Jump to content

2007.01.21 Man Utd H


Atald

Recommended Posts

Arsenal - Manchester United

Søndag 21. januar 2007 kl. 17:00, norsk tid - Emirates Stadium

 

TV-kanalar

channel_2_h10_06.gif

 

Streams:

http://www.myp2p.eu/Saturday.htm

www.Freesoccer.us

Forumets stream-tråd

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

PPLive | PPLive Synecast | SoPCast | Coolstreaming Media Center | PPStream | Tvkoo | TVAnts

 

 

Lagoppstilling, Arsenal:

Lehmann

 

Eboue - Toure - Senderos - Clichy

 

Hleb - Fabregas - Flamini - Rosicky

 

Adebayor - Henry

 

Lagoppstilling, Man Utd:

van der Saar

 

Neville - Ferdinand - Vidic - Evra

 

Carrick - Scholes

 

Ronaldo - Giggs - Rooney

 

Larsson

 

Dommer:

Mike Riley skulle opprinnelig dømme, men er ute med influensa, Steve Bennett tar over hans oppgave

 

Skader og suspensjoner

Kommer nærmere kampstart

 

Klipp fra kampen:

Arsenalclips

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 260
  • Created
  • Last Reply

Jeg har en dårlig nyhet, det ser ut som ikke fabregas rekker united kampen Cesc Out og i tilleg soner Gilberto får rødtkort, det kan betty babtista og flamini eller diaby og flamini. Uansett så er vi svekket, og vi får håpe mål tørken til rooney fortsetter

 

Lehmann

 

Hoyte-Toure-Senderos-Clichy

 

Hleb-Flamini-The Beast-Diaby-Rosiscky

 

Henry

 

desverre trur jeg wenger blir å sette over til den vante 4-5-1 formasjon :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en dårlig nyhet, det ser ut som ikke fabregas rekker united kampen Cesc Out og i tilleg soner Gilberto får rødtkort, det kan betty babtista og flamini eller diaby og flamini. Uansett så er vi svekket, og vi får håpe mål tørken til rooney fortsetter

 

Lehmann

 

Hoyte-Toure-Senderos-Clichy

 

Hleb-Flamini-The Beast-Diaby-Rosiscky

 

Henry

 

desverre trur jeg wenger blir å sette over til den vante 4-5-1 formasjon :D

Den linken om Cesc seier jo det motsatte: Nemlig at han blir klar til ManU-kampen.

 

Likevel trur eg det blir tøft å slå ManU i denne. Det typiske ville vore om jævelen Henke øydelegger igjen.

Link to comment
Share on other sites

Lehmann

Hoyte-Toure-Senderos-Clichy

Hleb-Diaby-Baptista-Rosicky

Henry-Adebayor.

 

Almunia-Walcott-RVP-Flamini-DJ.

 

Dette klarer vi.. :D

PS: Noen som vet når Gallas er ventet og være tilbake..

Og tror og håper og krysser både fingre og tær for a Cesc er tilbake!!!

Link to comment
Share on other sites

Lehmann

Hoyte-Toure-Senderos-Clichy

Hleb-Diaby-Baptista-Rosicky

Henry-Adebayor.

 

Almunia-Walcott-RVP-Flamini-DJ.

 

Dette klarer vi.. :D

PS: Noen som vet når Gallas er ventet og være tilbake..

Og tror og håper og krysser både fingre og tær for a Cesc er tilbake!!!

 

Gallas er ifølge www.arsenal.com, tilbake om to til tre uker (det ble skrevet 11. Januar).

 

Når det gjelder kampen, er det virkelig viktig å vinne denne for meg. Er veldig gøy å tirre MANU-supporterne. I tillegg til det, har vi vel ikke tenkt til å få vårt første tap på Emirates denne sesongen? :(

Link to comment
Share on other sites

Tror det blir tøft.. Men Arsenal har enda ikke tapt på Emirates, så ManUtd må kjempe..

Jeg tror et av lagene stikker av med en knepen seier (1 mål), men holder Arsenal som en liten favoritt. Hjemmebane, ubeseiret, god form..

