senderos treg??? Skjønner overhodet ikke hva du mener....

 

For meg er det åpenbart at Djouro burde starte denne kampen til tross for at Senderos har vist litt mer av fjorårs formen i de siste kampene. Blir litt for mye på lykke og fromme og rusing inn i dueller etter min smak.

Link to comment
Share on other sites

Rotte-Riley skal "dømme"... De gode minnenne fra 2004 strømmer tilbake..

Link to comment
Share on other sites

håper virkelig at ade starter i stedet for rvp i denne kampen, tror vi trenger arbeidskapasiteten til ade i denne, er jo den spilleren moan u frykter mest også sier de..

 

hvis vi skulle stikke av med seieren i denne er jo det et ørlite håp om og lage litt spenning igjen i toppen, ikke sikkert moan u hadde taklet dette tapet like bra som første gangen de tapte mot oss denne sesongen..

 

setter en 100 lapp på flamini som første mål scorer :P og vi vinner 2 - 0... ronalda går grinene av banen med rødt kort :P

 

håper og tror på dette laget:

 

-----------mad jens-----------

eboue----kolo----dj-----clichy

 

hleb---cesc---flamini---rosicky

 

------ade---------henry--------

 

bli diskuter litt om beistet over her og, og hvis ikke han kommer inn i denne kampen heller tror jeg nok det blir litt grining fra den kanten..

 

kan ikke se at vi skal klare og holde ali, the beast, titi, rvp, og ade fornøyd når det er bare to plasser på topp og av og til faktisk bare en... og neste sesong kommer bendtner også, også han kommer til og forvente og få prøve seg litt..

 

mange som sier at baptista kan spille sentralt på midten også, men har hatt sansen og fulgt baptista litt helt fra tiden i sevilla og det er spiss som er den beste posisjonen for han uten tvil, jeg begynner og tvile på om wenger faktisk henter han i det hele tatt..

Link to comment
Share on other sites

Sier litt om interessen for denne kampen at det er skrevet fem fulle sider allerede selv om det er to dager til kampen spilles :P Personlig er jeg utrolig spent på hvilke 11 spillere Wenger setter opp i startelveren på søndag. Professoren har flere vanskelige vurderinger han må gjøre foran kampen. Hva skal han finne på midtbanen? Hvem skal spille ved siden av Henry på topp? Hvem skal spille ved siden av Toure i midtforsvaret? Bør rutinerte Lehmann som er på vei ned i en bølgedal formmessig velges foran en Almunia i åpenbar form? Eboue startet mot Liverpool borte til liten suksess, skal han eller Hoyte starte på høyrebacken?

Spørsmålene er mange, men jeg har stor tro på at Wenger kommer til å løse dette på en bra måte slik at vi slår ManU. Uansett har jeg en bunnsolid følelse på at vi i allefall ikke taper. Med seier mener jeg vi fortsatt KAN ta gull. 12 Poeng opp til ManU er lite når du tenker på at de har igjen Chelsea,Liverpool og Tottenham borte. I tillegg vil et tap selvfølgelig virke demotiverende for dem og ekstremt motiverende for oss foran resten av sesongen. Etter kampen er det fortsatt hele 42 poeng til å spille om. Det trenger a ikke være en supersprekk av ManU skal vi ta ligagullet. Jeg tror ikke vi vinner ligaen, men det er fortsatt håp i hengende snøre. Skulle ManU vinne i helgen klipper de det snøre og til og med jeg må innse at vi må konsentrere oss om plassen blant de fire og cupene.

 

EDIT: Litt skremmende at vi ikke har slått ManU hjemme siden 2001.

Men seieren i FA-cupfinalen gjør vel godt opp for den dårlige statistikken. Denne statistikken skal ned nå i helgen!

Link to comment
Share on other sites

Sier litt om interessen for denne kampen at det er skrevet fem fulle sider allerede selv om det er to dager til kampen spilles :P Personlig er jeg utrolig spent på hvilke 11 spillere Wenger setter opp i startelveren på søndag. Professoren har flere vanskelige vurderinger han må gjøre foran kampen. Hva skal han finne på midtbanen? Hvem skal spille ved siden av Henry på topp? Hvem skal spille ved siden av Toure i midtforsvaret? Bør rutinerte Lehmann som er på vei ned i en bølgedal formmessig velges foran en Almunia i åpenbar form? Eboue startet mot Liverpool borte til liten suksess, skal han eller Hoyte starte på høyrebacken?

Spørsmålene er mange, men jeg har stor tro på at Wenger kommer til å løse dette på en bra måte slik at vi slår ManU. Uansett har jeg en bunnsolid følelse på at vi i allefall ikke taper. Med seier mener jeg vi fortsatt KAN ta gull. 12 Poeng opp til ManU er lite når du tenker på at de har igjen Chelsea,Liverpool og Tottenham borte. I tillegg vil et tap selvfølgelig virke demotiverende for dem og ekstremt motiverende for oss foran resten av sesongen. Etter kampen er det fortsatt hele 42 poeng til å spille om. Det trenger a ikke være en supersprekk av ManU skal vi ta ligagullet. Jeg tror ikke vi vinner ligaen, men det er fortsatt håp i hengende snøre. Skulle ManU vinne i helgen klipper de det snøre og til og med jeg må innse at vi må konsentrere oss om plassen blant de fire og cupene.

 

Enig i mye av det du sier.. Tipper Jens tar keeper-plassen, men ellers er det mange vansklige valg for Wenger.

Tipper Hoyte tar høyre backen.

 

Serie gull tenker jeg ikke på...

Link to comment
Share on other sites

Siden dere lurer, dette er laget som starter på søndag:

 

Lehmann

 

Eboue - Toure - Senderos - Clichy

 

Hleb - Flamini - Fabregas - Rosicky

 

Adebayor - Henry

 

Let`s rock!

Skal si meg enig i at jeg tror dette blir laget på søndag, men jeg håper egentlig DJ tar stopperplassen sammen med King Kolo. Føler Senderos blir ALT FOR TREIG i denne kampen. Giggs, Ronaldo, Saha osv kommer til å jogge fra Philip baklengs!

Link to comment
Share on other sites

Nærmer seg med stormskritt denne kampen nå. Som flere her sier, håper jeg også Ade starter på topp sammen med Henry. Ellers håper jeg ikke en Solskjær i scoringsform eller en målkåt svenske skal ødelegge vår pene statistikk på Emirates. Hadde vært så utrolig typisk om en av disse, eller Rooney som nesten ikke scorer, hadde ødelagt for nok en seier mot de røde djevlene..

Link to comment
Share on other sites

Siden dere lurer, dette er laget som starter på søndag:

 

Lehmann

 

Eboue - Toure - Senderos - Clichy

 

Hleb - Flamini - Fabregas - Rosicky

 

Adebayor - Henry

 

Let`s rock!

What I said days ago! ;) Håper at Djourou får spille på bekostning av Phil, han virker litt for treg for spillet til Man Utd.

 

Burde jeg legge til mer info i førsteposten, i så fall om hva, eller er det nok siden ingen leser den uansett?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...