Jump to content

2007.01.21 Man Utd H


Atald

Recommended Posts

  • Replies 260
  • Created
  • Last Reply

For ein flott dagen derpå. Tenkte også å lage ein liten børs.

Lehmann - 7 -Ikkje så mykje å gjer. Ein fantastisk redning. Ein nesten-tabbe. Artig parodi på overtid.

Eboue - 7 - Shaky i starten, men spiller seg stort opp. Full kontroll i 2. omg., og for eit løp og innlegg etter 92 min!!!

Toure - 8 - Som alltid solid. Ingen feil. Dirigerer forsvaret, og går foran.

Senderos - 7 - Også shaky i starten, men spiller seg også opp. God i duellene

Clichy - 8 - Kanongod! Kler av Ronaldo. God både framover og bakover. Ballwatching på 0-1 hindrer 9-er.

Hleb - 6 - Prøver og prøver, men får det ikkje heilt til. Kredit for innsatsen.

Flamini - 7 - Solid innsats. Irriterer meg til tider over pasninger uten tanke bak. Også en del feilpasninger, men jobber fantastisk, og gjer ein viktig jobb.

Fabregas - 9 BB - Stum av beundring. Mister aldri fatningen. Mister vel ikkje ballen ein gong, og har vel heller knapt ein feilpasning. I tillegg jobber han fantastisk. Eks når han og Mozart vinner ballen før 1-1.

Rosicky - 7 - Jobber knallbra. Dessverre stemmer det ikkje 100 %. Virker som han mangler sjølvtillit når han skyter. Rart når han har DET skuddet. Trenger nok et mål.

Adebayor - 8 - Kjempeinnsats. Springer konstant, og stresser utd-forsvaret.

Henry - 8 - Stort sett usynlig. 6'er + assist + MÅL = 8.

 

Så vannvittig deilig når Henry heada inn 2-1. Var irritert over drøyinga av tid utd gjorde, og at det bare blei 4 min tillegg. Tenkte at dei fortjente å få straff i form av mål, og så kom det. RÅTT. Og utd hadde ikkje tid til å svare. Så uendelig deilig, og så fortjent at utd fekk kjenne "sin egen medisin"!!! Takk gutter, og takk Wenger!

Clichy kunne intet gjøre med 0-1 grunnet Toures touch på ballen. Jeg syns Clichy var vår klart beste i går! Han bør sporenstreks inn på det franske landslaget.

Link to comment
Share on other sites

Clichy kunne intet gjøre med 0-1 grunnet Toures touch på ballen. Jeg syns Clichy var vår klart beste i går! Han bør sporenstreks inn på det franske landslaget.

 

Han kunne ha ligget tettere på Rooney og fulgt mannen sin og ikke ballen, så målet er i bunn og grunn på Clichy sin kappe.

Uten at jeg bryr meg noe særlig, Clichy viste i denne kampen og stort sett hele sesongen at han går Cole en god gang. Jeg mins at Cole aldri helt fikk taket på Ronaldo, mens Clichy stoppa både Ronaldo, Giggs og Rooney.

 

Gael for president. ;)

Link to comment
Share on other sites

Clichy kunne intet gjøre med 0-1 grunnet Toures touch på ballen. Jeg syns Clichy var vår klart beste i går! Han bør sporenstreks inn på det franske landslaget.

 

Han kunne ha ligget tettere på Rooney og fulgt mannen sin og ikke ballen, så målet er i bunn og grunn på Clichy sin kappe.

Uten at jeg bryr meg noe særlig, Clichy viste i denne kampen og stort sett hele sesongen at han går Cole en god gang. Jeg mins at Cole aldri helt fikk taket på Ronaldo, mens Clichy stoppa både Ronaldo, Giggs og Rooney.

 

Gael for president. ;)

 

Cole hadde ikke taket på Ronaldo?

Så du EMkvartfinalen mellom England og Portugal? Turneringens beste spiller (til da) ble tatt ut av kampen på håndballmaner. Defensivt er Cole mye bedre enn Clichy og slik tror jeg det vil forbli.

Link to comment
Share on other sites

Godt å lese alt som skrives. Merker at det er trøkk både i lag og tilhengere.

Wenger knows. Hva han vet, eller tenker, nå sier han ikke, fordi han ikke vil bli trodd eller tatt alvorlig. Men det han tror er at vi tar ligaen hjem. Vi får se.

 

Om han trur me vinn ligaen er eg ikkje så sikker på. Ein annan ting er kva han seier i media. Antakleg meiner han det vil svekke moralen i laget om han avskriv våre sjansar offentleg. Det ligg ein del psykologi i dette, og det er noko Wenger absolutt har peiling på.

Link to comment
Share on other sites

Clichy kunne intet gjøre med 0-1 grunnet Toures touch på ballen. Jeg syns Clichy var vår klart beste i går! Han bør sporenstreks inn på det franske landslaget.

 

Han kunne ha ligget tettere på Rooney og fulgt mannen sin og ikke ballen, så målet er i bunn og grunn på Clichy sin kappe.

 

Om målet skal på nokon si kappe, så er det midtbanespelarane som ikkje plukka opp Evra sitt løp. Det er DER den alvorlege forsømminga ligg.

Link to comment
Share on other sites

Hva gjorde egentlig Lehmann, som dere snakker om.. ingen som kan grave frem en film eller noe sånt av det?

Etter at minst 3 United spillere lå nede å drøyet tiden, gjorde Jens det på en veldig morsom måte(bedre en Carew's ;) ). Har aldri ledd så mye av glede før. Lå nede i minst 10 sekunder. Han er kongen. Kan ikke huske 100%, har selv bare sett det en gang, har lyst til å se det minst ti ganger til, kommer vel på youtube eller no. Eller kanskje Imers kan finne den? Men fantastisk mosomt. :D

Her er en video av det: http://www.zshare.net/video/lehman-faking-injury-avi.html

 

Credit: ingvar2 @ SP

 

EDIT: YouTube versjon av klippet: http://www.youtube.com/watch?v=AfI5rSkiyIs

Du ser jo at han er helt normal, men plutselig..AU, vondt i tåa! :D ;) :) :) ;)

Link to comment
Share on other sites

Clichy kunne intet gjøre med 0-1 grunnet Toures touch på ballen. Jeg syns Clichy var vår klart beste i går! Han bør sporenstreks inn på det franske landslaget.

 

Han kunne ha ligget tettere på Rooney og fulgt mannen sin og ikke ballen, så målet er i bunn og grunn på Clichy sin kappe.

 

Om målet skal på nokon si kappe, så er det midtbanespelarane som ikkje plukka opp Evra sitt løp. Det er DER den alvorlege forsømminga ligg.

 

Helt klart!

Legget skulle aldri ha kommet, men når det først kommer, så bør en forsvarspiller ligge tett på angriperen. Hvertfall når angriperen heter Wayne Rooney B)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...