 

Håper på dette laget:

 

Lehmann

 

Hoyte - Toro Toure (som Canal+ komentatoren sa ;) ) - Djourou - Clichy

 

Hleb - Fabregas - Flamini/Diaby - Rosicky

 

Adebayor - Henry

 

Sub: Almunia - Baptista - Sendreos - Flamini/Diaby - Walcott

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper på dette laget:

 

-------------Lehmann-------------

Hoyte-Toure-DJ/Senderos-Clichy

--Hleb--Fab--Rosicky--V.Persie-

---------Ade-----Henry-----------

 

Tror ikke vi kan begynne med Flamini/Diaby mot Manchester United, så jeg håper på Faben og Mozart sentralt på midtbanen! Og V.Persie spille venstreving. OG Ade og Henry på topp, håper Ade scorer denne gangen også ;)

 

Reserve: Flamini - Walcott - Baptista - Senderos/Djourou - Alemunia

 

Er ikke helt sikker på hvem jeg syntes skal spille mellom Senderos og Djourou, men for og være helt ærlig så håper jeg på Djourou!

Link to comment
Share on other sites

Her forventer jeg at alle spillerene blør for drakta som de gjorde på lørdag. Det trengs virkelig mot et så formsterkt lag som United. Hadde vært så typisk om de hadde vært de første til å vinne på Emirates.

 

Håper på dette laget.

 

-------Lehmann-------

Hoyte-Kolo-DJ-Clichy

---------Diaby---------

Hleb-Fabregas-Rosicky

-----RvP----Henry-----

 

 

Rvp er ustoppelig på Emirates, Henry er i storform. Diaby hadde etter min mening et veldig godt innhopp mot Liverpool, og bør få starte her. DJ passer nok bedre inn en Senderos i denne kampen ettersom United har litt "smarte" spisser med gjnnombruddsfart og de kjører ikke så mye høye lange baller som motstanderen har gjort mot oss i det siste. Kolo og backene er bankers, og jeg tviler på at MadJens blir vraket. Hleb Fabregas og Rosicky er soleklare og med dette laget kan vi ta hvem som helst.

Link to comment
Share on other sites

Cesc blir nok helt sikkert klar. Flamini og Cesc sentralt kunne vi helt sikkert spilt med, men ikke når det er United vi møter. I denne kampen ser jeg helst at vi har en stor og sterk spiller ved siden av Cesc og da håper jeg at Wenger velger Diaby. Han får en god treningsuke på seg nå frem til kampen og da håper jeg at han er såpass i form at han kan gå inn og spille kampen. Med Gilberto ute så trenger vi en spiller som Diaby. Baptista kan vi også bruke, men han har ikke vært noe god tidligere i år i denne posisjonen så føler at det kan bli dumt å sette han inn i denne kampen.

 

Flamini og Cesc er et alternativ, men jeg føler det blir for puslete i denne kampen. Evt får vi kjøre RVP på venstre kant, med Rosicky, Flamini og Cesc sentralt og Hleb til høyre, men når vi spiller hjemme så syns jeg det blir for dumt å spille 4-5-1 også. Glad det ikke er jeg som er Arsenal sjef. Wenger finner nok på noe lurt ;)

Link to comment
Share on other sites

Tror det blir tøft.. Men Arsenal har enda ikke tapt på Emirates, så ManUtd må kjempe..

Jeg tror et av lagene stikker av med en knepen seier (1 mål), men holder Arsenal som en liten favoritt. Hjemmebane, ubeseiret, god form..

 

Håper på dette laget:

 

Lehmann

 

Hoyte - Toro Toure (som Canal+ komentatoren sa ;) ) - Djourou - Clichy

 

Hleb - Fabregas - Flamini/Diaby - Rosicky

 

Adebayor - Henry

 

Sub: Almunia - Baptista - Sendreos - Flamini/Diaby - Walcott

 

 

er van persie ute,eller synes du ikke han er god nok?

Link to comment
Share on other sites

Tror vi har en bra mulighet for seier i denne kampen, synd at vi mangler Gilberto, men Diaby og Fabregas er en fin sentral midtbanekonstellasjon det også. Håper virkelig Wenger velger Djourou foran Senderos fordi vi først og fremst vil bli truet på fart og ikke luftdueller mot Saha og Rooney. Håper også Almunia blir valgt foran Lehmann fordi Lehmann ofte bokser når Almunia kunne holdt, når en spiller som Solskjær(Eller Henke) kanskje kommer til å luske rundt på banen er det sinnsykt farlig med alle de unødvendige utboksingene til Lehmann. Laget blir da slik:

 

Almunia

Hoyte-Toure-Djourou-Clichy

Hleb-Fabregas-Diaby-Rosicky

vanPersie-Henry

 

Uansett, jeg gleder meg voldsomt til denne kampen.

Håper inderlig ikke ManU blir det første lag som slår oss på Emirates(tror det ikke heller).

