Jump to content

2007.01.21 Man Utd H


Atald

Recommended Posts

  • Replies 260
  • Created
  • Last Reply

Sakset fra Injury News på Arsenal.com:

 

Robin van Persie

January 19, 2007

Robin van Persie

 

Robin van Persie has an “80 per cent” chance of recovering from injury in time to face Manchester United at the weekend. The 23-year-old has been undergoing tests since he hurt his ankle in training this week. “Robin will have test tomorrow,” said Arsène Wenger at Friday’s pre-match press conference.

 

Johan Djourou

January 19, 2007

Johan Djourou

 

Johan Djourou has picked up a hamstring problem and will not figure against Manchester United on Sunday.

 

Emmanuel Eboue

January 19, 2007

Emmanuel Eboue

 

“Eboue will be available [for the Manchester United game]” said Wenger. The return of the Ivorian right back will be welcome. He has featured in just 66 minutes of first-team action over the course of the last seven games.

 

William Gallas

January 19, 2007

William Gallas

 

William Gallas will not feature against Manchetser United. “Gallas is still out [of Sunday's game]” confirmed Wenger.

 

Freddie Ljungberg

January 19, 2007

Freddie Ljungberg

 

Freddie Ljungberg is still recovering from a hamstring injury. “Ljungberg is still out [of the Manchester United game]” confirmed Wenger.

 

Link: http://www.arsenal.com/injury.asp?thisNav=The+Match

Link to comment
Share on other sites

Min første post på lenge - ikke lett å følge med på Arsenal når man er isolert i Setermoen leir i indre troms :(. Tviler sterkt på at jeg får sett kampen i dag, men målene skal jeg i alle fall få sett på sporten!

 

Overt til kampen. Arsenal er det eneste laget i PL som har scoret flere mål enn Man U i de 10 siste kampene - Målkalasene mot Blackburn og Liverpool hjelper selvsagt mye :D - så dette kommer nok til å bli en kamp med flere mål. Jeg vil tippe at vi vinner 3 - 2, men det kan fort også bli 3 - 1 eller 2 - 2. I dag taper vi ikke, jeg føler meg ikke redd. Eneste problemet er at Gilberto er ute, noe som er et stort tap defensivt. Men laget klarte seg i 80 (?) min med 10 mann borte mot Blackburn, så laget viser at vi ikke er helt avhengig av han.

 

Tipper dette laget:

Lehmann

Eboue- Toure - Senderos - Clichy

Hleb - Fabregas - Flamini - Rosicky

RvP - Henry

 

En gang etter pause:

Ade inn for RvP

Baptista inn for Flamini

Hoyte inn hvis leder, Walcott / Ali inn hvis uavgjort eller ligger under

Link to comment
Share on other sites

Offisielle lag:

 

Arsenal: Lehmann, Eboue, Toure, Senderos, Clichy, Hleb, Fabregas, Flamini, Rosicky, Henry, Adebayor

 

Benken: Almunia, Hoyte, Denilson, Van Persie, Baptista

 

Man Utd: van der Saar, Neville, Rio, Vidic, Evra, Ronaldo, Carrick, Scholes, Giggs, Rooney, Larsson.

 

Ein annan glad-nyhet er at Mike Riley har fått influensa og Bennett dømmer i stedet.

Link to comment
Share on other sites

Jevn kamp dette. Langt fra så velspelt som mange forventa, men nerve er det i det minste. Kan godt sjå at me skyt litt oftare, og kuttar litt med på finspelet rundt Man Utd-boksen.

 

Forøvrig er det flott å sjå at Clichy har minst like godt tak på Ronaldo som forgjengaren hans. Eboue har klart seg bra han og, men seriøst; kutt ut overspelinga. Med det samme eg er innpå overspeling: Me kunne godt ha fått straffe i denne omgangen hadde det ikkje vært for Henrys teatralske fall. Det hadde vært strengt dømt, men likevel....

Link to comment
Share on other sites

Vi spiller bra, bortsett fra de 10 første minuttene! Da gjorde vi haugevis av feil og vi holdt på å drite oss FLERE ganger... Spesielt Senderos var ikke no god da...

Men etter som omgangen gikk, ble vi bedre og kom mer med.

Jeg er enig i det Kenneth Fredheim og Lars Tjærnås sier i at Henry og Ade må spille mer med hverandre... De gangene de har gjort det, har det blitt farlig. Og hvordan kunne Henry bomme på den muligheten? Spørr han selv...

 

Men etter den første omgangen ser jeg faktisk lys ut på 2. omgang også! :D

Vi vinner 2-0

Henry og Ade

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer ikke til å holde ut 2. omgang så lenge Senderos befinner seg i de bakre rekker! :D

Senderos hadde den eine feilen ellers har han vært god. Men ein kan seriøst byrja å undre om han nokon gong får luka bort dei feila han har... Viss han klarer det, blir han god!

Link to comment
Share on other sites

Litt kjedelig førsteomgang, att og fram på banen. Selv om Arsenal har hatt eit lite overtak. Adebayor jobber som ein villheste, springer og spreniger. Selv sitter jeg med ein følesle at vi får ein reprise fra sist kamp. Adebayor scorer rett før slutt! :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...