Link to comment
Share on other sites

Eg er faktisk fornøgd med 1 poeng i denne kampen. United er i storform, og har utspelt omtrent all motstand. Setter likevel eit lite spørsmålstegn ved kor gode dei er mot topp 4 laga: Dei slo Liverpool heime, men då var Liverpool i elendig form. Mot Chelsea og oss tok dei kun 1 poeng.

 

Håpet vil sjølvsagt vere at Fabregas og/eller Henry tryller fram litt magi, men utan Gilberto blir dette tøft. Normalt ville eg hatt Diaby som erstattar, men har kun spelt 30 minutt etter å ha vært skada i 6-7 måneder. Eg vil heller ikkje sjå Baptista på midten. Han er spiss punktum finale. Alternativet me står igjen med er Flamini, noko som er greit nok.

 

Forsvaret bør stå uendra spør du meg. Spesielt når Gilberto er ute eig me jo null luftstyrke utan Senderos. Ja, han er treig, men sannsynlegvis startar AF med Larsson/Solskjær på topp med Rooney og ingen av dei er spesiellt raske med unntak av Rooney som er ute av form.

 

Alle slike toppkampar er umulige å spå i grunnen. Ein dommar-tabbe eller personlege feil avgjer som regel slike kampar. Eller enkeltmannsprestasjonar sjølvsagt så eg tør rett og slett ikkje å tippe utfallet av denne kampen. Alt eg veit er at det vil være jævlig surt om Man Utd blir det første laget som vinner på Ashburton Grove.

 

Lehmann

 

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

 

Hleb - Fabregas - Flamini - Rosicky

 

Henry - vP/Ade (usikker)

Link to comment
Share on other sites

Eg er faktisk fornøgd med 1 poeng i denne kampen. United er i storform, og har utspelt omtrent all motstand. Setter likevel eit lite spørsmålstegn ved kor gode dei er mot topp 4 laga: Dei slo Liverpool heime, men då var Liverpool i elendig form. Mot Chelsea og oss tok dei kun 1 poeng.

 

Håpet vil sjølvsagt vere at Fabregas og/eller Henry tryller fram litt magi, men utan Gilberto blir dette tøft. Normalt ville eg hatt Diaby som erstattar, men har kun spelt 30 minutt etter å ha vært skada i 6-7 måneder. Eg vil heller ikkje sjå Baptista på midten. Han er spiss punktum finale. Alternativet me står igjen med er Flamini, noko som er greit nok.

 

Forsvaret bør stå uendra spør du meg. Spesielt når Gilberto er ute eig me jo null luftstyrke utan Senderos. Ja, han er treig, men sannsynlegvis startar AF med Larsson/Solskjær på topp med Rooney og ingen av dei er spesiellt raske med unntak av Rooney som er ute av form.

 

Alle slike toppkampar er umulige å spå i grunnen. Ein dommar-tabbe eller personlege feil avgjer som regel slike kampar. Eller enkeltmannsprestasjonar sjølvsagt så eg tør rett og slett ikkje å tippe utfallet av denne kampen. Alt eg veit er at det vil være jævlig surt om Man Utd blir det første laget som vinner på Ashburton Grove.

 

Lehmann

 

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

 

Hleb - Fabregas - Flamini - Rosicky

 

Henry - vP/Ade (usikker)

Manchester United tok ikke poeng mot oss...Vi vant hvis du ikke husker, 1-0 med Adebayor!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det blir

Hoyte-Senderos-Toure-Clichy

Hleb-Diaby-Flamini-Mozart

Henry-Adebayor

 

Walcott, Song, Van Persie,Denilson

 

Blir Utrolig spennende og se hvordan Arsenal klarer seg.. Tror det blir veldig jenvt!

 

 

Er vel ganske sikkert at Fabregas startet som en av de to på sentral midtbane.

Link to comment
Share on other sites

Tror det blir tøft.. Men Arsenal har enda ikke tapt på Emirates, så ManUtd må kjempe..

Jeg tror et av lagene stikker av med en knepen seier (1 mål), men holder Arsenal som en liten favoritt. Hjemmebane, ubeseiret, god form..

 

Håper på dette laget:

 

Lehmann

 

Hoyte - Toro Toure (som Canal+ komentatoren sa :D ) - Djourou - Clichy

 

Hleb - Fabregas - Flamini/Diaby - Rosicky

 

Adebayor - Henry

 

Sub: Almunia - Baptista - Sendreos - Flamini/Diaby - Walcott

 

 

er van persie ute,eller synes du ikke han er god nok?

Hehe, glemte han :P Jaja, han får vell smette inn et sted ;) Mellom Wenger og Pat Rice kanskje ;) Men synes han er go nok ja.. :o

Link to comment
Share on other sites

Eg er faktisk fornøgd med 1 poeng i denne kampen. United er i storform, og har utspelt omtrent all motstand. Setter likevel eit lite spørsmålstegn ved kor gode dei er mot topp 4 laga: Dei slo Liverpool heime, men då var Liverpool i elendig form. Mot Chelsea og oss tok dei kun 1 poeng.

 

Håpet vil sjølvsagt vere at Fabregas og/eller Henry tryller fram litt magi, men utan Gilberto blir dette tøft. Normalt ville eg hatt Diaby som erstattar, men har kun spelt 30 minutt etter å ha vært skada i 6-7 måneder. Eg vil heller ikkje sjå Baptista på midten. Han er spiss punktum finale. Alternativet me står igjen med er Flamini, noko som er greit nok.

 

Forsvaret bør stå uendra spør du meg. Spesielt når Gilberto er ute eig me jo null luftstyrke utan Senderos. Ja, han er treig, men sannsynlegvis startar AF med Larsson/Solskjær på topp med Rooney og ingen av dei er spesiellt raske med unntak av Rooney som er ute av form.

 

Alle slike toppkampar er umulige å spå i grunnen. Ein dommar-tabbe eller personlege feil avgjer som regel slike kampar. Eller enkeltmannsprestasjonar sjølvsagt så eg tør rett og slett ikkje å tippe utfallet av denne kampen. Alt eg veit er at det vil være jævlig surt om Man Utd blir det første laget som vinner på Ashburton Grove.

 

Lehmann

 

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

 

Hleb - Fabregas - Flamini - Rosicky

 

Henry - vP/Ade (usikker)

Manchester United tok ikke poeng mot oss...Vi vant hvis du ikke husker, 1-0 med Adebayor!

Han mener 1 poeng TIL SAMMEN mot oss og Chelski.

Link to comment
Share on other sites

Eg er faktisk fornøgd med 1 poeng i denne kampen. United er i storform, og har utspelt omtrent all motstand. Setter likevel eit lite spørsmålstegn ved kor gode dei er mot topp 4 laga: Dei slo Liverpool heime, men då var Liverpool i elendig form. Mot Chelsea og oss tok dei kun 1 poeng.

 

Håpet vil sjølvsagt vere at Fabregas og/eller Henry tryller fram litt magi, men utan Gilberto blir dette tøft. Normalt ville eg hatt Diaby som erstattar, men har kun spelt 30 minutt etter å ha vært skada i 6-7 måneder. Eg vil heller ikkje sjå Baptista på midten. Han er spiss punktum finale. Alternativet me står igjen med er Flamini, noko som er greit nok.

 

Forsvaret bør stå uendra spør du meg. Spesielt når Gilberto er ute eig me jo null luftstyrke utan Senderos. Ja, han er treig, men sannsynlegvis startar AF med Larsson/Solskjær på topp med Rooney og ingen av dei er spesiellt raske med unntak av Rooney som er ute av form.

 

Alle slike toppkampar er umulige å spå i grunnen. Ein dommar-tabbe eller personlege feil avgjer som regel slike kampar. Eller enkeltmannsprestasjonar sjølvsagt så eg tør rett og slett ikkje å tippe utfallet av denne kampen. Alt eg veit er at det vil være jævlig surt om Man Utd blir det første laget som vinner på Ashburton Grove.

 

Lehmann

 

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

 

Hleb - Fabregas - Flamini - Rosicky

 

Henry - vP/Ade (usikker)

 

Saha er vel en betydelig bedre spiss en både Henke og Solskjær og han er jo ikke kommet i trøbbel med Sir Alex enda så han starter vel mest sannsynlig.

Link to comment
Share on other sites

Ronaldo blir en stor trussel ettersom han er i KJEMPEform. Spissene til Manu tror ikke jeg vil være så god.

 

For vår del håper jeg Cesc og Diaby starter med Rosicky og Hleb på kantene. Ade og Henry på topp fordi Ade spiller godt mot gode lag.. Forsvar er vel klart med Toure og Senderos så lenge Gallas er skadet. Keeper er fortsatt Lehmann som førstevalg fordi Almunia har noen småtabber her og der.

Laget er da som følger:

 

-------------Lehman----------------

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

Hleb - Cesc - Diaby -Rosicky

----------Adegod-Henry-------------

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...